Skoda Octavia 1.9 tdi BXE , 77 kw , 2006 - TRHANIE

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Lekso
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 19.01.2010 16:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Lekso »

Presne tento problem som mal aj ja, menilo sa vsetko mozne.
Tiez mam BXE 2006.
Zozen si diodku BAV21 a zapoj ju namiesto vahy vzduchu.
Ak ti to presne za rovnakych podmienok uz nebude trhat tak riesenim bude uprava softu RJ.
Dal som auto jemne cipnut a problem zmizol.
saw1159
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 17.12.2010 11:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa saw1159 »

Dobrý deň po dlhom čase a riešení môjho problému prišlo konečne ku vyriešeniu mojej záhady trhania, po vyskusani nespočetného množstva servisov a vyhodených peňazí do vzduchu by som chcel pomôcť mojou radou. Ku riešeniu som prišiel sám dlhým googlenim a pýtanim sa ľudí na určité veci.
Problémom bolo že auta vyrobené cca do 10/2006 mali starú verziu software s koncovým označením 8501 ktorá sa vyznačovala tým že kvôli zníženiu emisií otvorilo EGR na chvíľku pri cca 2000ot čo spôsobilo trhnutie. Nová opravna verzia tohto softvéru má koncové označenie 9251 v ktorom je vyriešený tento problém , majú ho O2 od 2007 roku.
Keď som sa bol na aktualizáciu pýtať v škode vraveli že nič také neexistuje, následne som kontaktoval jedného pána ktorý z Mladej Boleslav získal tento sw a následne mi ho nahral, auto odvtedy netrhlo ani raz.
Snáď to niekomu pomôže a skúsi to ako prvú možnosť a ušetrí množstvo peňazí a času nakoľko verzia SW si zistite jednoducho cez VAG.

Prajem vám krásny deň a ďakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Chybu by si nepodával servis po servise keby sa nedržali starých a stokrát prekonaných spôsobov diagnostiky ktorými sa už dnes opravovať nedá,resp sú nedostatočné. Ktorýkoľvek zo servisov mohol použiť pre takýto prípad kde je jasne pomenovaný problém spôsob logovania.Tak ako sa logovaním kontroluje správanie turbíny,tak isto sa v režime stredných záťaží testuje práca EGR,tj urobí zápis zápis dát na časovej ose,pri akých ot a pri akej záťaži sa ako EGR správa,či kopíruje požiadavku,či neostáva visieť alebo si nežije vlastným životom.Tieto nové spôsoby sú v diagnostickej praxi v podstate neznáme na SVK aj Česku či D. Silnú "prapagandu" nových spôsobov diagnostiky pretláča diagnostické FCD.eu čo ale žiaľ nie je bezplatne dostupné.ale za denných 3 Kč je to zdroj nesmierných cenností.
Takže iba v detaile poopravím výrok v závere...pozor na prehrávanie softvéru.Auto žiadne prehrávanie softvéru nepotrebovalo a nepotrhávalo dlhé roky.

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných