Častá regenerácia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07 Zdieľať na Facebook
A presne pre toto som už dva krát písal že skôr než sa začne skúmať a skúšať kde čo iné, treba reálne pomerať veličiny ohľadom DPF, pretože tam som šípil prvotný problém. Že hodnoty budú buď nezmyselné vzhľadom na kilometre, alebo budú O.K. a prezradia viac ohľadom úrovne zaplnenia zbytkovým popolčekom, z čoho sa dá potom vychádzať. Inak popravde, nech už sa v tom rýpal ktokoľvek, alebo neviem kto to diagnostikoval, ale ak sa nemýlim tak u tvojho motora je maximum kapacity DPF na úrovni 175 ml, takže neviem kde sa berie nameraná hodnota 240 ml a maximálna 380 ml, lebo to sú kapacity pre trojlitrové šesťvalce TDi. Zvláštnym faktom ktorý uvádzaš je aj to, že pri najazdení 18 000 km a opätovnom meraní sa úroveň zbytkového popolčeka vôbec nezvýšila. Technicky tam malo byť cca o 10 ml viac.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Je tam podvodny DPF filter.
po 260tkm NIE JE MOZNE, aby si mal 7g popola vo filtry.
To je uplne nerealne.
Zivotnost filtra je okolo 300 000 km - pokial sa jazdia dialnice a dobra nafta.
Preto je podla mojho nazoru potrebne preskumat skutocny stav filtra.
Predajca ta podviedol, lebo si nenasledoval moje doporucenie:
1. kupovat auto od prveho majitela
2. nekupovat z bazaru
3. nekupovat od autickara.
po 260tkm NIE JE MOZNE, aby si mal 7g popola vo filtry.
To je uplne nerealne.
Zivotnost filtra je okolo 300 000 km - pokial sa jazdia dialnice a dobra nafta.
Preto je podla mojho nazoru potrebne preskumat skutocny stav filtra.
Predajca ta podviedol, lebo si nenasledoval moje doporucenie:
1. kupovat auto od prveho majitela
2. nekupovat z bazaru
3. nekupovat od autickara.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných