Audi A4 B8 2.0 TDI manual - 300 000 + km
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
vacsinou auto co jazdi dialnice je viac vymlatene viac dostava zabrat.zavisi od toho ako jazdilo.preto je najlepsie auto od prveho majitela.ak chces auto co ma 300000km na kupu potrebujes mat pri sebe profika ktory to obhliadne aspon tie zakladne veci spojka turbo ako bezi motor.ale zaruky necakaj aj majster sa moze popali no povie ti aspon co ta s tym dannym autom caka.najlepsie je mechnik ktory to auto bude opravovat ak mas takeho.s nim sa porad ukaz mu co chces.ulgo0908 napísal:Este pri prosim Vas povedzte, ako to je s tymi dialnicnymi km?
Da sa povedat, ze auto co ma 300 km dialnicnych, je v stave ako to iste, s ktorym sa behalo mesto - okresky a ma 200 tis? Alebo to je blbost a velmi sa na to prihliadat neda?
podvozkove casti tlmice capy pneumatky brzdy do toho nikto neinvestuje pred predajom napravy dozivaju aj 300000km 90 percent to budes menit.a zaklad pri obhliadke auta pozriet rozvody,potom hned po prepise meni.to ta po kupe nikdy neminie.
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 22.11.2005 21:21 Zdieľať na Facebook
@ zadavatel temy, mysliet si ze A4 je komfortne auto je mylne. Mal som tu cest, alebo smolu, zalezi od uhla pohladu nabehat s A4 200k a s VW ekvivalentom dalsich 200k.
Dakujem stacilo....
Este jednq vec by ma zaujimala, ako je dialnicne auto viac namahane ? Pri 130-140kmh tocil dvojliter nieco cez 2000 otacok. Vyjazd na dialnicu , tempomat a o 400 km dalej zjazd z dialnice.
Alternativa je rozdrbana okreska, radim dva tri sest, len aby to nahodou nemalo viac ako 1248 otacok a furt dokoloa brzda plyn.
Ja osobne by som bral to dialnicne....
Dakujem stacilo....
Este jednq vec by ma zaujimala, ako je dialnicne auto viac namahane ? Pri 130-140kmh tocil dvojliter nieco cez 2000 otacok. Vyjazd na dialnicu , tempomat a o 400 km dalej zjazd z dialnice.
Alternativa je rozdrbana okreska, radim dva tri sest, len aby to nahodou nemalo viac ako 1248 otacok a furt dokoloa brzda plyn.
Ja osobne by som bral to dialnicne....
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
lubos , motor sa dochladí za ten čas ktorý trvá odbočenie z dialnice,
tým, že 1 km pred odbočkou z dialnice zmierniš tempo ,
v odbočovacom pruhu dobrzďuješ , pri vjazde na samotné parkovisko ideš už len 15-20 km/h,
zaparkuješ , zatiahneš ručnu brzdu , vypneš motor...
Aké špecialné dochladzovanie tam treba ?
tým, že 1 km pred odbočkou z dialnice zmierniš tempo ,
v odbočovacom pruhu dobrzďuješ , pri vjazde na samotné parkovisko ideš už len 15-20 km/h,
zaparkuješ , zatiahneš ručnu brzdu , vypneš motor...
Aké špecialné dochladzovanie tam treba ?
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vcelku máš pravdu.Kopec aut sa ku mne dostane a majú vysoké km a výborný stav,čiže ozaj ide iba o to čo už to auto dostalo a bolo v podstate obnovené a teda má pred sebou spústu spokojných km.Väčšinou sú výborné autá prvých majiteľov,zároveň z prvej ruky sú aj informácie čo a kedy sa už urobilo.Takže dve autá pri 400 tis km môžu byť jedno šrot a druhé perfektná kúpa.Sú výborné kúpy aj pri 600 tis km,ale to skutočne musí byť tie roky jediný starostlivý gazda.Paradoxne zväčša práve oni čo majú najlepšie autá sú aj cenove prijatelnejší než kšeftári všetkého druhu a špekulanti.Len na toho svojeho treba čakať často rok a nepodlahnúť pokušeniu a netrpezlivosti.O čom nie som presvedčený že sa triefam do desiny,načo to kupovať.Peniaze kupujúcich akoby pálili,idú stovky km niečo obhliadnuť,a potom im je ľuto že by urobili zbytočný "výlet" a kúpia rárohu.Za autom sa viac ako 50 km nerobí ak nejde o vyložený extra nedostupný kus.A na čerpačke sa auto nekupuje ani nepredáva.To je prvý zdvihnutý prst
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23.11.2014 20:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
na slovensku tak auta nejazdia ako v nemecku.po slovakovi je motor ako tak dobry pokial sa staral a bol to majitel co mal prachy cize aj ohnuty blatnik robil autorizak a vsetko sedi lenze ti prvy majitelia tie auta nepredavaju len tak taky kus sa najde raz za rok ak hladas nejaku znacku.3of10 napísal:
Este jednq vec by ma zaujimala, ako je dialnicne auto viac namahane ? Pri 130-140kmh tocil dvojliter nieco cez 2000 otacok. Vyjazd na dialnicu , tempomat a o 400 km dalej zjazd z dialnice.
auta z nemecka su dobre zabehane ale ako uz sa tu pisalo nikto kto si to kupi na 2 roky to nebude setrit co dialnica to pedal dole zacne kolona plne brzdenia ani napravy nevydrzia take km ako auta jazdiace po okreskach ale nie nasich.
130-140 nejazdia ani mlade nemky na fabiach htp.maju svoje dochazdania do prace vybehne na dialnicu a drzi to na maxime.o 30 km zide dole krizovatka a stoji prehrieva sa to.ja jazdim nemecko a uz to zacalo dovolenky na balkan.kolony kdekolvek.
preto najhorsie su auta z dovozu uz na sk spz a na sk to malo uz 3 majitelov.
vyhoda minulosti nestoceneho auta ako pise hlavaty su dobre na servisne intervaly.dobry dizel zapyta kazdych 200000km poriadnu injekciu aj 2000 euro a potom to vali dalej len o nafte.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto si nekúpi 200 tis km za 2 tisícky ?! Je to zlý obchod ? ja myslím že priamo výtečný.Niekomu to je aj na 12-15 rokov.Povedzte lacnejší model ak nejaký poznáte.Tento je v rodine overený a funguje výborne.Dnes nie je doba kde sa zvažuje,je síce informácií na tony,ale to je príliš málo keď sa vytratila schopnosť rozumieť
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Staré auto s pol milionom km, ale novou stk za 300 eur. Za dva roky ho dojazdím množstvom km a váhou nákladov čo prevláči na vozíku. No a o dva roky kúpim zase za 200?300? 400? eur.
Toto by mohol byť lepší model, ale chce to mať na to povahu.
Keď to prerátam na Milanove počty - tak ja si kupujem 200t km za 900evri. Ale dovolím si podotknúť , že ešte niečo spraví plyn ako palivo, alebo hydraulický olej u dieslov. Ten je celkom zadara.
A že sa to dá - tu je momentálna ponuka https://auto.bazos.sk/40/?hledat=%22nov ... 5&kitx=ano
Toto by mohol byť lepší model, ale chce to mať na to povahu.
Keď to prerátam na Milanove počty - tak ja si kupujem 200t km za 900evri. Ale dovolím si podotknúť , že ešte niečo spraví plyn ako palivo, alebo hydraulický olej u dieslov. Ten je celkom zadara.
A že sa to dá - tu je momentálna ponuka https://auto.bazos.sk/40/?hledat=%22nov ... 5&kitx=ano
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
u teba je to prostriedok ale vacsina ludi auta kupuje aby sa ukazali.niektory na frajerinu niektory aby bolo vidiet ze nieje sockar a vacsina nechce jazdit na otlcenom hrdzavom aute kde bucha snad kazdy diel.dalsia vec na take dobrodrustvo dnes nema vela ludi cas.ak by na tom nikomu nezalezalo nikoho sa nikde neponahlal ziadne stare auto by na bazosi nebolo.
ja mam auta koli potrebe.
novsie poriadne auto na tahanie km dialnicami.da sa starym jazdit lenze dnes je to uz trapenie dnes je rychlejsia doba cize je potrebne rychlejsie a uspornejsie auto a hlave take co netreba kazdych 10000km nieco riesit stravit den v servise.podalsie vek sa tiez ukazje na aute unava materialov.akoze nie motor prevodovka ale nejaky dekel z plastu tesnenie okolo dveri nove sa uz dlho zhana novsie auta su pevnejsie tihsie komfortnejsie a bezpecnejsie.
po 3 rokoch,som teraz pol roka braval na svoje dlhe cesty auto z roku 1992 po europe.len tak aby som si pripomenul ako to bolo.a jazdilo aj v mrazoch po snehu 3 tyzdne vkuse v dazdi aspon sa ukazali nedostatky.
1 vec musel som byt 5x viac v strehu.
cestou na sk spinac svetiel odisiel stastie ze svetla ostali svietit a neslo to vypnut cestovne naklady boli o 30 percent drahsie cesta 1300km trvala bezne 12-13 hodin pri najcastejsich rychlostiach 140-150 dalo by sa aj 180-200 lenze auto je lahsie velmi nanho vplyva silny vietor zimne pneu ako nove no 5 rocne tak radej pomalsie.ak bol lejak zatekali tesnenia zadnych svetiel a koberec v kufri po krajoch bol stale mokry okna kazde rano z dnu orosene uz pomaly 10 rokov som celne od ladu neskrabal odisiel zamok dveri tak ze po zavreti nezaistoval musel som dvere drzat a zamknut sa.zase stastie ze 200km od domova.vo februari som musel repasnut zadne brzdove strmene rucna ostavala visiet z nicoho nic po jednej ceste v snehovej kasi prestali tesnit semeringy a do mechanizmu nasla voda s cestnou solou.no a korozia vyfuk ako na starom vraku predtym ako z vyroby jeden blatnik ukazal hrdzu nic vazne a kapota co otlkli kamene co bodka to zaciatok hrzde.kedysi ked to auto malo 15 rokov to nerobilo predne svetla halogeny paraboly zrkadlovky ako nove osramky nightbraker ziarovky to sa neda porovnavat vobec xenon je xenon.a to je udrziavane stare auto ktore to este zvlada sam som ho cele pred 8 rokmi rozobral zrenovoval a poskladal nebal som s ani elektorinstalacie.vlastnim ho 18 rokov cize viem co zvladne.
koncom aprila som to odstavil vsetko vycistil poopravoval naspat do garaze a znova do sucasneho auta.
ja mam auta koli potrebe.
novsie poriadne auto na tahanie km dialnicami.da sa starym jazdit lenze dnes je to uz trapenie dnes je rychlejsia doba cize je potrebne rychlejsie a uspornejsie auto a hlave take co netreba kazdych 10000km nieco riesit stravit den v servise.podalsie vek sa tiez ukazje na aute unava materialov.akoze nie motor prevodovka ale nejaky dekel z plastu tesnenie okolo dveri nove sa uz dlho zhana novsie auta su pevnejsie tihsie komfortnejsie a bezpecnejsie.
po 3 rokoch,som teraz pol roka braval na svoje dlhe cesty auto z roku 1992 po europe.len tak aby som si pripomenul ako to bolo.a jazdilo aj v mrazoch po snehu 3 tyzdne vkuse v dazdi aspon sa ukazali nedostatky.
1 vec musel som byt 5x viac v strehu.
cestou na sk spinac svetiel odisiel stastie ze svetla ostali svietit a neslo to vypnut cestovne naklady boli o 30 percent drahsie cesta 1300km trvala bezne 12-13 hodin pri najcastejsich rychlostiach 140-150 dalo by sa aj 180-200 lenze auto je lahsie velmi nanho vplyva silny vietor zimne pneu ako nove no 5 rocne tak radej pomalsie.ak bol lejak zatekali tesnenia zadnych svetiel a koberec v kufri po krajoch bol stale mokry okna kazde rano z dnu orosene uz pomaly 10 rokov som celne od ladu neskrabal odisiel zamok dveri tak ze po zavreti nezaistoval musel som dvere drzat a zamknut sa.zase stastie ze 200km od domova.vo februari som musel repasnut zadne brzdove strmene rucna ostavala visiet z nicoho nic po jednej ceste v snehovej kasi prestali tesnit semeringy a do mechanizmu nasla voda s cestnou solou.no a korozia vyfuk ako na starom vraku predtym ako z vyroby jeden blatnik ukazal hrdzu nic vazne a kapota co otlkli kamene co bodka to zaciatok hrzde.kedysi ked to auto malo 15 rokov to nerobilo predne svetla halogeny paraboly zrkadlovky ako nove osramky nightbraker ziarovky to sa neda porovnavat vobec xenon je xenon.a to je udrziavane stare auto ktore to este zvlada sam som ho cele pred 8 rokmi rozobral zrenovoval a poskladal nebal som s ani elektorinstalacie.vlastnim ho 18 rokov cize viem co zvladne.
koncom aprila som to odstavil vsetko vycistil poopravoval naspat do garaze a znova do sucasneho auta.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných