Peugeot 307 sw 2005 1.6 benzín
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 475
- Dátum registrácie: 15.08.2007 21:54 Zdieľať na Facebook
Peugeot 307 sw 2005 1.6 benzín
Ahojte,
mohli by sme trošku podiskutovať o tomto vehicly? Peugeot 307 sw 2005 1.6 benzín. Auto má nájazd 120tisíc km, prvý majiteľ. Mám možnosť kúpiť. Išli by ste do toho? Ide hlavne o spoľahlivosť, to auto je dosť označované za nespoľahlivé celkovo.
Potrebujem veľký kombík na jazdy 4km tam a 4 km späť vrámci mesta. Čo tam zvykne odchádzať, na čo sa zamerať, keď pôjdem auto pozrieť? Alebo radšej ruky preč? (Jednotkova Ovca nie je alternatíva)
Dik
mohli by sme trošku podiskutovať o tomto vehicly? Peugeot 307 sw 2005 1.6 benzín. Auto má nájazd 120tisíc km, prvý majiteľ. Mám možnosť kúpiť. Išli by ste do toho? Ide hlavne o spoľahlivosť, to auto je dosť označované za nespoľahlivé celkovo.
Potrebujem veľký kombík na jazdy 4km tam a 4 km späť vrámci mesta. Čo tam zvykne odchádzať, na čo sa zamerať, keď pôjdem auto pozrieť? Alebo radšej ruky preč? (Jednotkova Ovca nie je alternatíva)
Dik
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Opýtaj sa majitela kedy bola naposledy robená zadná náprava. Potom auto postav na rovný beton a ku zadnému kolesu daj vinkel. Ak je odchýlka viac ako 3 - 5 mm tak utekaj. Na manželkinom Peugeote sme ju robili za 200t km 3x a už je znova v prdeli - každá výmena 400 - 500 evri.
Ak chceš kombík na polystyrén tak ok, ak na cement tak je to zlá volba.
Ak chceš kombík na polystyrén tak ok, ak na cement tak je to zlá volba.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 475
- Dátum registrácie: 15.08.2007 21:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Agregát? tesnenia pod hlavou, a elektrika ? klasika ako staré auto - prechodky vo dverách , okná, klíma.
Ale aj tak väčšina tých frantíkov aj mladších umiera na zadné nožičky a s agregátom vo výbornej kondícii.
Vieš ono je to o kilometroch - ja sa nebojím žiadnej značky, lebo viem že za tri roky mu naložím 250 - 300t km a pošlem ho umrieť , ale na 8km denne by som asi kúpil novú Daciu.
Ale aj tak väčšina tých frantíkov aj mladších umiera na zadné nožičky a s agregátom vo výbornej kondícii.
Vieš ono je to o kilometroch - ja sa nebojím žiadnej značky, lebo viem že za tri roky mu naložím 250 - 300t km a pošlem ho umrieť , ale na 8km denne by som asi kúpil novú Daciu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07 Zdieľať na Facebook
Toto auto poznám celkom dôverne - bolo istý čas v rodine, 2004, 1,6i kombík. Priestorovo jedno z najväčších v triede, fakt super miesto aj vzadu, kufor fajn atď..Čo sa týka prevádzky, pri tých rokoch a km, vyrieš rozvody, majú interval 10 rokov alebo 120 000 km, spolu s vodnou pumpou samozrejme. (ak nemáš istotu že boli robené) Po rozvodoch pozor na odvzdušnenie chladiaceho okruhu, neodvzdušní sa sám a na chladiči odvzdušniť nestačí, druhý ventil je za termostatom, ten je kľúčový. Inak sa auto bude prehrievať. Skontroluj tesnenie pod hlavou aspoň okom, občas púšťa olej. V zime v mrazoch občas ostáva visieť niektorý z ventilov za studena, ľahko spoznáš na chode motora po štarte, ale iba v mrazoch sa to stáva. Páčky pod volantom sú celé zle, tie sa zvyknú vysypať, potom nejdú smerovky, stierače atď..ak nezoženieš z vrakoviska, priprav sa že nové sú niečo pod 300 euro. Celkovo elektrika vie robiť rôzne prekvapenia. Občas nefungoval napríklad palivomer. Večer bola polka nádrže, ráno ukazoval tesne nad rezervou. Bolo treba dotankovať plnú nádrž a naskočil... Spotreba v meste 8 litrov s ľahšou nohou. Kulisa radenia prevodovky typicky nepresná, brzdy dobré, celková antikorózna ochrana nadpriemerná. Oplatí sa skontrolovať a prípadne vymeniť káble ku sviečkam. Je to lacné a občas sú zdrojom problémov s chodom motora. Kukni aj koncový tlmič výfuku, ten hrdzavie rýchlo. Tiež tyčky stabilizátora sa vyklepú dosť rýchlo. Ale to je lacná vec.
Naposledy upravil/-a kakafko v 29.06.2019 11:07, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 475
- Dátum registrácie: 15.08.2007 21:54 Zdieľať na Facebook
Tu nejde o dnesne auto, ale o auto z roku 2005.lubos zimovcak napísal:Peugeot normalny benzín prestal vyrábať niekedy v 106 1,0-1,1 l, či v 405 1,6...., alebo v 605, to bolo ešte v minulom storočí...
Osobne by som sa bál DNESNYCH benzínov z PSA....
Keď Peugeot, tak diesel.
Ktory diesel v 307 by si odporucil?
-
- Príspevky: 475
- Dátum registrácie: 15.08.2007 21:54 Zdieľať na Facebook
vdaka za info. Ako sa riesia tie visiace ventily?kakafko napísal:Toto auto poznám celkom dôverne - bolo istý čas v rodine, 2004, 1,6i kombík. Priestorovo jedno z najväčších v triede, fakt super miesto aj vzadu, kufor fajn atď..Čo sa týka prevádzky, pri tých rokoch a km, vyrieš rozvody, majú interval 10 rokov alebo 120 000 km, spolu s vodnou pumpou samozrejme. (ak nemáš istotu že boli robené) Po rozvodoch pozor na odvzdušnenie chladiaceho okruhu, neodvzdušní sa sám a na chladiči odvzdušniť nestačí, druhý ventil je za termostatom, ten je kľúčový. Inak sa auto bude prehrievať. Skontroluj tesnenie pod hlavou aspoň okom, občas púšťa olej. V zime v mrazoch občas ostáva visieť niektorý z ventilov za studena, ľahko spoznáš na chode motora po štarte, ale iba v mrazoch sa to stáva. Páčky pod volantom sú celé zle, tie sa zvyknú vysypať, potom nejdú smerovky, stierače atď..ak nezoženieš z vrakoviska, priprav sa že nové sú niečo pod 300 euro. Celkovo elektrika vie robiť rôzne prekvapenia. Nám občas nefungoval napríklad palivomer. Večer bola polka nádrže, ráno ukazoval tesne nad rezervou. Bolo treba dotankovať plnú nádrž a naskočil... Spotreba v meste 8 litrov s ľahšou nohou. Kulisa radenia prevodovky typicky nepresná, brzdy dobré, celková antikorózna ochrana nadpriemerná. Oplatí sa skontrolovať a prípadne vymeniť káble ku sviečkam. Je to lacné a občas sú zdrojom problémov s chodom motora. Kukni aj koncový tlmič výfuku, ten hrdzavie rýchlo. Tiež tyčky stabilizátora sa vyklepú dosť rýchlo. Ale to je lacná vec.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Samotná náprava stojí 250 - 300, a kde máš robotu brzdy a ložiská kolies????
https://www.fr-auto.sk/Zadna-naprava-No ... 07-d79.htm
https://www.fr-auto.sk/Zadna-naprava-No ... 07-d79.htm
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 31.08.2018 20:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Martinko lenže 307 sa nerepasujú ale menia. Na takú som dával odkaz, ale jasné dá sa kúpiť aj na šroťáku.martin BA napísal:kto by daval do toho auta novu napravu??ty isto nie,a ja tiez nie. samozrejme som myslel repasovanu napravu,autoservis žužič v bratislave,cena tak ako som pisal vyssie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 10.08.2008 17:49 Zdieľať na Facebook
Musím zareagovať na tú zadnú nápravu,pretože poznám peugeoty 307 ktoré majú 300-400000km a zadnú nápravu majú povodnú,tá totiž u tohto auta neodchádza,maximálne tak silentbloky v ramenách,pretože tam sú pružiny a nie torzné tyče a ihličkové ložiská,ako má napr.206,405,306,partner,berlingo a pod.Peugeot 307 má tuhú nápravu a preto nemože byť čapatá,jedine ak by bola zlomená.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: predajca75 a 11 neregistrovaných