DSG Škoda Superb II rv 2009 - držanie vyšších otáčok
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 11.03.2019 12:52 Zdieľať na Facebook
DSG Škoda Superb II rv 2009 - držanie vyšších otáčok
Zdravím chlapi, mám otázku.
Na mojom Superbe (automat), začalo DSGčko občas držať vyššie otáčky a preraďovať neskôr.
Napr normalmy stav: Pri rychlosti okolo 38km/h si DSG preradí do 4, okolo 50km/h si hodí 5ku a pri 63 km/h cca si hodí 6.
V poslednej dobe sa mi stava, že občas pri jazde keď idem dajme tomu 40 - 45 stale tam drží 3ku,pri rychlosti okolo 60 hodi 5ku a az niekde okolo 70 - 75 hodi 6tku. Tj drzi otacky kludme aj nad 2000 a pocujem (pri 3ke) ako zapina turbo - az potom preradi.
Jazda po rovinke, plynule pomale zrychlovanie. Uz mi to spravilo asi 5 krat behom mesiaca. Inak ide vsetko ok
Prosim viete poradit kde by mohol byt problem? Alebo je to normalne? Môže to byť chytená mechatronika?
Vďaka za odpovede
Na mojom Superbe (automat), začalo DSGčko občas držať vyššie otáčky a preraďovať neskôr.
Napr normalmy stav: Pri rychlosti okolo 38km/h si DSG preradí do 4, okolo 50km/h si hodí 5ku a pri 63 km/h cca si hodí 6.
V poslednej dobe sa mi stava, že občas pri jazde keď idem dajme tomu 40 - 45 stale tam drží 3ku,pri rychlosti okolo 60 hodi 5ku a az niekde okolo 70 - 75 hodi 6tku. Tj drzi otacky kludme aj nad 2000 a pocujem (pri 3ke) ako zapina turbo - az potom preradi.
Jazda po rovinke, plynule pomale zrychlovanie. Uz mi to spravilo asi 5 krat behom mesiaca. Inak ide vsetko ok
Prosim viete poradit kde by mohol byt problem? Alebo je to normalne? Môže to byť chytená mechatronika?
Vďaka za odpovede
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 11.03.2019 12:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
Re: DSG Škoda Superb II rv 2009 - držanie vyšších otáčok
Turbo sa nezapina a nevypinaradovanbucenec napísal:Zdravím chlapi, mám otázku.
Na mojom Superbe (automat), začalo DSGčko občas držať vyššie otáčky a preraďovať neskôr.
Napr normalmy stav: Pri rychlosti okolo 38km/h si DSG preradí do 4, okolo 50km/h si hodí 5ku a pri 63 km/h cca si hodí 6.
V poslednej dobe sa mi stava, že občas pri jazde keď idem dajme tomu 40 - 45 stale tam drží 3ku,pri rychlosti okolo 60 hodi 5ku a az niekde okolo 70 - 75 hodi 6tku. Tj drzi otacky kludme aj nad 2000 a pocujem (pri 3ke) ako zapina turbo - az potom preradi.
Jazda po rovinke, plynule pomale zrychlovanie. Uz mi to spravilo asi 5 krat behom mesiaca. Inak ide vsetko ok
Prosim viete poradit kde by mohol byt problem? Alebo je to normalne? Môže to byť chytená mechatronika?
Vďaka za odpovede
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
sklbanie-dsg-superb-ii-2009-ako-vyriesit-t75369.html
PRAVIDLÁ PRISPIEVANIA NA DISKUSNOM FÓRE !
Ako prispievať na diskusnom fóre:
1. Pred založením témy použite funkciu hľadať: Presvedčte sa, či sa váš problém na fóre nepreberal v minulosti. Vyhnite sa tak zakladaniu duplicitných tém. Moderátori majú právo duplicitné témy uzamknúť a presunúť do koša.
A dalsie body…
A potom dalsie :
Správanie sa na diskusnom fóre:
.
.
.
5. Udeľovanie kariet: V prípade porušenia spomenutých pravidiel budú moderátori udelovať karty - ich dôvod si môžete prezrieť po kliknutí na "Môj profil" (zobrazuje sa na novom dizajne).
Postupnosť kariet: žltá, oranžová a nakoniec červená rovnajúca sa BANu. Amnestia kariet ako aj BANu sa bude posudzovať individuálne.
Ironiou je, ze sam zalozil dve rovnake temy s tym istym problemom.
Asi ma dojem, ze mu niekto poradi aby vymenil poistku za 5 centov a bude to OK.
PRAVIDLÁ PRISPIEVANIA NA DISKUSNOM FÓRE !
Ako prispievať na diskusnom fóre:
1. Pred založením témy použite funkciu hľadať: Presvedčte sa, či sa váš problém na fóre nepreberal v minulosti. Vyhnite sa tak zakladaniu duplicitných tém. Moderátori majú právo duplicitné témy uzamknúť a presunúť do koša.
A dalsie body…
A potom dalsie :
Správanie sa na diskusnom fóre:
.
.
.
5. Udeľovanie kariet: V prípade porušenia spomenutých pravidiel budú moderátori udelovať karty - ich dôvod si môžete prezrieť po kliknutí na "Môj profil" (zobrazuje sa na novom dizajne).
Postupnosť kariet: žltá, oranžová a nakoniec červená rovnajúca sa BANu. Amnestia kariet ako aj BANu sa bude posudzovať individuálne.
Ironiou je, ze sam zalozil dve rovnake temy s tym istym problemom.
Asi ma dojem, ze mu niekto poradi aby vymenil poistku za 5 centov a bude to OK.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 11.03.2019 12:52 Zdieľať na Facebook
vsevetko napísal:Poprosíme tvoju odpoveď na toto zo 14 marca 2019:
Problém plánujem vyriešiť tak, že dám auto priamo do servisu kt sa špecializuje na automatické prevodovky. Verím, že po diagnostike sa odhalí problém a podarí sa ho následne aj vyriešiť.
Auto šlo do servisu do Ostravy, bolo potrebné vymeniť 2 ventily na DSG - odvtedy auto netrhá
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 11.03.2019 12:52 Zdieľať na Facebook
DSG sú takto nastavené, pozeral som veľa videí kde testovali Superby a presne o tomto tam hovorili - motor je podtáčaný a nie je to úplne ok ale to je jednoducho štandardné nastavenie prevodovky - mne sa tým pádom teraz správa občas neštandardnebraga napísal:Napr normalmy stav: Pri rychlosti okolo 38km/h si DSG preradí do 4, okolo 50km/h si hodí 5ku a pri 63 km/h cca si hodí 6.
Tak na toto sa neda nic povedat ak je toto normalny stav ! ako napisal cicmanec asi dostava rozum , lebo toto radenie v tak nizkych rychlostiach vedie k smrti celeho traktora
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 11.03.2019 12:52 Zdieľať na Facebook
Priateľu, témy sú odlišné - v prvej som sa pýtal na dôvod trhania a cukania DSG pri podraďovaní - to je vyriešené, výmena ventilov 400€mastik29 napísal:sklbanie-dsg-superb-ii-2009-ako-vyriesit-t75369.html
PRAVIDLÁ PRISPIEVANIA NA DISKUSNOM FÓRE !
Ako prispievať na diskusnom fóre:
1. Pred založením témy použite funkciu hľadať: Presvedčte sa, či sa váš problém na fóre nepreberal v minulosti. Vyhnite sa tak zakladaniu duplicitných tém. Moderátori majú právo duplicitné témy uzamknúť a presunúť do koša.
A dalsie body…
A potom dalsie :
Správanie sa na diskusnom fóre:
.
.
.
5. Udeľovanie kariet: V prípade porušenia spomenutých pravidiel budú moderátori udelovať karty - ich dôvod si môžete prezrieť po kliknutí na "Môj profil" (zobrazuje sa na novom dizajne).
Postupnosť kariet: žltá, oranžová a nakoniec červená rovnajúca sa BANu. Amnestia kariet ako aj BANu sa bude posudzovať individuálne.
Ironiou je, ze sam zalozil dve rovnake temy s tym istym problemom.
Asi ma dojem, ze mu niekto poradi aby vymenil poistku za 5 centov a bude to OK.
Aktuálne ide prevodovka hladko, bez problémov, avšak si občas drží vyššie otáčky a preraďuje neskôr ako je štandardne nastavené.
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 06.11.2010 18:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
veru, ja by som im to odniesol a ziadal nastavit takto :
>> keď idem dajme tomu 40 - 45 stale tam drží 3ku,
>> pri rychlosti okolo 60 hodi 5ku
>> az niekde okolo 70 - 75 hodi 6tku.
trojku drzat do 60km/h,
stvorku drzat aspon do 80km/h
patorku do stovky
a siesty prevod sa radi az pri 100km/h
To by bolo po ekologii, co ? teda vlastne ekonomii, majitelom by vstavali vlasy dupkom ze pomooooc moja DSG radi az na supersportovych 2150rpm, skor nepreradi
>> Tj drzi otacky kludme aj nad 2000
otacky nad 2000 este nikomu neublizili, prave naopak - otacky pod 1500 ublizili VSETKYM. Aj tvojim "ventilom" co bolo treba vymenit.
>> keď idem dajme tomu 40 - 45 stale tam drží 3ku,
>> pri rychlosti okolo 60 hodi 5ku
>> az niekde okolo 70 - 75 hodi 6tku.
trojku drzat do 60km/h,
stvorku drzat aspon do 80km/h
patorku do stovky
a siesty prevod sa radi az pri 100km/h
To by bolo po ekologii, co ? teda vlastne ekonomii, majitelom by vstavali vlasy dupkom ze pomooooc moja DSG radi az na supersportovych 2150rpm, skor nepreradi
>> Tj drzi otacky kludme aj nad 2000
otacky nad 2000 este nikomu neublizili, prave naopak - otacky pod 1500 ublizili VSETKYM. Aj tvojim "ventilom" co bolo treba vymenit.
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 04.05.2017 08:52 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných