Honda Accord 2.0i 2007

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

koumi
Príspevky: 359
Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa koumi »

lubos zimovcak napísal:Keď si ho kúpil, nerobilo to??
Inak, ja si nedovolím ísť po piatich km od naštartovania 100 km/h..

Nemôže byť, že ideš na 5 . stupni, motor podtacas a je ešte studený??
tvoje auto má koľko otáčok pri stovke? alebo do koľko otáčok jazdíš kým ti budíky ukážu že môžeš ísť viac ako sto? lebo napr moje keď idem sto tak som niekde okolo 2000
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Tiež sa nad tým pozastavujem...
Taktiež sa chovám k autu ako k stroju, ktorý pre spoľahlivú a bezproblémovú prevádzku potrebuje mať splnené určité predpoklady.
Za studena od neho ani náhodou nechcem to, čo od plne zahriateho.
To však neznamená, že ak je nutné do 5km od štartu dosiahnuť 100km/h, že by som ich nedosiahol.
Ide asi iba o to, že plne zahriaty dupnem na podlahu, počkám pár sekúnd, dosiahol som 100km/h.
Nezahriaty zrýchľujem pozvoľna a postupne, tak aby motor neprekročil 2000ot./min., ktoré má pri uvedenej rýchlosti.
Nevidím v tom žiadny problém.
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Aha, takže ty máš diesla...
My sa, aspoň predpokladám, bavíme o benzínoch.
Samozrejme, nevidím v tom problém. Treba jazdiť s citom, treba pozerať a počúvať, to je fajn.
Taktiež ale nevidím problém v tom, aby sa ešte nie plne zahriaty diesel "vytočil až" k 2000ot./min., pokiaľ sa jedná o pozvoľné "vytáčanie", bez "tlačenia" turbom.
Ako príklad, ako to myslím - myslím si, že so studeným motorom do kopca je určite lepšie ho pomaličky pozvoľna vytočiť viac, ako na rovine (podľa kopca, povedzme k 2500 - 3000 otáčkam), bez pocitu "tlačenia turbom", ako ho skostnatelo držať do 2000 otáčok a nech ho turbo vytlačí...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

lubos zimovcak napísal:
bajo777 napísal:jedna radost tieto dechtove serble, rozmyslam ci vlastni vobec majitel dizel alebo dizel majitela...
Ale toto je benzín , nie?? lol
to sa tyka teba, benzin acord asi nebude 5km cakat aby isiel 100, rozmyslam co mu este paneckovi treba ? kominara, cistit palivovu sustavu, dochladzovat, netocit studeny, nepodtacat nikedy, aditivovat palivo, logovat, jazdit na vypalenie filtra aj zbytocne, na kratke jazdy chodit peso, ideal si zobrat mechanika za zenu lol, a este sa aj tak pravidelne modlit nech sa mu volaco znelubi, no musel bych sa s konom zrazit drzat doma taky dzad lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

... preventivne vycistit DPF aj ked nie je treba, to sme tu mali tiez nedavno v inej teme.

Inak ja sa trosku musim tych hlupych dieslov zastat - hypermoderne neovladam, ale moj chudacisko 1.9tdi PD z roku 2001 poslednych 10 rokov nevidel nieze olej, ale ani vodu zohriatu na pracovnu teplotu v zime. Ehm v bratislavskej zime... tie trasy co s nim jazdim, 4km, 7km, 8km... skoda reci. Nie a nie to vzdat, ten chalan (motor) si fakt zasluzi medailu. Udrzba nula. Aditivum naposledy tusim v 2012tom.

Ale ja fakt bicyklom chodit nebudem.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Pise pan, ze 2.0i a diesel bol 2.2
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Nema dpf, common rail, atd., je to honda co sa nekazi, a predsa....
Asi nepoviem nic mudre, ani hlupe, jednoducho mas problem, ktory sa tu tazko da zdiagnostikovat. Aj keby si dal ovela viac info.
Zrejme mas problem s motorom. Predpokladam vadu nejakeho snimaca, ale mozno aj mech zavadu.
Skus sa poobzerat po sikovnom diagnostikovi, co ma blizko k honde.
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

koumi napísal:
tvoje auto má koľko otáčok pri stovke? alebo do koľko otáčok jazdíš kým ti budíky ukážu že môžeš ísť viac ako sto? lebo napr moje keď idem sto tak som niekde okolo 2000

...ak slapnete na pedal a trva mu to pol sekundy a viac kym sa pozbiera tak to nie su otacky pre ten motor :)
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Típek napíše 2.0i , a pol vlákna o nafte ....

K20 motor trpela akurát na vačky, inak je to veľmi spoľahlivý motor, schopný najazdiť státisíce pri bežnej údržbe. Ale dôležité je lepšie popísať problém, čo trasie...auto, volant...

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných