VW Sharan - prehrievanie oleja v motore
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.07.2019 19:43 Zdieľať na Facebook
VW Sharan - prehrievanie oleja v motore
Nazdar potrebujem od vas pomoc mam volkswagen sharan r.v 2013. 2.0 CR 103KW mam problem s olejom pri vonkajsej teplote cca 20C a rychlosti 130km/h mam teplotu oleja od 120 do 130 stupnov C zda sa mi to dost vela mate niekto prosim vas skusenost alebo nejaku dobru radu??? za pomoc vo pred dakujem
-
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15 Zdieľať na Facebook
Možno len zbytočne robíš paniku...
vw-passat-2-0-tdi-104kw-2011-manual-tep ... 68927.html
https://autozurnal.ta3.com/motor-sa-nes ... chladzovat
posledny odsek
vw-passat-2-0-tdi-104kw-2011-manual-tep ... 68927.html
https://autozurnal.ta3.com/motor-sa-nes ... chladzovat
posledny odsek
-
- Príspevky: 967
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.07.2019 19:43 Zdieľať na Facebook
koumi ty si asi stych co vsade bol a vsetko vie.... podla budikov a aj podla diagnostiky ma chladiaca kvapalina max 98 C za ziadnych okolnosti som ju nedokazal prekrocit... teplota oleja mi nikdy nesla tak vysoko stalo sa to zo dna na den nechapem pre co.... pred mesiacom max.teplota bola 110 C A TO som bol v rakusku s opatrovatelkamy bolo nas 7 osob a thule na streche
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
130 stupnov teplotu oleja na 2.0tdi sharane za normalnych okolnosti nedosiahnes ani ked budes tahat dvojtonovy prives hore Alpami. Tono nadomnou ma pravdu i ked nema Sharan a nachnapanych 7 ludi v nom (to je ina tragedia, vozit baby sharanom).
Niekde mas urcite problem.
V ziadnom pripade NIE JE bezna / normalna teplota oleja 130 stupnov v takomto efektivnom dieslikovom motorceku. 120 stupnov je jednoznacne varovanie ze sa blizi nejaky prieser. Olej sa najcastejsie prehrieva ked su samozrejme zablokovane / hrubo znecistene chladice, ked sa regeneruje DPF (kvoli totalne inemu rezimu prace motoru v tych minutach), ako Tono hovori kvoli zlemu olejovemu cerpadlu ktore nevytvara taky tlak ako by malo alebo kvoli malemu mnozstvu. Ked mas mat 4.5 litra oleja a mas 3 litre, este ti nebude vykrikovat pocitac ze je malo oleja, ale samozrejme na jeho prevadzkovych vlastnostiach sa to podpise.
Nezabudni ten olej drzat v motore aspon 30.000km.
Niekde mas urcite problem.
V ziadnom pripade NIE JE bezna / normalna teplota oleja 130 stupnov v takomto efektivnom dieslikovom motorceku. 120 stupnov je jednoznacne varovanie ze sa blizi nejaky prieser. Olej sa najcastejsie prehrieva ked su samozrejme zablokovane / hrubo znecistene chladice, ked sa regeneruje DPF (kvoli totalne inemu rezimu prace motoru v tych minutach), ako Tono hovori kvoli zlemu olejovemu cerpadlu ktore nevytvara taky tlak ako by malo alebo kvoli malemu mnozstvu. Ked mas mat 4.5 litra oleja a mas 3 litre, este ti nebude vykrikovat pocitac ze je malo oleja, ale samozrejme na jeho prevadzkovych vlastnostiach sa to podpise.
Nezabudni ten olej drzat v motore aspon 30.000km.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.07.2019 19:43 Zdieľať na Facebook
mam cisto noví vodny chladic aj climovi.... aj tak sa to nezmenilo olej menim kazdych 12 000 km mnozstvo oleja kontrolujem kazdy tyzden 2 krat .... myslim ze tlak olejoveho cerpadla sa da odmerat aj vcds ci sa mylim? olejovi chladic netecie je vsetko suche stretol sa uz niekto ze to bola pricina olejoveho chladica??? hmm
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.07.2019 19:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.07.2019 19:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
michalssss napísal: ... a teoreticky keby sa zapchali by sa hriala aj voda
Voda si tečie v svojom vedení a olej v svojom.
Keď olej nepreteká tak ako má, nie je žiaden dôvod aby sa voda hriala viac, to skôr sa tam bude zohrievať menej, ale okrem toho množstvo tepla v tom výmenníku je násobne nižšie voči teplu ktoré musí poriešiť vodný chladič.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.07.2019 19:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.07.2019 19:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15 Zdieľať na Facebook
nechapem tomu co si mi napisal... ani si sa nevymackol ze nastala zmena na tvojom aute po nejakom čase, možno to potom znamená naozaj nejaký problém, ale ja som viac menej reagoval na vsevetkov link o chladiacej zmesi G13... v kazdom prípade ak si myslíš že máš problém vymeň výmenník a potom nariekaj že nepomohlomichalssss napísal:koumi ty si asi stych co vsade bol a vsetko vie.... podla budikov a aj podla diagnostiky ma chladiaca kvapalina max 98 C za ziadnych okolnosti som ju nedokazal prekrocit... teplota oleja mi nikdy nesla tak vysoko stalo sa to zo dna na den nechapem pre co.... pred mesiacom max.teplota bola 110 C A TO som bol v rakusku s opatrovatelkamy bolo nas 7 osob a thule na streche
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 34 neregistrovaných