Zvysena hladina oleja 1.9 77kw BKC - bez dpf
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 12.11.2017 11:37 Zdieľať na Facebook
Zvysena hladina oleja 1.9 77kw BKC - bez dpf
Ahojte,
Pred chvilkou som siel skontrolovat po dlhsom case olej kedze za 2K km ma caka dalsia vymena /olej menim kazdych 10K km / a cuduj sa hladina je minimalne o 7cm nad povolenym mnozstvom ..co je potrebne vediet :
1. Auto nedymy, nestraca vykon, spotreba v poriadku.
2. Turbo repasovane pred rokom
3. Vstreky prekruzkovane, vycistene - v oktobri rieseny problem, start na 3 valce - spotreba rovnaka aktualne ako po vymene .
4. Priamo pod vekom nebola ziadna mlaka ani farba, do hneda, kapucina. Odfotil som ale cast pod vekom, tam je vidiet naozaj malo hnedej farby.
5. V oleji necitim naftu, hustota je ale velmi riedka, vidiet mensie bublinky ale farba sa zda byt tiez v poriadku .
6. Voda sa nestraca.
Dajake tipy co este pozriet, pripadne odskusat, ta hladina je abnormalne, bojim sa s tym jazdit . A vobec neviem urcit ako dlho s tym takto jazdim kedze od oktobra,resp. vymeny som olej ani neskontroloval . Cez sviatky som jazdil mensie trasy, niekedy denne 2-3x len 4km, ale odkedy som nastupil do prace BA-SC kazde rano a poobede - snazim sa jazdit nad 120, cez vikend zvyknem troska prefuknut s agresivnejosu jazdou nad 3K otackach.
Dakujem vopred za kazdy prispevok. Auto VW Golf 5 - 2004 - najazdenych 308K .
Link na foto : https://imgur.com/a/2qk4Uw6
Andrej L.
Pred chvilkou som siel skontrolovat po dlhsom case olej kedze za 2K km ma caka dalsia vymena /olej menim kazdych 10K km / a cuduj sa hladina je minimalne o 7cm nad povolenym mnozstvom ..co je potrebne vediet :
1. Auto nedymy, nestraca vykon, spotreba v poriadku.
2. Turbo repasovane pred rokom
3. Vstreky prekruzkovane, vycistene - v oktobri rieseny problem, start na 3 valce - spotreba rovnaka aktualne ako po vymene .
4. Priamo pod vekom nebola ziadna mlaka ani farba, do hneda, kapucina. Odfotil som ale cast pod vekom, tam je vidiet naozaj malo hnedej farby.
5. V oleji necitim naftu, hustota je ale velmi riedka, vidiet mensie bublinky ale farba sa zda byt tiez v poriadku .
6. Voda sa nestraca.
Dajake tipy co este pozriet, pripadne odskusat, ta hladina je abnormalne, bojim sa s tym jazdit . A vobec neviem urcit ako dlho s tym takto jazdim kedze od oktobra,resp. vymeny som olej ani neskontroloval . Cez sviatky som jazdil mensie trasy, niekedy denne 2-3x len 4km, ale odkedy som nastupil do prace BA-SC kazde rano a poobede - snazim sa jazdit nad 120, cez vikend zvyknem troska prefuknut s agresivnejosu jazdou nad 3K otackach.
Dakujem vopred za kazdy prispevok. Auto VW Golf 5 - 2004 - najazdenych 308K .
Link na foto : https://imgur.com/a/2qk4Uw6
Andrej L.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 12.11.2017 11:37 Zdieľať na Facebook
Zdravim, vstreky boli na stolici kde podla slov mechanika neboli odmeratelne a mali vybite hlavy. Po vymene kruzkov podla jeho slov vsetko v poriadku a nebol potrebny repas. Jednak to potesilo mna , co sa tyka repasu nacenili vsetky 4 vtsreky aj s pracou cez 800€. Auto odvtedy bezi ako hodinky a spotreba mi klesla o 0.5L. Ajtualne hodnoty , hoci cez diag Vam neviem poskytnut kedze nikto v mojom okoli nema VCDS. Od vymeny tesnenia som najazdil 7K km.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V tom sa už teda vôbec nedá vyznať....veci si odporujú
1 verzia- Po vymene kruzkov podla jeho slov vsetko v poriadku a nebol potrebny repas
2 verzia- co sa tyka repasu nacenili vsetky 4 vtsreky aj s pracou cez 800€
Prosím napíš to zrozumiteľne a jasne,nechcem sa tu hrať na Colomba
Nič iné robené nebolo ?
1 verzia- Po vymene kruzkov podla jeho slov vsetko v poriadku a nebol potrebny repas
2 verzia- co sa tyka repasu nacenili vsetky 4 vtsreky aj s pracou cez 800€
Prosím napíš to zrozumiteľne a jasne,nechcem sa tu hrať na Colomba
Nič iné robené nebolo ?
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 12.11.2017 11:37 Zdieľať na Facebook
Nie som technik, znalec, snazil som sa to napisat chronologicky.
Skusim este raz, ked som za nim prisiel okamzite vyberal vstreky a posielal na odmeranie. Merania nepresli a prisla na rad vymena tesnenia a zarovnanie hlav, ktore boli vybite. Auto mi bolo odovzdane s tymto ukonom a startovalo perfektne a na volnobehu netriaslo ako pred zasahom. Bolo to neporovnatelne a z mojej strany som to povazoval za vybavenu vec. Nehnevajte sa na mna, som obycajny clovek, mam inu profesiu, ovladam sto inych veci,ale veru toto nie - preto som tu, aby som nespravil nevhodny krok. Text ktory pisem citujem od neho a zaroven sa snazim pochopit suvislost v tych ukonoch. Nacenenie ktore som spomrnul bolo vychodiksove riesenie keby v buducnosti sa objavila chyba znova - teda rovno repas vsetkych vstrekov, info pre mna aby som vedel kde sa taka vec cenovo pohybuje.
Skusim este raz, ked som za nim prisiel okamzite vyberal vstreky a posielal na odmeranie. Merania nepresli a prisla na rad vymena tesnenia a zarovnanie hlav, ktore boli vybite. Auto mi bolo odovzdane s tymto ukonom a startovalo perfektne a na volnobehu netriaslo ako pred zasahom. Bolo to neporovnatelne a z mojej strany som to povazoval za vybavenu vec. Nehnevajte sa na mna, som obycajny clovek, mam inu profesiu, ovladam sto inych veci,ale veru toto nie - preto som tu, aby som nespravil nevhodny krok. Text ktory pisem citujem od neho a zaroven sa snazim pochopit suvislost v tych ukonoch. Nacenenie ktore som spomrnul bolo vychodiksove riesenie keby v buducnosti sa objavila chyba znova - teda rovno repas vsetkych vstrekov, info pre mna aby som vedel kde sa taka vec cenovo pohybuje.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Aby sme sa rozumeli,mňa zaujíma iba reálne...urobilo sa toto a takto.
Nejasné - prisla na rad vymena tesnenia a zarovnanie hlav, ktore boli vybite.
Zarovnanie hlavy ? Lebo hláv to je množné číslo (asi teda vstreky)
A sme konečne tam kde treba....to vibité sa ako riešilo.
Nekonkrétne veci ako "riešilo" sú na kecanie pri pive,neznamenajú nič konkrétne...ja potrebujem presne čo robil.
Zrovnal hlavu ?
Dal nové O krúžky na vstreky ?
Vstreky pôvodné ?
Ako sa vyriešili tie šachty v ktorých sú uložené vstreky ?
Menili sa skrutky vstrekov ?
Auto má 308 tis km, to znamená po smrti sú hydroštely aj vačková hriadeľ (to je isté ako tma v noci) ak neboli riešené kedže to otvárané bolo.Na kieho ďasa sa rovnala hlava,bol preto dôvod ?
Už sa rozumieme ? kde sa musíme dostať aby bolo jasné v čom je problém.Pretože až budú odpoveďe na čo sa pýtam jasné,bude úplne jasné aj to čo robiť.Preto treba presne vedieť čo a ako sa už riešilo..Motor sa nedá opravovať asi,možno,neviem a nejako...teda dá
Nejasné - prisla na rad vymena tesnenia a zarovnanie hlav, ktore boli vybite.
Zarovnanie hlavy ? Lebo hláv to je množné číslo (asi teda vstreky)
A sme konečne tam kde treba....to vibité sa ako riešilo.
Nekonkrétne veci ako "riešilo" sú na kecanie pri pive,neznamenajú nič konkrétne...ja potrebujem presne čo robil.
Zrovnal hlavu ?
Dal nové O krúžky na vstreky ?
Vstreky pôvodné ?
Ako sa vyriešili tie šachty v ktorých sú uložené vstreky ?
Menili sa skrutky vstrekov ?
Auto má 308 tis km, to znamená po smrti sú hydroštely aj vačková hriadeľ (to je isté ako tma v noci) ak neboli riešené kedže to otvárané bolo.Na kieho ďasa sa rovnala hlava,bol preto dôvod ?
Už sa rozumieme ? kde sa musíme dostať aby bolo jasné v čom je problém.Pretože až budú odpoveďe na čo sa pýtam jasné,bude úplne jasné aj to čo robiť.Preto treba presne vedieť čo a ako sa už riešilo..Motor sa nedá opravovať asi,možno,neviem a nejako...teda dá
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 12.11.2017 11:37 Zdieľať na Facebook
Ja Vam rozumiem ze sa tazko vari ked chybaju ingrediencie. Ja som uz moje informacie vycerpal . Kruzky O resp. sada ta bola menena, hlavy vstrekov ktore boli vybite sa opravili - akym sposobom, preco, to neviem. Vtreky su tam stale povodne. Skrutky neviem, ak je to mimo sady alebo extra robota od neho tak si nemyslim. Teraz som mu volal aby sme sa pohli cobsa tyka informacii a odbil ma s tym ze on si to uz nepamata a urazenym tonom polozil linku, Och to Slovensko Nase krasne . Ak Vam este pomoze zaverecne info resp. cena ktoru som platil za vybratie, odmeranie, prekruzkovanie, montaz naspat tak bola 250€ . Neviem ci ta suma dostatocne kryje to co sa spravilo, resp. ci tam nevznika rezerva prr nieco co v skutocnosti bolo spravene len ja ako obycajny zakaznik o tom neviem .
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Myslím že máme celkový obraz.Finančne to nechcem posudzovať a nič na tom zmeniť nevieme.Ale po technickej stránke si to rozobrať vieme.Ak bol občasný výpad jedného valca tak zrejme videl vysokú korekciu resp až el.výpadnutie vstreku takže bolo nutné meniť O krúžky,pretože majú zásadnú úlohu a nutné je takýto čas aj napružiť nanovo kontakty v konektoroch vstrekov.Už či vstreky reálne niekto skúmal či nie neriešme.On sám zo vstrekmi okrem prekrúžkovania novými O krúžkami iné nemohol urobiť,hlavy vstrekov sú buď zle pochopené alebo od mechanika dríst,zo samotným vstrekom dielňa mimo opravovne vstrekov nevie urobiť ani prd.Tiež neriešiť.
Problémom týchto motorov je otlačenie šachty od vstrekovača.Ten vymláti do hlavy také kruhy z ostrými hranami že bez ich odstránenia sa na nich poškodia aj nové O krúžky a to sa podla všetkého aj stalo.V tomto prípade seklo samý vrchný O ring,a nafta vyteká do priestoru hlavy a steka do vaňe.našťastie je tak tlak iba 0,5 Bar-u takže maličké poškodenie nemusí znamenať viac než nejaký ten cm.
Čo tam ale okrem nového pretesňovania vstrekov bude nutné urobiť,to som už spomínal,a kto to bude robiť to aj uvidí.Bude opotrebená vačka (na výfukových vačkách) a budú hydroštely po smrti,mäkké a budú mať navrchu už lavorik od vydratia.Takže doporučenie - naraz všetko ak už je otvorené.
Ale poučenie pre budúcnosť....pred počiatkom práce nahrať kompletne všetky merané hodnoty,urobiť a znova všetky hodnoty,teda pred aj po.Potom nikdy nebude nejasné čo prečo ako.
Ešte to dopíšem...teraz nech stojí štastie pri gazdovi,že ten mechanik tie šachty v hlave vytlčené od tých vstrekov neopracoval šmirglom,to žiaľ mnohý urobili a hlava musela dole a šachty bolo nutné vyvložkovať pretože podtekali O krúžky.A to už celkom vleze do peňaženky ak sa všetko spočíta.
Problémom týchto motorov je otlačenie šachty od vstrekovača.Ten vymláti do hlavy také kruhy z ostrými hranami že bez ich odstránenia sa na nich poškodia aj nové O krúžky a to sa podla všetkého aj stalo.V tomto prípade seklo samý vrchný O ring,a nafta vyteká do priestoru hlavy a steka do vaňe.našťastie je tak tlak iba 0,5 Bar-u takže maličké poškodenie nemusí znamenať viac než nejaký ten cm.
Čo tam ale okrem nového pretesňovania vstrekov bude nutné urobiť,to som už spomínal,a kto to bude robiť to aj uvidí.Bude opotrebená vačka (na výfukových vačkách) a budú hydroštely po smrti,mäkké a budú mať navrchu už lavorik od vydratia.Takže doporučenie - naraz všetko ak už je otvorené.
Ale poučenie pre budúcnosť....pred počiatkom práce nahrať kompletne všetky merané hodnoty,urobiť a znova všetky hodnoty,teda pred aj po.Potom nikdy nebude nejasné čo prečo ako.
Ešte to dopíšem...teraz nech stojí štastie pri gazdovi,že ten mechanik tie šachty v hlave vytlčené od tých vstrekov neopracoval šmirglom,to žiaľ mnohý urobili a hlava musela dole a šachty bolo nutné vyvložkovať pretože podtekali O krúžky.A to už celkom vleze do peňaženky ak sa všetko spočíta.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 16.01.2019 20:36, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 12.11.2017 11:37 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Prvé žiadajte Blockmap stavu v akom ho na dielňu prijíma.
Žiadajte nové O ringy + nové skrutky vstrekov !!! nutne !
Žiadajte odmerať vačky na výšku (na vajíčko),odmerať hlbku ventilov (zatlčenie v hlave) a výmenu hydroštelov a panvičiek vačkovice.
po zložení záverečný Blackmap aby bolo jasné v akom stave to odovzdáva.Blockmap nech vám vytlačí alebo nahrá na USB
Žiadajte nové O ringy + nové skrutky vstrekov !!! nutne !
Žiadajte odmerať vačky na výšku (na vajíčko),odmerať hlbku ventilov (zatlčenie v hlave) a výmenu hydroštelov a panvičiek vačkovice.
po zložení záverečný Blackmap aby bolo jasné v akom stave to odovzdáva.Blockmap nech vám vytlačí alebo nahrá na USB
-
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 26.10.2013 20:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1648
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní