VW - tečie olej od kľukoveho hriadeľa na 2,5 ročnom aute
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 01.07.2012 10:26 Zdieľať na Facebook
VW - tečie olej od kľukoveho hriadeľa na 2,5 ročnom aute
Čau,
chcem Vás poprosiť o názor. Mam VW 2.0TDI 110kW najazdených 60 000 km a pri prehliadke zistili že tečie olej od kľuky.
Záruku nechcú uznať nakoľko som prekročil km o 278.
Je zložité vymeniť to tesnenie. Nerozbabrú motor? Neviem ako zablokujú kľuku keď dajú dole koleso z rozvodov.
chcem Vás poprosiť o názor. Mam VW 2.0TDI 110kW najazdených 60 000 km a pri prehliadke zistili že tečie olej od kľuky.
Záruku nechcú uznať nakoľko som prekročil km o 278.
Je zložité vymeniť to tesnenie. Nerozbabrú motor? Neviem ako zablokujú kľuku keď dajú dole koleso z rozvodov.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Asi nepoteším,jednoducho preto že výrobca o týchto sporadicky sa vyskytujúcich problémoch ale aj o stonásobne závažnejších vie a svoje strediská inštruuje ako problém riešiť vrátane uznania alebo spôsobu riešenia.Ani doba ani km nie sú určujúce,sú závažnejšie dobre že nie od km nula.Ak je inštruktáž že v prvej reklamácii sa nemá uznať tak sa neuzná a budú hrať hru na bbého a blbejšieho.To neznamená že to treba nechať tak,je to nesmierna hanba na simply,žiaľ jedna z tých menších,pretože sú tam aj systémové a riešia ich inštruktážov....ak ani po demontáži xy dielu sa zvuk nezmení - je to konštrukčná vlastnosť !!! Majiteľa treba inštruovať o nesprávnom spôsobe používania.
Nepoteším ani z čiste praktickej stránky,rozbabrú motor,musia dole rozvody a kluka sa blokuje práve na kolečku rozvodov kde vymysleli svetobornú sprostosť novým typom prípravku oproti minulosti kde to mali ozaj perfektné.Tesnenie či semering s ktorým sú problémy sú pod kolieskom,je otázka či a ako je blokované koliesko voči kľuke a ako je riešený semering v prsiach.Rozvody som robil,semering na tomto type nie,možno niekto napíše ako ďalej.Vzhladom na riešienia ktoré vidím u novej generácie by som čakal že to bude vyriešené najhlúpejším možným spôsobom.
Jediná rada a ja by som to jedine tak riešil,znova žiadal odstránenie na ich trovy,ale z upozornením že ak sa toho nechytia sami,tak detailné video z opravy zavesím na každé možné informačné miesto na zemeguli ako jednu z ich Simply clever
Na túto novú generáciu mám nesmiernu zlosť,riešim v "prestávkách" tento istý motor v inom aute už mesiac,kde nekúri a nekúri a už sa urobilo preverenie všetkého ešte aj ovládacích signálov pomocou oscila a ono to proste kúriť nebude,každé hadica každý komponent je boj na celé hodiny.Zhora sa nedostane ani detská ručička,zdola rozopnete len nad hlavou,takže zadara zo sprchou.Auto nemá chybu v ničom a nikde,...iba nekúri.ostalo posledné palubovka- radiátor kúrenia a ja asi do blázninca čo je s tým spojené.Ak by sa niekto pokúsil mi takú haraburdu darovať,ho asi pribijem najdlhším pajsrom
Takto sa opravuje vodný systém dnes...
[img]https://i.postimg.cc/ftkKNQn2/aaaaa.jpg [/img]
Nepoteším ani z čiste praktickej stránky,rozbabrú motor,musia dole rozvody a kluka sa blokuje práve na kolečku rozvodov kde vymysleli svetobornú sprostosť novým typom prípravku oproti minulosti kde to mali ozaj perfektné.Tesnenie či semering s ktorým sú problémy sú pod kolieskom,je otázka či a ako je blokované koliesko voči kľuke a ako je riešený semering v prsiach.Rozvody som robil,semering na tomto type nie,možno niekto napíše ako ďalej.Vzhladom na riešienia ktoré vidím u novej generácie by som čakal že to bude vyriešené najhlúpejším možným spôsobom.
Jediná rada a ja by som to jedine tak riešil,znova žiadal odstránenie na ich trovy,ale z upozornením že ak sa toho nechytia sami,tak detailné video z opravy zavesím na každé možné informačné miesto na zemeguli ako jednu z ich Simply clever
Na túto novú generáciu mám nesmiernu zlosť,riešim v "prestávkách" tento istý motor v inom aute už mesiac,kde nekúri a nekúri a už sa urobilo preverenie všetkého ešte aj ovládacích signálov pomocou oscila a ono to proste kúriť nebude,každé hadica každý komponent je boj na celé hodiny.Zhora sa nedostane ani detská ručička,zdola rozopnete len nad hlavou,takže zadara zo sprchou.Auto nemá chybu v ničom a nikde,...iba nekúri.ostalo posledné palubovka- radiátor kúrenia a ja asi do blázninca čo je s tým spojené.Ak by sa niekto pokúsil mi takú haraburdu darovať,ho asi pribijem najdlhším pajsrom
Takto sa opravuje vodný systém dnes...
[img]https://i.postimg.cc/ftkKNQn2/aaaaa.jpg [/img]
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 23.05.2016 10:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
Trosku mimo temy, ale predsa len k teme. Pred mesiacom som zistil na svojom 7-rocnom aute Citroen DS4 oxidaciu prednej kapoty z vnutornej strany na leme (zrejme nedodrzany technologicky postup pri povrchovej uprave). Asi cca... 1cm velka bublina. Prisel som do autorizovane servisu ukazal im to. Nafotili si to a na druhy den telefonat: Reklamacia uznana, kapotu Vam vymenime za novu. Uz mi ju vymenili. Ziadne okolky, natahovacky...seriozny pristup v ramci 12- rocnej zaruky na karoseriu.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Sú veci kde je posúdenie veci jednoduchá,verdikt jednoznačný a je od výrobcu najmúdrejšie vec napraviť,ak už teda na seba vzal toľko rokov záruky.Situácia v menežmente a engine problémoch je nepomerne zložitejšia.Automobilka každú chvilku umiestńuje na trh nové prvky,niet času preverovať ich v reálnej praxi,a v časovom strese rieši nové,rieši staré a ani za mak niet dôvod sa čudovať aký je výsledok že si pred sebou tlačí problémy ktoré navyše otvorene nemôže priznať kým nie je tlak príliš velký alebo nemá konflikt zo silnejším psom.Je iba doslova desivé,aký siahodlhý je zoznam v podstate konštrukčných závad,pretože sa vyskytujú už doslova od pár km a ako napriek ich existencii ako prvé skúšajú zákazníka opiť rohlíkom a presvedčiť ho že je všetko vlastne úplne v poriadku.Keby sa jednalo o lacné šunty na tom sociálnom konci (čo by ste nechceli za tie peniaze !) by to nebolo fér,ale u drahých modelov to nie je o gram lepšie.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Prístup je to seriózny, ale za tých 12 rokov minieš v autorizáku toľko (lebo záruka), že by si si tie kapoty kúpil aj štyri.Sprtos napísal:Trosku mimo temy, ale predsa len k teme. Pred mesiacom som zistil na svojom 7-rocnom aute Citroen DS4 oxidaciu prednej kapoty z vnutornej strany na leme (zrejme nedodrzany technologicky postup pri povrchovej uprave). Asi cca... 1cm velka bublina. Prisel som do autorizovane servisu ukazal im to. Nafotili si to a na druhy den telefonat: Reklamacia uznana, kapotu Vam vymenime za novu. Uz mi ju vymenili. Ziadne okolky, natahovacky...seriozny pristup v ramci 12- rocnej zaruky na karoseriu.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
No to je proste folcgagen, Das Ótooooo.
Šetrenie za každú cenu, potom sa to kazí. Inak to že ti neuznali reklamáciu kvôli prešvihnutiu o 278 km len dokazuje, že sú to už úplne od reality odtrhnutí pacienti... Nechcú snáď celkom vážne tvrdiť, že práve tých 278 km malo vplyv na to, že nevydržal simering??
Je to banda a určite by si im tam mal aspoň zvýšeným hlasom oznámiť, že v živote si už od nich nijaké nové auto nekúpiš.
Najlepšie vtedy, keď budú mať práve klientov, ktorých budú presviedčať, aké robia super autá.
Šetrenie za každú cenu, potom sa to kazí. Inak to že ti neuznali reklamáciu kvôli prešvihnutiu o 278 km len dokazuje, že sú to už úplne od reality odtrhnutí pacienti... Nechcú snáď celkom vážne tvrdiť, že práve tých 278 km malo vplyv na to, že nevydržal simering??
Je to banda a určite by si im tam mal aspoň zvýšeným hlasom oznámiť, že v živote si už od nich nijaké nové auto nekúpiš.
Najlepšie vtedy, keď budú mať práve klientov, ktorých budú presviedčať, aké robia super autá.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Lubo ma predbehol, chcel som to iste napisat... zmotaj kilometre a hajde do ineho servisu. Ak byvas v prihranicnej oblasti, kludne do zahranicia.
Nehoraznosti. Ze oni vymysleli kravske 30.000km intervaly na olej ktore doslova nicia tie motory, DPFka, karbonuju atd, to je v pohode. Ze hentie svine uz 20 rokov maju na stole problem "vypinajuceho sa turba" kvoli ktoremu uz zopar ludi umrelo (pri predbiehani auto bez varovania strati vykon, nech sa paci moment prekvapenia), to tiez nevadi - lebo vypodlozit lopatky 0.1mm distancnou podlozkou stoji prilis vela penazi, howada hnusne. Regulacia by ajtak prebiehala na zaklade vahy vzduchu atd, zmeni sa len vnutorna konstrukcia prstenca turba.
Ale ze ty prejdes o par metrov viac nez mas podla ich servisnych debilin, tak to uz je koniec sveta.
Zmotaj kilometre, tieto veci nikto v autorizaku nesleduje pretoze oni apriori nerobia s podvodnikmi ale serioznou klientelou - a bacha na DSG ak mas. Tam su ciselka zapisane tiez, cize zmotavac musi zmotavat viac veci naraz, VRATANE prevodovky. V nasich koncinach ten najbeznejsi polsky nastroj to vie, ak maju fesaci zaplatenu licenciu (tiez no comment).
edit : rozmyslam... pises ze pri prehliadke zistili. Takze uz su tvoje kilometre zapisane v systeme, je neskoro na zmotavanie. Skoda, taky dobry pocit som mal ze ako sme to vymysleli.
Nehoraznosti. Ze oni vymysleli kravske 30.000km intervaly na olej ktore doslova nicia tie motory, DPFka, karbonuju atd, to je v pohode. Ze hentie svine uz 20 rokov maju na stole problem "vypinajuceho sa turba" kvoli ktoremu uz zopar ludi umrelo (pri predbiehani auto bez varovania strati vykon, nech sa paci moment prekvapenia), to tiez nevadi - lebo vypodlozit lopatky 0.1mm distancnou podlozkou stoji prilis vela penazi, howada hnusne. Regulacia by ajtak prebiehala na zaklade vahy vzduchu atd, zmeni sa len vnutorna konstrukcia prstenca turba.
Ale ze ty prejdes o par metrov viac nez mas podla ich servisnych debilin, tak to uz je koniec sveta.
Zmotaj kilometre, tieto veci nikto v autorizaku nesleduje pretoze oni apriori nerobia s podvodnikmi ale serioznou klientelou - a bacha na DSG ak mas. Tam su ciselka zapisane tiez, cize zmotavac musi zmotavat viac veci naraz, VRATANE prevodovky. V nasich koncinach ten najbeznejsi polsky nastroj to vie, ak maju fesaci zaplatenu licenciu (tiez no comment).
edit : rozmyslam... pises ze pri prehliadke zistili. Takze uz su tvoje kilometre zapisane v systeme, je neskoro na zmotavanie. Skoda, taky dobry pocit som mal ze ako sme to vymysleli.
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 31.08.2018 20:28 Zdieľať na Facebook
Druha prehliadka je po 60 000 km.Pisem po.Nech ti ukazu technicku kvotu ktora pojednava o tom,kolko kilometrov po mas prist do servisu.Ak to nemaju, nech ti ukazu kvotu ktora ich tvrdenie podlozi.mozes si rovnako nechat vypracovat znalecky posudok vplyvu 278 km so straym olejom na zodratie semeringu na kluke.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 04.12.2016 15:07 Zdieľať na Facebook
VW...
To je pripad setrenia a naslednej nereklamacie chyby...Ale vsetci kupuju VW GROUP, ved kvalita. Motal som sa okolo VW, ano nove trendy bez skusania...bez testovania. Tlci to zaplatia...VW sa lahko a jednoducho optravuje...ved na kazdom vrakaci zozenies diel...asi preco ????
Nie ostatne automobilky nie su na tom o nic lepsie, no nehrnu sa do novych trendov pocas vyroby modelu i trikrat.
Ale stale tvrdim, kupujte VW GROUP, kvalita je overena mechanikmi....
Nie ostatne automobilky nie su na tom o nic lepsie, no nehrnu sa do novych trendov pocas vyroby modelu i trikrat.
Ale stale tvrdim, kupujte VW GROUP, kvalita je overena mechanikmi....
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
S tymi radami o stacani treba dat pozor, minule som tu daval link zo zahranicneho fora kde mal problem nemec co robi tuning a kadejake upravy a priamo hovoril, ze vsetky auta takto upravovane zacali mat problem tam na TUV s jednoznacnym verdiktom "manipulacia softveru". Takze maju na to paky a takisto ma na to paky samotny vyrobca a jeho softver by to mal zistit a vraj auto ide potom na tzv. "black list". To ze sa softver vyvija tak sa vyvija aj vsetko okolo neho aj ostatny poslednymi aktualizaciami softverov a novymi softvermi a novymi systemami robia velke skrty cez rozpocet kadejakym fintickam v autombilovych softveroch a ostavaju oci pre plac.
-
- Príspevky: 1261
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Velmi zly napad s tym stocenim km. Viem o jednom identickom pripade, len znacka ina. Prdla riadiaca jednotka za 2000eur a km sa stocili o 20tis km presne kvoli tomu, aby auto bolo este v “zaruke”. V servise sa zistilo, ze auto bolo stocene a vymenu riadiacej jednotky zmietli zo stola, takze majitel si to tak ci tak musel zacvakat sam... Kilometre nie su len na palubovke, ale su zapisane vo viacerych riadiacich jednotkach, stacaci vedia sice stocit km tak aby na palubovke ukazovalo menej, no nedokazu stiahnut vo vsetkych RJ, takze pozor na to.
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných