VW Golf VII - podradenie do 2 cez zuby
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.05.2019 21:09 Zdieľať na Facebook
VW Golf VII - podradenie do 2 cez zuby
VW golf VII 2014 1.2 TSI 6st. manual
Chcem sa opýtať skúsených..
pri podradení do dvojky (30-40km/h) ako som bol zvyknutý na starom aute, využívajuc brzdenie motorom, cítim akoby náraz v spojke, raz už aj radenie cez zuby. Dávam si na to pozor, preto už čakám na termín v servise. Auto je jazdené ( cca 72 000 km).
Nejdeme veštiť diagnozu a prognozu samozrejme, na to bude v servise, zauimam sa však o Vaše skúsenosti s prípadným podobným problémom.
Mze to dojsť až k nutnosti repasu prevodovky...obavam sa
Chcem sa opýtať skúsených..
pri podradení do dvojky (30-40km/h) ako som bol zvyknutý na starom aute, využívajuc brzdenie motorom, cítim akoby náraz v spojke, raz už aj radenie cez zuby. Dávam si na to pozor, preto už čakám na termín v servise. Auto je jazdené ( cca 72 000 km).
Nejdeme veštiť diagnozu a prognozu samozrejme, na to bude v servise, zauimam sa však o Vaše skúsenosti s prípadným podobným problémom.
Mze to dojsť až k nutnosti repasu prevodovky...obavam sa
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.05.2019 21:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.05.2019 21:09 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
presne tak...
Z vela manualnych prevodoviek som vypustal cierny hnusny olej, huspedinu a podobne, rekorderom je nas firemny Tranzit kde polovicka prevodov nesla zaradit ani smerom hore, nieze dole... z prevodovky vyliezlo - nie vytieklo - asi tri deci niecoho co doteraz nebolo ani v Mendelejevovej tabulke chemickych prvkov.
Po naliati oleja, pojazdeni okolo komina, vypusteni, naliati dalsieho oleja, 1000km, a finalny olej zrazu vsetky prevody krasne chodia dodnes - asi 150.000km, Y rokov. A ze sa s tym firemnym chlapci zrovna neseru.
Poznamka : Chrysler Voyager 2.5crd, vymena oleja v manualnej prevodovke je kratsi pracovny ukon ako vymena oleja v motore. Pouziva sa ten isty olej ako do serva a do automatickej prevodovky, ATF+4 specifikacia. No nesprav to raz za dva roky pri cenovke 6,99 eur za liter len tak, zo srandy aj ked je to technicky zbytocne... nie vsetky automobilky su take nenazrane ako pri DSG prevodovkach
Z vela manualnych prevodoviek som vypustal cierny hnusny olej, huspedinu a podobne, rekorderom je nas firemny Tranzit kde polovicka prevodov nesla zaradit ani smerom hore, nieze dole... z prevodovky vyliezlo - nie vytieklo - asi tri deci niecoho co doteraz nebolo ani v Mendelejevovej tabulke chemickych prvkov.
Po naliati oleja, pojazdeni okolo komina, vypusteni, naliati dalsieho oleja, 1000km, a finalny olej zrazu vsetky prevody krasne chodia dodnes - asi 150.000km, Y rokov. A ze sa s tym firemnym chlapci zrovna neseru.
Poznamka : Chrysler Voyager 2.5crd, vymena oleja v manualnej prevodovke je kratsi pracovny ukon ako vymena oleja v motore. Pouziva sa ten isty olej ako do serva a do automatickej prevodovky, ATF+4 specifikacia. No nesprav to raz za dva roky pri cenovke 6,99 eur za liter len tak, zo srandy aj ked je to technicky zbytocne... nie vsetky automobilky su take nenazrane ako pri DSG prevodovkach
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Upozornenie pre majiteľov vozidiel SUZUKI Swift, Ignis, Subaru Justy, Baleno, Wagon R+, SX4, Liana, Splash a iné.
Výrobca odporúča /aj v servisnej knihe/ výmenu oleja v prevodovke po každých 40.000 km, i napriek tomu po ubehnutí asi 90 - 130 tis. km, začne prevodovka hučať, prípadne vyhadzovať niektorú rýchlosť alebo má iné problémy, pretože pôvodné ložiská majú zvýšenú vôľu, to sú príznaky vážneho opotrebenia, ak spozorujete takéto príznaky, je potrebné dať prevodovku neodkladne opraviť. Je to výrobná vada, ktorú nevidno. Montáž a demontáž prevodovky a opravu prevodovky môže vykonávať len odborný servis! Ak to neurobíte včas, môže to skončiť tak, že sa na prevodovke /obyčajne pri diferenciáli/ roztrhne obal, najmä u pohonu 4x4. Oprava je potom oveľa drahšia. Takže po odjazdení 90 až 120.000 km by ste si mali dať /hlavne na autách vyrobených v Maď., Japonské vydržia viac/ skontrolovať vašu prevodovku v odbornom servise, prípadne si dať opraviť vašu prevodovku a zároveň vymeniť olej a spojkovú sadu.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.05.2019 21:09 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných