Jaguár xf 3.0v6 benzin 175kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jaguar

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

simona1
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 19.01.2012 23:40
Zdieľať na Facebook

Jaguár xf 3.0v6 benzin 175kw

Príspevok od používateľa simona1 »

Pozdravujem. Nikde nemôžem nájsť nejakú recenziu o tomto motore. Má niekto reálnu skúsenosť, názor? Hľadám niečo benzínové , atmosferické a naskytla sa mi ponuka tohto auta. Ďakujem za odpovede.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sú krásne autá,dokonca aj krásne aj relatívne lacné,ale napriek všetkému je jediná rozumná alternatíva ich oblúkom obísť.Takže pátral by som o dušu a zisťoval všetko o danom aute,pretože je značne lepšia alternatíva jazdiť ako zháňať kto kde tomu tátošovi rozumie.A neviem či je vôbec dobrá alternatíva auto kde je všetko u motora dva krát.U nového je to jedno,pri aute z druhej ruky sú to dva razy problémy
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Simon, velmi dobre si spravil ze si nekupil red styrmi rokmi XFko s tym dvojmotorom 2.7d... to bola zruda nadgalaktickych rozmerov, i ked poznam dvoch majitelov ktori na tom brkaju stastne dodnes (jeden ma XFko, jeden ma S-Type).

Dnes, teda po styroch rokoch, sa znovu pytas ci si mas kupit XFko. Obavam sa ze moja odpoved bude zaporna. Nie kvoli tomu ze by boli nejake problemy, ale kvoli tvojej rozhodnosti.

KEby si to auto nutne potreboval a bezbreho zboznoval/obdivoval, uz by si ho mal. Ked hladas vyhodny pomer cena/vykon, tu ho nenajdes. Daj dole ruzove okuliare, ustup o sest metrov a pozri sa znovu : je to predrazeny produkt ktory nema tu podstatu ktoru Jaguar svojmu majitelovi ponukat ma. Nema proste pedigree, tento model nema historiu, nema design ktory ho zaradi do siene slavy, je to načinčané na povrchu ale nic prilis zaujimave pod nim - okrem cenoviek za suciastky v autorizaku.

Je to v poriadku vozik, neprilis velky vzadu, nie je to "pan tovarnik" pocit, je to skor take "chcem sa na nieco hrat" - tak ako privrzenci znacky surovo odsudili X Type a poprave, pretoze nie je nic vynimocne... takisto XFko je snaha o zachranu znacky "masovou" vyrobou. Nic vynimocne technicky, vybavou, ziadne pokrokove prvky. Nie je to Phaeton ktory v roku 2002 vsetkym vybil poistky, nie je to Lancia Thesis ktora nikdy nemala v historii motorizmu nic co by sa jej colen priblizilo...

Tak ako S-Type neskoncil prilisnym uspechom, aj XFko bude odsunute za tri-styri roky do ulohy statistu. Seda myska. Ten "luxus" je taky... no... neprilis luxusny. Kozene sedacky mas aj v Opli Astra. Xenony tiez. Vyhrievany volant ? Opel Corsa. XFko nie je ziadny luxus, natrie mu to Audi A6, BMW5, Mercedesove Ecko... je to seda myska. Predrazena.

Co ma masinka odlisne od mainstreamu teda Superbov, A6tiek... je rarita. Design ktory nie je ziadny zazrak, ale nie je okukany - lebo ich na cestach proste nie je. Ak ti toto staci na prilisne otvorenie penazenky, tak v pohode. Ak nie si zaskatulkovatelny a NUTNE potrebujes mas nieco ine ako ostatni, v pohode, ale zaplatis si za to.

A teraz, nech uz to znelo akokolvek negativne :) XFko je podarene auto. Ma technicku kvalitu a velmi velmi slusnu spolahlivost ked nelovis v dieslovych vodach.

Kto to opravi ? No, predovsetkym to moc opravovat nebude treba ked si nevyberes 2.7d, pri 3.0i tam nejake vazne zasahy nehrozia. NikaSil a podobne, nic. Nejaka diagnostika, da sa ; na spickovej urovni len specializovane garaze ktoru u nas nepoznam, v Anglicku samozrejme daleko rozsirenejsie. Skor pochodis s osciloskopom nez seriovou diagnostikou (FORD IDS ?). Maju problemy s brzdami a predcasnym opotrebenim, na ich vymenu nepotrebujes nic v zmysle Mercedesu SBC.


Ako dobre rozumies anglictine ? Internet je plny navodov co kukat pred kupou, su dokonca vydane knihy o tomto modeli, jeho slabinach, na co davat pozor.

XF malo 13 zvolavacich akcii, rozhodne si chces preverit historiu konkretneho kusu co chces kupit.

Ale pozor, cas bezi - aby si zase o styri roky nezistil ze sa ti paci XF a ci si ho mas kupit.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Ford IDS nie je pre jaguar a landrover je pre ford. Maju od urciteho roku Jaguar/Landrover SDD.
simona1
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 19.01.2012 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa simona1 »

Ako vyzerá , jazdné vlastnosti to nepotrebujem vediet. Jedna len o motor. Spoľahlivosť alebo nejaké jeho muchy ako sa hovorí.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

citaj sporozumenim mp3turbo ti napisal aj to konkretne na ten motor
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

mp3turbo napísal:Simon, velmi dobre si spravil ze si nekupil red styrmi rokmi XFko s tym dvojmotorom 2.7d... to bola zruda nadgalaktickych rozmerov, i ked poznam dvoch majitelov ktori na tom brkaju stastne dodnes (jeden ma XFko, jeden ma S-Type).

Dnes, teda po styroch rokoch, sa znovu pytas ci si mas kupit XFko. Obavam sa ze moja odpoved bude zaporna. Nie kvoli tomu ze by boli nejake problemy, ale kvoli tvojej rozhodnosti.

KEby si to auto nutne potreboval a bezbreho zboznoval/obdivoval, uz by si ho mal. Ked hladas vyhodny pomer cena/vykon, tu ho nenajdes. Daj dole ruzove okuliare, ustup o sest metrov a pozri sa znovu : je to predrazeny produkt ktory nema tu podstatu ktoru Jaguar svojmu majitelovi ponukat ma. Nema proste pedigree, tento model nema historiu, nema design ktory ho zaradi do siene slavy, je to načinčané na povrchu ale nic prilis zaujimave pod nim - okrem cenoviek za suciastky v autorizaku.

Je to v poriadku vozik, neprilis velky vzadu, nie je to "pan tovarnik" pocit, je to skor take "chcem sa na nieco hrat" - tak ako privrzenci znacky surovo odsudili X Type a poprave, pretoze nie je nic vynimocne... takisto XFko je snaha o zachranu znacky "masovou" vyrobou. Nic vynimocne technicky, vybavou, ziadne pokrokove prvky. Nie je to Phaeton ktory v roku 2002 vsetkym vybil poistky, nie je to Lancia Thesis ktora nikdy nemala v historii motorizmu nic co by sa jej colen priblizilo...

Tak ako S-Type neskoncil prilisnym uspechom, aj XFko bude odsunute za tri-styri roky do ulohy statistu. Seda myska. Ten "luxus" je taky... no... neprilis luxusny. Kozene sedacky mas aj v Opli Astra. Xenony tiez. Vyhrievany volant ? Opel Corsa. XFko nie je ziadny luxus, natrie mu to Audi A6, BMW5, Mercedesove Ecko... je to seda myska. Predrazena.

Co ma masinka odlisne od mainstreamu teda Superbov, A6tiek... je rarita. Design ktory nie je ziadny zazrak, ale nie je okukany - lebo ich na cestach proste nie je. Ak ti toto staci na prilisne otvorenie penazenky, tak v pohode. Ak nie si zaskatulkovatelny a NUTNE potrebujes mas nieco ine ako ostatni, v pohode, ale zaplatis si za to.

A teraz, nech uz to znelo akokolvek negativne :) XFko je podarene auto. Ma technicku kvalitu a velmi velmi slusnu spolahlivost ked nelovis v dieslovych vodach.

Kto to opravi ? No, predovsetkym to moc opravovat nebude treba ked si nevyberes 2.7d, pri 3.0i tam nejake vazne zasahy nehrozia. NikaSil a podobne, nic. Nejaka diagnostika, da sa ; na spickovej urovni len specializovane garaze ktoru u nas nepoznam, v Anglicku samozrejme daleko rozsirenejsie. Skor pochodis s osciloskopom nez seriovou diagnostikou (FORD IDS ?). Maju problemy s brzdami a predcasnym opotrebenim, na ich vymenu nepotrebujes nic v zmysle Mercedesu SBC.


Ako dobre rozumies anglictine ? Internet je plny navodov co kukat pred kupou, su dokonca vydane knihy o tomto modeli, jeho slabinach, na co davat pozor.

XF malo 13 zvolavacich akcii, rozhodne si chces preverit historiu konkretneho kusu co chces kupit.

Ale pozor, cas bezi - aby si zase o styri roky nezistil ze sa ti paci XF a ci si ho mas kupit.
turbo, inak píšeš rozumne, ale dávať Phaeton a Lanciu za príklad, to si snáď robíš prdel :41c2: Phaeton je po Scorpiu II. snáď najväčší prepadák v histórii a už dávno sa ho nedá zbaviť ani za 5% hodnoty. No a Lancia, tá dopadla najhoršie zo všetkých značiek, ktoré padli na dno - dokonca ešte horšie ako SAAB, lebo na tie sa aspoň dá pozerať.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

5% alebo akakolvek ina hodnota nedefinuje auto. Prepadak Phaeton ? Z hladiska akeho ? Poctu predanych kusov ? Isteze, ked to auto nove stalo uz od 80.000 eur tak co cakas ze sa bude predavat viac ako Fabia ? Vobec nebol problem nabuchat Phaetona za 160.000 eur. Z hladiska ceny ? Ale iste, kazde bezne nove auto co stoji ~150.000 eur sa predava ako desatrocne za 10% alebo menej... Audi A8, BMW7, Lexus LS, Phaetony, Mercedes S, a mozeme ist hore cez Bentley, Maserati, atd. Neplati pre limitovane kolekcie, supersportove vozy atd. Tu nie je Phaeton nicim vynimocny.

Mimochodom, velmi rad si za 5% novej ceny kupim nejaku 2013ku alebo novsiu... cize ked nova stala 150.000 eur, poprosim styri kusy pre mna po 7.500 eur. Este furt stoja 14.000 a vyssie takze je to ukrutne daleko viac nez 5% (nenapisal si rok, takze tvrdit ze akekolvek auto je problem predat len za 5% bez udania roku je proste kravina - toto plati aj pre Skodovku ked zoberies vhodny rocnik).


Prepadak je potom aj BMW760iL pretoze... sa ich predalo malo. Audi A8 6.0 W12, tiez malo predanych kusov. Mercedes S63AMG, malo kusov.

Prepadak v zmysle ze Phaeton chcel byt konkurencia zavedenej trojici a nevyslo mu to ? Ze ma na kapote ludovu znacku a chce sa hrat na luxus ? Ano, iste, ale to z neho prepana nerobi ZLE auto. Ze ho luxusne orientovana skupina ludi nechcela pre jeho znacku ? No iste, nemozes predavat luxus obaleny v "ludovom vozidle", to je sprostost. Preto Toyota zalozila samostatnu znacku, Lexus - lebo luxusna Toyota za 160.000 eur by sa predavala rovnako vyborne ako luxusny Wolcgagen Phaeton. Preto Wolcgagen kupil Bugatii a nepremenoval Veyron na VW Veyron - tam by totiz skoncili predaje. To iste Lamborghini... VW Huracan. Zato im aspon v ramci cost-cuttingu namontovali ciselnicky a vypinace z Fabie. To ti je teda automobilka, ti poviem...

Ved to je jasne ako facka. Znovu, tento fakt hraje silno do kariet kupujucemu jazdenky - majitela noveho to boli v penazenke, majitela jazdenky to naopak strasne tesi. Za par penazi dostane masinku ktora "punches way above its weight" ako sa hovori v tych lepsich krajinach.

Phaeton je extremne vynikajuci voz, totalne nedoceneny ludmi - samozrejme, pretoze na neho nemali. Co ja mozem docenit na Bentley Azure ked som ho v zivote nemal ? Co ty vies o Maserati Ghibli ked si ho v zivote nemal ? Paradna masinka, napriek tomu nedocenena mnou aj tebou. Poznamka : odtialto z fora jeden velmi znamy chlap (naschval nepisem meno, ma tu tisice a tisice prispevkov) Phaetona mal, este toho pred-faceliftoveho (poznamka prekladatela : facelift je uzasne krajsi). Na kazdej pumpe sa ho ludia pytali ci nepreda... najprv nebol jeho takze nemohol, potom ked uz bol tak nakoniec predal, cize tolko k nezaujmu. Ziadny inzerat nic, mu to proste zobrali z ruky.

Phaeton ma svoje nezastupitelne miesto v motoristickej historii. Ze tebe nevyhovuje, to napriklad mne vobec neprekaza :) Lancia takisto, Thesis je nezastupitelny designom. Skoda ze to s automobilkou dopadlo tak ako dopadlo... a nie, samozrejme to nebolo kvoli TĂ©zisu.



Musis rozlisovat veci : to co je pre teba nezaujimave alebo comu nerozumies, moze byt svaty gral pre niekoho ineho. Phaeton je auto pre pana tovarnika alebo bankara alebo pravnika, je tak postavene a nic na tom nezmeni pokles ceny z noveho.



K Jaguaru : bolo napisane. 3.0i motor nema designove chyby. Plati pre neho absolutne jednoducha predkupna diagnostika - pritomnost CO2 v expanznej nadobke, odmerat kompresie na KAZDOM valci zvlast (motor uplne studeny, motor uplne zohriaty), bezne drobnosti ako ci niekde tecie olej a veselo hajde. Tak ako na kazdom 10rocnom aute treba ratat ze v priebehu kratkeho casu bude treba vymenit lambda sondy.

Nie je to zakerna poruchova svina ako 75% motorov Wolcwagenu za poslednych 15 rokov :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Lubo sú to márne snahy vysvetliť tieto veci.Ak by sme to takto chápali ako jergusko,je džamahíria plná prepadákov,hoci ešte iba v roli čakateľov.Tu bude za krátku dobu toľko prepadákov o ktoré nik nezavadí až hrôza.Preboha veď nech mi vysvetlí niekto že ktorý človek so zdravým rozumom kúpy 5-6 ročné auto plné techniky a elektroniky plus xy vychytávok pohonu a automat ? Stačí mizerných 200 tis km a už začína nastupovať opatrnosť a ubúdať odvážnych,pri 300 už iba dobrodruh,mechanik a jeho kamoši.Každé auto tak preplnené technikou a elektronikou ako Phaeton musí v SVK reálnom a mentálnom svete skončiť jedine ako prepadák.Pre chudobného pohroma,pre nesmierne bohatého "iba" Volkswagen.Phaeton zjavom šedá myš,Lancia príliš vybočila do extravagancie
Napísať odpoveď

Návrat na "Jaguar fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní