kupa OPEL ZAFIRA TOURER 1.4 LPG TURBO ECOTEC 140K COSMO
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 17.07.2019 14:00 Zdieľať na Facebook
kupa OPEL ZAFIRA TOURER 1.4 LPG TURBO ECOTEC 140K COSMO
co mi poviete na toto auto
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
A čo by si tak chcel počuť? Že z 1,4 litrového motorčeka ťahať 140koní je jeho smrť , že turbomotory sa s plynom moc neráčia, že Opel nemá ale totalne vôbec zvládnutý servis dvojpalivových aut.
Že oplácke motory asi najviac umierajú na plyn? Spolu s niektorými motormi Ford.
Ak by si ovládal funkciu HLADAŤ - tak by si vedel že tu chodí plakať maník ktorému umiera nová astra na plyn ani nie po 50t km a práve je to 1,4 turbo.
Že oplácke motory asi najviac umierajú na plyn? Spolu s niektorými motormi Ford.
Ak by si ovládal funkciu HLADAŤ - tak by si vedel že tu chodí plakať maník ktorému umiera nová astra na plyn ani nie po 50t km a práve je to 1,4 turbo.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 23.04.2018 21:09 Zdieľať na Facebook
1. 4 LPG
Mame tento motor s LPG na 2 firemnych autách Opel Astra. Ročník 2015, najazdené cca po 160 000km a práve tento týždeň bola jedna v servise - vymena zapaľovacieho modulu. Inak zatiaľ všetko OK.
Auta jazdia dlhšie trasy a diaľnice. Niekde som ale čítal ze tieto motory majú problém tuším s praskanim piestov ak sa jazdi iba v nízkych otackach.
Auta jazdia dlhšie trasy a diaľnice. Niekde som ale čítal ze tieto motory majú problém tuším s praskanim piestov ak sa jazdi iba v nízkych otackach.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Motor na LPG potrebuje splniť tieto naležitosti :
-precizné nastavenia vstreku plynu /aby motor nespaĺoval chudobnú zmes/
-pravidelná kontrola vole ventilov každých 60 000 km , ak treba skorigovať , čo si u niektorých motorov vyžaduje naročnú opravu
(vačk.hriadeĺ musi isť von)stale je to lepšie ako robiť GO motora pri podpalených ventiloch
-zabezpečiť excelentné mazanie motora (včasné vymeny oleja)
-zabezpečiť excelentné chladenie motora
problémy so životnosťou pri prevadzke na LPG maju tie motory, ktoré z konštrukčných dovodov, alebo zanedbaním zo strany majiteĺa,
či prevadzkovateĺa nesplnia všetké alebo niektoré z bodov, ktoré som vymenoval
-precizné nastavenia vstreku plynu /aby motor nespaĺoval chudobnú zmes/
-pravidelná kontrola vole ventilov každých 60 000 km , ak treba skorigovať , čo si u niektorých motorov vyžaduje naročnú opravu
(vačk.hriadeĺ musi isť von)stale je to lepšie ako robiť GO motora pri podpalených ventiloch
-zabezpečiť excelentné mazanie motora (včasné vymeny oleja)
-zabezpečiť excelentné chladenie motora
problémy so životnosťou pri prevadzke na LPG maju tie motory, ktoré z konštrukčných dovodov, alebo zanedbaním zo strany majiteĺa,
či prevadzkovateĺa nesplnia všetké alebo niektoré z bodov, ktoré som vymenoval
-
- Príspevky: 106
- Dátum registrácie: 27.07.2015 20:57 Zdieľať na Facebook
Ta Zafira ma jednu velku vyhodu, je to stale nepriamy vstrek paliva do sania. Cize prerabka na LPG je lacnejsia ako pri priamovstreku, teda ak si to chces dat prerobit po kupe. Ten motor mam v Astre a aktualne 150t km na plyne. Problemy som samozrejme uz mal, ale za tych 150t km som usetril tolko euro oproti prevadzke na benzin, ze sa mi to vyplatilo. K tomu co napisal Laco este dodam ze treba tankovat kvalitne LPG, ja beriem vacsinou Slovnaft.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných