Renault Scenic II 1,5 dci , 78 kw , 2007

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Hlavaty zije s tymi tdi ckami ale realita v servisoch je plna diezlov pod 300 000km co sa drbu lol :d :D
kazimir
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kazimir »

mp3turbo sme sa nepochopili, ja neporovnavam toto male dcicko, len som reagoval na nepravdivy OT komentar.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

thegodfather napísal: uz zacinam byt nedovercivy, ak bude naprd, objednam nove priamo z renaultu...
spravne.je uz kopec tem na zle repasy.a ceny za to take ze ak das 2x repas prerobis ked kupis nove.servis to neriesi poslu do firmy pride repas namontuju.len ide o to co je to za firma.firma moze byt aj garazdielna s nejakou obehanou neskalibrovanou masinou.

nedavno som riesil aktuator turba ze skusim polsky repas za neuveritelnych ---200 euro--.novy diel 350ecok.riesil som to cez servis.nejaky poliak sa im tam vtrel ze vie robit repasy.nevedeli najst spravny typ tak som im dal povodne na identifikaciu.prisiel mi repasovany diel kde konektor nesedel na jednej strane hranaty hoci cisla sedeli.vyzeralo to ako nove fakt klobuk dole no neveril som ze vnutro je nove blomba elektomotorceka vyzerala povodna.pod nou je srob ktora drzi motorcek a ak sa ten neda dole neda sa vymenit mechanika aktuatora.servis mi povolil otvorenie porusenie nalepky repasu poznaju ma vedia ze na to pridem.otvorim to plosne spoje pajkovane,ako moje povodne no uz asi umrela ta elektronika v mojom aktuatore uz nepomohlo nic.

bonus -- tesnenie proti spine tam nebolo v aute to drzia 3 srobky na jednom otvore strhane zavity.tak sa reklamoval nenamontovany repas :d :D :d :D vyskusam firmu v cz vraveli ze vnutro daju nove za 150 ecok.som zvedavy pojdem tam ked budem mat cestu osobne.diel do ktoreho nevidiet treba ist vzdy osobne.

ale zaujimava cena cez poliaka a servis 200 euro
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

mp3turbo napísal:>> Takychto 300 tisicovych dieslov beha nespocet. 400-500 maju bezne tie kusky stocenych oktavok/sharanov/alhambier atd.

isteze beha, ale 1.9tdi 85kW v Sharane je totalne ina konstrukcia motora ako VELMI CITLIVY 1.5dci v Renolte z tychto rocnikov. Podla mojho nazoru je dost seriozny zazrak ze sa tento motorcek dozil tretiny miliona - zachranili ho len perfektne vymeny oleja, inak by boli loziska uz daaaaavno v prdeli. Je to citliva technika, longlife 30.000km oleje ho spolahlivo zabiju, a to pred dovrsenim 200.000km uplne v pohode.
No tak to zas brrr hamuj hamuj. Par 1,5dci s vyse 400000km som uz videl aj momentalne na dvore jeden scenik s tymto motorom mam a chystam sa ho aj zodrat do mrtva ako rezervne auto a garantujem ze na nom do nejakcyh 350000km firma menila olej len po 30000km a ziadny problem. Viem o firme kde ich mali nejako cca 40 kusov s tymto motorom a vsetky sa odpredavali az po cca 300-330000km aj to z dovodu ze rakusan nakazal ze obmienat autopark a nie zato ze sa to kazilo. Ja na 1,5dci nepoviem jedno zle slovo. Samozrejme ked neratam tie starsie kde ked sa opustili vstreky tak to nejedneho cloveka zruinovalo. Neni vsetko zlato co ma tdi na kufry napisane.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

otazka je z ktorych rokov su... samozrejme nie vsetky sa pokazia pri 95.000km, samozrejme ze Renolt vyvijal svoje masinky a odstranoval problemy s nimi, povedal by som ze v daleko lepsej miere nez WV.

Nove 1.5dci su tiez vyliecene, pokial majitel od toho nechce vykony hraniciace s fyzikou, tak ten motor prezije. JAzdit s tym 115km/h po dialnici, netlacit na podlahu, menit oleje ukrutne castejsie nez doporucenych 30.000km a preziju to co ludia realne od nich potrebuju. Nikto dnes nemusi mat Scenic alebo podobne auticko 950.000km, takze ked to zomrie pri 300.000 alebo 400.000 tak to splnilo svoju ulohu a hotovo.






>> Neni vsetko zlato co ma tdi na kufry napisane.

ved samozrejme. Toto platilo vzdy. KONSTRUKCNE porovnanie 2.0tdi motorov WV s motormi 2.0dci Renaltu dopadne OBROVSKYM debaklom pre jedneho z nich... a samozrejme to nie je ta znacka ktoru by nas narod ocakaval.

To co spravil Renault v motoroch 2.0d v roku 2007 nema WV dodnes. A ani nebude mat len tak skoro.
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Máš na mysli vodou chladené turbo?
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
kazimir
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kazimir »

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Vodou chladené turbo VW má.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Nielen vodou chladene turbo... a pozor, pisal sa rok 2006
MilankoDCA
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 16.04.2008 15:35
Bydlisko: okolo TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MilankoDCA »

Mam teraz 2ks 1,5dci.
Jeden z motorov je K9K 78kW bez DPF, spotreba oleja je minimalna od vymeny po vymenu. Slzi to ale cez turbo, je vidno jemne mastnu vysokotlaku trubku co je nad motorom ked sa rozpoji a kukne dnu.
Olej 5W30 aj 5W40 sa tam mozu davat oba. Ja davam 5W40 od elfu.
Predpis na vymenu nie je 30tisic, ale aj palubak mi dava moznost len 20tisic pri resete pocitadla. Takisto mazacie plany ukazuju 20tisic alebo 12mesiacov.
Osobne menim po cca 10-12Tis.
Ked niekomu poviete ze treba menit ojnicne loziska po 200tis km tak ide odpadnut ze aky je renault na figu a cele zle.
Ale ked na grupu povedia ze sa menia hydrostely po 200 a je to normalny ukon, to je uz v poriadku. Si porovnajte len cenu za tento material.
P.S.loziska som nemenil, nechavam to na mojom stasti a castejsich vymenach oleja.

Nechce sa mi verit ze by zacal zadavatelovi tak brutalne zrat olej cez kruzky pocas 1 vymeny oleja.
Tiez by som skusil vycistit celu trakt od turba aj s medzichladicom a po tyzdni jazdenia to otvoril a pozrel ci to neni cele mastne...
kazimir
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kazimir »

Povedz co to obnasa a kolko to stoji menit ojnicne loziska vs hydrostely. Nie, fakt sa normalne pytam, ked uz si to nacrtol.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

No ojničné ložiská sú len 4 a hydroštely 8 alebo 16. Ďalšia vec že dolu sa menia panvičky skrutky a tesnenie vane, kdežto hore hydroštely vačka mostíky a vahadlá.
Ale možno sa mýlim. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

mp3turbo napísal:Nielen vodou chladene turbo... a pozor, pisal sa rok 2006


Keby iba o to išlo....Megane mal v 1996 turbo vodou chladené,nie veľa ľudí to vedelo. V novej CR generácii si kadekto z VW vytrie výfuk,hlavne v tom že dosiahli porovnateľné benefity a nemuseli motor opatriť siedmymi poschodiami pakšamétov že normálny prístup už nie je vôbec k ničomu a stačil by malý únik na akejkolvek hadičke,skončíte len a len v servise,na ceste niet šance,iba otvoriť a zatvoriť kapotu a zavolať odťah.


kazimír...
ojničné ložiská pre 4 ojnice cca 70.- (orig OE)
hydrošteli 74.- za komplet


Milanko dca---------Ale ked na grupu povedia ze sa menia hydrostely po 200 a je to normalny ukon, to je uz v poriadku. Si porovnajte len cenu za tento material.

Je to trocha nepresné lebo ľudia nerozlišujú varianty motorov.Hydrošteli sú nutné pri 200 tis km iba u 8 ventilu PD,netýka sa 16 ventilu ani žiadneho iného motora,jedine tento 8V PD.Iba tento motor má jednu vačkovicu ktorá zároveň obšťastňuje hydrošteli ale plus tlačí na PD vstrekovače ktoré musia vytlačiť tlak paliva vysoko cez tisíc barov.To sú tlaky také,že menšie namáhanie je na motore v skupine piest,ojnica atd !!!!
To je ten dôvod krátkeho života,kolosálné namáhanie
MilankoDCA
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 16.04.2008 15:35
Bydlisko: okolo TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MilankoDCA »

Akurat som pozrel tie ceny, sedi to plus minus par eur.
Viem ze kazdy motor ma svoje plusy a minusy. Kazdy motor je dobry pokial pracuje ako ma.
Netreba hned zatracovat Renaulta.
Inak moj servisak co mi teraz pozeral ceny mi hned povedal, ze tie moje vole na ventiloch by veru nechcel robit - s vymedzovacimi podlozkami :)
A ako by moj kolega povedal ked sa nieco dlho riesi - ide to? Ide. Tak co riesime
lol

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných