VW Golf IV - nízky plniaci tlak turba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 14.11.2010 14:13 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV - nízky plniaci tlak turba
Zdravim páni.Na Golfe 4 1,9 TDI 66kw rok2003 motor ALH,vypíše diagnostika tlak v sani max1450,raz preblikne aj 1800 ale máš problém si to aj všimnúť pri Max otáčkach.a zároveň aj váha vzduchu a to tam bola už tretia požadovaných 850 a aktuálne Max 350 .. Už tretí mechanik hovorí že turbo na repas...ale prečo potom tá váha?a to boli z funkčných áut.Inak auto ide do cca 100 trochu normalne,keď ho tocis,ale plyn na podlahe a príde mi dosť lenivé.Oplati sa dať dole to turbo? Dik za rady?Auto jazdilo dlho s deravym IC,vylúčená netesnosť ,snímač na IC je ok.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Celé zle,a ešte aj zle pochopená diagnostika.Sledovať tieto údaje bez záťaže nemá význam,údaje sú nízke.Druhý omyl je zle pochopená požiadavka váhy,nič také ani podobné neexistuje.Ten údaj ktorý pozeráš si zobral z kanála 003,tam je jediný použitelný údaj týkajúci sa skutočného prietoku váhy,ten je na tretej pozícii.Inak celý ten kanál je venovaný práci EGR,a to čo tam vidíš (850) je prietok vzduchu ŠPECIFIKOVANÝ k EGR...tj hodnota ktorou je vymedzená oblasť pre prácu EGR.
Turbína (jej výkon)životne závisí od množstva paliva z ktorého vzniknú výfukové plyny aby ju malo čo poháňať.Ale palivo RJ motora nepustí v dostatočnom množstve dovtedy,kým nemá zabezpečený vzduch v požadovanom množstve,a ten si odmerá práve váhou vzduchu.Nie je prietok,nebude palivo,kým nebude palivo,nebudú výf. plyny pre turbínu.
Ak mechanik neovláda tieto základné veci,nech ide robiť cukrára či murára,nemá v ani v blízkosti auta čo robiť.
Turbína (aj váha) sa ich schopnosti overujú tzv. logovaním v záťaži,je tu návod v sekcii diagnostiky.Treba ho urobiť a bude všetko jasné.
Turbína (jej výkon)životne závisí od množstva paliva z ktorého vzniknú výfukové plyny aby ju malo čo poháňať.Ale palivo RJ motora nepustí v dostatočnom množstve dovtedy,kým nemá zabezpečený vzduch v požadovanom množstve,a ten si odmerá práve váhou vzduchu.Nie je prietok,nebude palivo,kým nebude palivo,nebudú výf. plyny pre turbínu.
Ak mechanik neovláda tieto základné veci,nech ide robiť cukrára či murára,nemá v ani v blízkosti auta čo robiť.
Turbína (aj váha) sa ich schopnosti overujú tzv. logovaním v záťaži,je tu návod v sekcii diagnostiky.Treba ho urobiť a bude všetko jasné.
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 10.06.2017 17:23 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných