Ford Smax - P2110 , P0607

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

veduci61
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 14.05.2017 07:48
Zdieľať na Facebook

Ford Smax - P2110 , P0607

Príspevok od používateľa veduci61 »

Zdravim mam ford smax benzin plus lpg 107 kw a motor mi ide na dva valce otacky su max 2500 diagnostika vypisuje chyby P2110 a P0607 v servise mi vymenili cievky zapalovania map senzor a niejaky podtlakom ovladany ventil ale nic nepomaha auto chvilu ide normalne a po cca 30 km to zas ide na dva valce . Skuste prosim poradit.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Chyba P 2110

https://www.autocodes.com/p2110.html

Chyba P 0607
https://www.obd-codes.com/p0607

Velmi zjednodušene povedané . zavada na elektronickom plynovom pedali-snimač ( P 2110 )
a porucha RJ (P0607)
Neboli na aute prevadzane nejake hokusy-pokusy na elektroinštalacii a nedošlo ku skratu ?? :zg282:
palonis
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 10.06.2017 17:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa palonis »

No evidentne ti to v tom servise vymenili jak si dosť na nič :D
jarka1979
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 22.11.2010 13:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jarka1979 »

Kolko km mas urobenych na plyne? Bolo LPG prevadzkovane s primazavanim? Ten motor nieje vobec vhodny na prevadzku LPG. Rychlo sa zaklepu ventily.(motor CJBB,CJBA) ...Problem mas hlavne so studenym motorom,alebo je to jedno? Velmi malo info si poskytol
veduci61
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 14.05.2017 07:48
Zdieľať na Facebook

Smax

Príspevok od používateľa veduci61 »

Auto mi blbne je jedno ci je studene alebo zohriate na plyne aj na benzine akurat cim dalej tak castejsie uz na nom nejazdim plyn mam asi 130000 km montovany bol v nemecku znacka prins tu ho servisujem v Hlohovci ma aj primazavanie ventilou teraz mam najazdenych 170000 km volal som aj do Hlohovca ci to nemoze robit to lpg aleze to urcite nie a oni to typuju na riadiacu jednotku
veduci61
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 14.05.2017 07:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa veduci61 »

A kod motora mam AOWA nie CJBB je v tom rozdiel ?
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

jarka1979
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 22.11.2010 13:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jarka1979 »

veduci61 napísal:A kod motora mam AOWA nie CJBB je v tom rozdiel ?
V podstate ziaden,AOWA je novsia verzia cca. od roku 2010, CJBB,CJBA sa davali do roku 2009. Nenapisal si blizie udaje o aute,preto tazko radit. Co ale stale plati ani motor AOWA nieje vhodny na prevadzku LPG. Velke plus je,ze je v aute namontovany velmi kvalitny spynovac PRINS s domazavanim a ak je dobre nastaveny,auto by nemalo mat ziadne potiaze. Problem tychto motorov je,ze nema ziadnu moznost nastavenia ventilovej vĂ´le,sedla su makke a casom sa jednoducho ventil podpali alebo zaklepe. Jedina vynimka je u motoru SYDA,ktory sa nazyva flexifuel (bol upraveny na spalovanie bioetanolu a ma tvrdene sedla plus ventily). Je mozne ,ze mas smolu a odisla riadiaca jednotka,ale chce to naozaj kvalitnu diagnostiku.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Jarka , poprosil by som rozvinuť myšlienku : "motor nema žiadnu možnosť nastavenia ventilovej vole.."
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Vhodný či nevhodný na LPG... Práve tie motory sa velmi prerábali na LPG a že sa zaklepú ventily, no nie je to jediný motor kde sa tak deje

Ja by som povedal že tam viazne komunikácia k ECU, nejaké studené spoje.

Už som to tu nedávno písal, foter mal na Berlingu "poruchu" potenciometer plynového pedálu, tak vymenil druhý a po dvoch dnoch porucha znovu. Zobral sa kontox, vytiahli sa všetky konektory, prestreklo sa a odvtedy bez problému
jarka1979
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 22.11.2010 13:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jarka1979 »

laco1871 napísal:Jarka , poprosil by som rozvinuť myšlienku : "motor nema žiadnu možnosť nastavenia ventilovej vole.."

Tak v tomto linku je aj obrazok,ako to vobec vyzera....som zena a pochopila som to...nastavovat tam v podstate nieje co...

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtop ... 62&t=22663
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

jarka, kto ťa učil čítať?
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Za 1., ja osobne neverím,že uživateľ "jarka1979" je žena.. lol
ale neva... :d :D
Za 2., tie hrnečky obratené dnom hore , viditelné na obrazku vo Ford fore , sa daju mechanicky OPRACOVAŤ :2f93: :zg282: :300f:
Ja mam tiež motor neodporučaný na LPG a tie hrnčeky som opracovaval už 2x :4012:
Na spodku toho hrnčeka je taký valcový vystupok,terčík široky asi 9 mm a hruby asi 2 mm , z neho sa dá technickou frézkou odfrezovať požadovaných cca 0,2 mm aby tam stale bola PREDPÍSANÁ ventilová VOĽA , robí sa to PREVENTIVNE ,
práve preto,že ventilove vole sa zmenšuju,
ventil sa "zaklepava" do sedla , je to merateľné cca 0,1 mm každých 80 000 km, prevadzky na LPG
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní