LPG alebo diesel?

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Špecialne by ma zaujimala reakcia od mp3turbo na tento obchod :

https://www.autooutlet.cz/

Inak kto ma dosť bubakov , je tam vítaný.... :300f:
toxiksvk
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 28.04.2016 14:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa toxiksvk »

>> viem ze ani priamy vstrek nie je najvhodnejsi na LPG

nieze "najvhodnejsi" ale rovno je cistym prekliatim.
ale nie je ten accord tiez priamovstrek?

k i30 sa priklanam asi najviac. Aky je rozdiel medzi 1.6i CVVT 88kW a 1.6 GDI 99kW a ktory z tychto dvoch je vhodnejsi?

ak by som siel do tej hondy, bol by dobry aj civic?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

GDI je priamovstrek s vrstvenim paliva, podobne ako FSI od Wolcgagenu (naschval komolim tie mena, robi mi to radost, ved vies ktoru automobilku myslim).

Takze GDI sa na tvoje zamery absolutne nehodi.

Ja tie malinke auticka, Civic, i30, nejako nemusim. Trosku drahsie nez Civic kupis toten Accord, v buducnosti ho drahsie predas, mas lepsie auto, vacsie, lepsie odhlucenene, daleko lepsie sprevodovane na mimomestske jazdy nehovoriac o motore (2.4 v Civicu nie je), s lepsou vybavou, bezpecnostou ked do niecoho capnes...

Kludne si Civica kup, ale ako som pisal, radsej si priplatim 1000-2000eur (aj ked nemam, uvery dnes su vsade) a zoberem o rok/dva starsie vacsie lepsie vybavene auto nez mladsie mensie.


Laci : autooutlet... co na to povedat... pozname, s chlapcom vedla mna v robote chodime slintat kazdy tyzden. Nas spolocny kamošš tam zlajzol Dodge Ram, 5.7 Hemi, tie svetelne rampy su dost zaujimave. Ja 60k+ eur do auta nepolozim dokial nezarabam pol miliona rocne, ja som taky triezvy clovek. Najprv deti, vzdelanie, moje aj ich, potom nehnutelnosti, potom blbosti medzi ktore radim aj auta.
toxiksvk
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 28.04.2016 14:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa toxiksvk »

V pripade jazdeneho diesla sa hovori o drahom servise. Vedel by dat niekto informaciu o akych sumach je rec lebo ja nemam ani sajnu. Napr co vyjde nove turbo, vstreky, dvojhmota, DPF, EGR a cerpadlo pre auto nizsej strednej triedy z mnou uvedenych? Staci aj hruby odhad, to by mi dost pomohlo pri rozhodovani
nikto nic? ani hruby odhad? :41c2:
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Veď si otvor hociaký eshop s náhradnými dielmi a naklikaj si to tam!
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Ahoj, mam na lpg odjazdene sta tisice kilometrov na roznych autach.

Teraz akurat jazdim dustera, na ktoromam za 4 roku vyse 160 tis km (na LPG). Pravidelna vymena filtrov, olejov. Pri 100 tis km vymeneny hlavny ventil v nadrzi (70 eur) a teraz meneny reduktor tusim za 400 eur, ale v autorizovanom servise, co je premrstena cena v porovnani s kvalitnymi LPG dielnami. Inac motor bez problemov, olej nezerie.

Mam este corollu verso 1.6 lpg. Ta ma vela stotisicov km. Lpg asi 150 tis km. Bez poruchy. LPG system BRC.

Kludne si pozri taliana. Zanechaj predsudky. T-JET na lpg chodi dobre. Aj atmosfery. Pozri si civic 1.8 vtec. Daju sa na nom stelovat ventily.

Octavia 1.6 je dobra volba.

Auris 1.6 je dobry. Ale ten motor je extremne citlivy na servis. Skratit vymenu oleja na max. 10 tis km a neliat tam sracku 0w20.
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

toxiksvk napísal:
V pripade jazdeneho diesla sa hovori o drahom servise. Vedel by dat niekto informaciu o akych sumach je rec lebo ja nemam ani sajnu. Napr co vyjde nove turbo, vstreky, dvojhmota, DPF, EGR a cerpadlo pre auto nizsej strednej triedy z mnou uvedenych? Staci aj hruby odhad, to by mi dost pomohlo pri rozhodovani
nikto nic? ani hruby odhad? :41c2:
- Turbo nove 700, repas mozno 400
- DPF čistenie cca. 400, nové stojí od 400 do cca. 1500, prémie kľudne aj cez 3000
- EGR cca. 500 (koncern)
- Čerpadlo ? Kľudne tisícka
- Vstrekovace nové cca. 250e / ks
- Dvojhmota so spojkou 700

Ceny sú bez práce, ber ich do uvahy prosím so značnou rezervou :)
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Zabudol si na súčiniteľ zbytočných výmien !!! Keď sa do toho pustí nejaký šuflikant, bude hrubý odhad v materinej ****.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

To by ste neverili, ale jazdia stále aj autá ktoré nič z toho nemajú a čerpadlo do nich zoženieš za balík cigariet. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Provokatér., Oco bol som dnes v janikovciach, 19 ročný serbel, ml 163 2,7cdi ek nambr van, TK nambr van, technik nechápal emisie, nechápal brzdy. Nafta slovnaft Vráble, brzdy vlani na jar full servis. Ani nové nemajú také hodnoty a to ho luntruje moja žena po dedine a sem tam Zámky Nitra. Dostane čo treba a žiadne rozmaznavanie, treba slúžiť. Za desať rokov nula porúch, iba bežný servis, čo dnešné serble neprežiju.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Ale preziju, preco by neprezili len ma 5-6 rokov a 500-600 tisic km na budiku, preto si bude pytat nejaku tu opravu. Alebo si to niekto kupi a ma na budiku 170 tisic auto nove, len skutocnost je 570 a potom vznikaju tie chybicky krasy ako nevydrzi nic a uz treba co to opravit. K tomu sa zacne opravovat vsetko drahe len nie to co treba a zrazu mas na servise 2000 ale v skutocnosti trebalo len 200. Este sa len nieco mihne, ze nefunguje ok a automaticky sa ide vstreky, turbo, dpf ako ibalgin na vsetko.
toxiksvk
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 28.04.2016 14:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa toxiksvk »

Dep napísal:
- Turbo nove 700, repas mozno 400
- DPF čistenie cca. 400, nové stojí od 400 do cca. 1500, prémie kľudne aj cez 3000
- EGR cca. 500 (koncern)
- Čerpadlo ? Kľudne tisícka
- Vstrekovace nové cca. 250e / ks
- Dvojhmota so spojkou 700

Ceny sú bez práce, ber ich do uvahy prosím so značnou rezervou :)
Dakujem, taketo nieco som potreboval vediet.

Taketo rady ako tu niekto vyssie pisal ze "otvor si a naklikaj si to sam!!" nech sa ani neunuva pisat (mne ako laikovy ktory sa nevyzna v tom mnozstve dielov a prislusenstva je taka rada na dve veci)

Ked to tak zvazujem som nakloneny pre ten benzin + lpg, uz len vybrat vhodny motor.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tak to ako
laik,ktorý sa nevyzná
budeš hladať dlho a ťažko.
Ešte pred tým si otvor časť fora o LPG a zistíš kolko problémov máva aj original továrenský plyn. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

oco, original tovarenský plyn, ma preto tolko problémov, že je original tovarenský... :d :D :d :D :d :D

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: pavolh a 12 neregistrovaných