Zánovne auto rada
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 19.07.2016 18:11 Zdieľať na Facebook
Zánovne auto rada
Zdravím, chcel by som poradiť s kúpou nového resp. zánovného auta. Auto by malo byť na dlhé trate 1000km a viac, + pohodlne sedenie, dosť veľký kufor pre minimálne 3 osoby, palivo radšej diesel. Cena do 8000 €. Aké auto, aj s typom motora by ste mi poradili ? Ďakujem za rady
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Zánovné / nové
na dlhé trate 1000km a viac
pohodlne sedenie
Cena do 8000 €
Nesekol si sa v tej sume?
Mne by to vychádzalo skôr 18000€ pri zánovnom a 28000€ pri novom
Je niečo nové do 8000€? Neviem či aj Dacia nestojí viac, holotu kde nie je klima ani za príplatok nerátam
na dlhé trate 1000km a viac
pohodlne sedenie
Cena do 8000 €
Nesekol si sa v tej sume?
Mne by to vychádzalo skôr 18000€ pri zánovnom a 28000€ pri novom
Je niečo nové do 8000€? Neviem či aj Dacia nestojí viac, holotu kde nie je klima ani za príplatok nerátam
Naposledy upravil/-a ivko1 v 12.05.2019 21:54, upravené celkom 1 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ojjjjj ta cenovka je slusny prieser... ako zanovne je pre teba zanovne ? 2012 alebo 2017 ?
Ako casto robis tie 1000km trasy ? Ani sa radsej nepytam ci jeden sofer alebo viaceri sa striedaju.
Kolko osob je "minimalne 3", lebo to moze byt kludne aj 5 alebo 6 ? Styri osoby natlacis takmer do vsetkeho, 5 je uz slusny problem !
Je pre teba velmi dolezita ekonomika prevadzky v zmysle spotreby alebo palivo platia cestujuce osoby a je to to jedno lebo nemaju inu moznost ?
Kolko milionov s tym planujes najazdit ? Tocis 210.000km rocne lebo 4x 1000km tyzdenne alebo len 25.000km rocne a auto bude vacsinou stat ?
Co je to dost velky kufor ? Tri osoby po jednom kufriku na dva-tri dni alebo pat osob s velkym kufrom kazdy lebo idu na tyzden alebo dva ?
Ako casto robis tie 1000km trasy ? Ani sa radsej nepytam ci jeden sofer alebo viaceri sa striedaju.
Kolko osob je "minimalne 3", lebo to moze byt kludne aj 5 alebo 6 ? Styri osoby natlacis takmer do vsetkeho, 5 je uz slusny problem !
Je pre teba velmi dolezita ekonomika prevadzky v zmysle spotreby alebo palivo platia cestujuce osoby a je to to jedno lebo nemaju inu moznost ?
Kolko milionov s tym planujes najazdit ? Tocis 210.000km rocne lebo 4x 1000km tyzdenne alebo len 25.000km rocne a auto bude vacsinou stat ?
Co je to dost velky kufor ? Tri osoby po jednom kufriku na dva-tri dni alebo pat osob s velkym kufrom kazdy lebo idu na tyzden alebo dva ?
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 09.06.2017 15:51
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 23.03.2017 10:33 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 19.07.2016 18:11 Zdieľať na Facebook
ivko1 napísal:Zánovné / nové
na dlhé trate 1000km a viac
pohodlne sedenie
Cena do 8000 €
Nesekol si sa v tej sume?
Mne by to vychádzalo skôr 18000€ pri zánovnom a 28000€ pri novom
Je niečo nové do 8000€? Neviem či aj Dacia nestojí viac, holotu kde nie je klima ani za príplatok nerátam
zanovne som v tomto prípade nemyslel ako rok 2017 ale uplne stačí 2010 s nabehynými do 180 000km
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 19.07.2016 18:11 Zdieľať na Facebook
mp3turbo napísal:ojjjjj ta cenovka je slusny prieser... ako zanovne je pre teba zanovne ? 2012 alebo 2017 ?
Ako casto robis tie 1000km trasy ? Ani sa radsej nepytam ci jeden sofer alebo viaceri sa striedaju.
Kolko osob je "minimalne 3", lebo to moze byt kludne aj 5 alebo 6 ? Styri osoby natlacis takmer do vsetkeho, 5 je uz slusny problem !
Je pre teba velmi dolezita ekonomika prevadzky v zmysle spotreby alebo palivo platia cestujuce osoby a je to to jedno lebo nemaju inu moznost ?
Kolko milionov s tym planujes najazdit ? Tocis 210.000km rocne lebo 4x 1000km tyzdenne alebo len 25.000km rocne a auto bude vacsinou stat ?
Co je to dost velky kufor ? Tri osoby po jednom kufriku na dva-tri dni alebo pat osob s velkym kufrom kazdy lebo idu na tyzden alebo dva ?
od roku 2010,
za mesiac 2x( cesta do zahranicia + cesta domov),samozrejme este dalsie kilometre z ubytovania do prace cca 30km (6 dní do tyzdna)
3 osoby su minimalne ale max je 5 ludí
samozrejme kazdy chce co najmenej platiť za pohonne hmoty ale rozumne su 6-9 l na 100km za naftu
aspon okolo 20 000 km rocne +-
kufor velkostou okolo 500 litrov
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 19.07.2016 18:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
absolutny trest a to teda v aute vyssej triedy nez je zmienovany 308sw, tak nejak by som to videl aj ja - proste bezne osobne sedaniky / kombiky nemaju sancu pre 5 DOSPELYCH ludi a to sa vobec nebavime o 1000km trase ale o prditku z Noveho Mesta do hlavnej dediny slovenskej... Ivko, si skus predstavit tu jazdu Bratislava - Hannover.
Na 5 dospelych ludi nie je ziadny zazrak ani Sharan a podobne vozitka ; styria sa este odvezu v neporovnatelne lepsom garde ako v osobaku, sedane, kombiku. Na druhu stranu v tvoj obrovsky prospech hraje fakt ze 2010 rocniky nazyvas zanovne auta - pre mnohe osadenstvo su to uz ojazdene desatrocne hajtry.
Do masinky mensej nez Sharan by som absolutne ani neskusal sadnut. 308sw, skompresovana tragedia pre piatich, prepac nemam lepsi popis. Za 8000 by si uz aj dokazal nieco sharanoidne zohnat.
Mam pre teba tajny tip a neohrnaj nosom - masinka ukrutne spolahlivejsia nez Sharan. Motor s rozvodovou retazou a samozrejme dvojradovou ktora nerobi ziadne problemy, vstrekovacmi ktore vobec nehnevaju, DPFkom ktore za nezapchava lebo motor produkuje extremne nizke mnozstvo sadzi a regeneracia je fenomenalne spravena (350.000km nie je nic vynimocne, pri inych automobilkach okrem Mercedesu, Toyoty a Chryslera je to prakticky nemozne), turboduchadla chladene vodou, olejove cerpadla bez tragickych kravin a'la vykon riadeny podla poziadaviek motora (ano, Ford Ekoboost zamerne ZNIZUJE mazanie ked si mysli ze nie je treba, chodte doriti), nikto to neskusi ukradnut, s vybavou ktoru teda nemali vsetky vozy jeho generacie uplne bezne, je to jedno z vacsich aut tejto triedy, nie su to typicke hltace kilometrov ako Viano...
a za 8000 eur ho nielen zozenies z roku 2011/2012, ale este ti aj zostane na nejake opravy keby boli treba.
Kto je moj vitaz ?
https://prod.pictures.autoscout24.net/l ... 80x960.jpg
Moj nazor : na prepravu MINIMALNE TROCH, zvacsa styroch alebo piatich ludi na 1000 km trasu je absolutne nevhodny osobny vehykel v prevedeni sedan aj kombi.
Mal by si pozerat minimalne Espace (samozrejme dlhsiu verziu Grand), Voyager (od roku 2008 sa vyraba len dlhsia verzia, amerika tomu rozumie). Vobec by som neohrnal nos nad Sharanom/Alhambrou z roku 2009/2010, nemaju DPF, su to odladene vychytane vozy so znamymi muchami, na servis neprilis narocne, cenovo vyhovujuce, samozrejme najvacsi cirkus bude zohnat kus ktory bude v peknom stave. 1.9tdi 85kW/96kW preferovane pred 2.0tdi motormi, vydrzia sialene vela pri nenarocnej udrzbe.
Zabudni na vsetky auta ktore maju VYSKAKOVACIE tretie rady sedadiel - Galaxy, Sharan/Alhambra, zabudni na prditka typu C4 Grand Pikasso, S-Max, Zafira, Turan, CX5, takisto Audi A6, Pasatt, Mercedes CĂ©, Mazda Sest, Seat Altea, to su vsetko ABSOLUTNE NEVHODNE masiny na prepravu 5 ludi tisic kilometrov daleko kazdy tyzden a este batozina k tomu.
Co potrebujes je masina s tromi radmi PLNOHODNOTNYCH sedadiel : jednu zadnu sedacku sklopis alebo vyberes totalne a namiesto nej mas batozinovy priestor. Vpredu sedia dvaja, v strede dvaja, vzadu jeden najmensi a za nim plus vedla neho je batozinovy priestor.
A mozes si navravat kolko chces ze 308sw je velke auto... prdlajz. Styria velmi intimne na sebe, piati absolutne bez sance.
Na 5 dospelych ludi nie je ziadny zazrak ani Sharan a podobne vozitka ; styria sa este odvezu v neporovnatelne lepsom garde ako v osobaku, sedane, kombiku. Na druhu stranu v tvoj obrovsky prospech hraje fakt ze 2010 rocniky nazyvas zanovne auta - pre mnohe osadenstvo su to uz ojazdene desatrocne hajtry.
Do masinky mensej nez Sharan by som absolutne ani neskusal sadnut. 308sw, skompresovana tragedia pre piatich, prepac nemam lepsi popis. Za 8000 by si uz aj dokazal nieco sharanoidne zohnat.
Mam pre teba tajny tip a neohrnaj nosom - masinka ukrutne spolahlivejsia nez Sharan. Motor s rozvodovou retazou a samozrejme dvojradovou ktora nerobi ziadne problemy, vstrekovacmi ktore vobec nehnevaju, DPFkom ktore za nezapchava lebo motor produkuje extremne nizke mnozstvo sadzi a regeneracia je fenomenalne spravena (350.000km nie je nic vynimocne, pri inych automobilkach okrem Mercedesu, Toyoty a Chryslera je to prakticky nemozne), turboduchadla chladene vodou, olejove cerpadla bez tragickych kravin a'la vykon riadeny podla poziadaviek motora (ano, Ford Ekoboost zamerne ZNIZUJE mazanie ked si mysli ze nie je treba, chodte doriti), nikto to neskusi ukradnut, s vybavou ktoru teda nemali vsetky vozy jeho generacie uplne bezne, je to jedno z vacsich aut tejto triedy, nie su to typicke hltace kilometrov ako Viano...
a za 8000 eur ho nielen zozenies z roku 2011/2012, ale este ti aj zostane na nejake opravy keby boli treba.
Kto je moj vitaz ?
https://prod.pictures.autoscout24.net/l ... 80x960.jpg
Moj nazor : na prepravu MINIMALNE TROCH, zvacsa styroch alebo piatich ludi na 1000 km trasu je absolutne nevhodny osobny vehykel v prevedeni sedan aj kombi.
Mal by si pozerat minimalne Espace (samozrejme dlhsiu verziu Grand), Voyager (od roku 2008 sa vyraba len dlhsia verzia, amerika tomu rozumie). Vobec by som neohrnal nos nad Sharanom/Alhambrou z roku 2009/2010, nemaju DPF, su to odladene vychytane vozy so znamymi muchami, na servis neprilis narocne, cenovo vyhovujuce, samozrejme najvacsi cirkus bude zohnat kus ktory bude v peknom stave. 1.9tdi 85kW/96kW preferovane pred 2.0tdi motormi, vydrzia sialene vela pri nenarocnej udrzbe.
Zabudni na vsetky auta ktore maju VYSKAKOVACIE tretie rady sedadiel - Galaxy, Sharan/Alhambra, zabudni na prditka typu C4 Grand Pikasso, S-Max, Zafira, Turan, CX5, takisto Audi A6, Pasatt, Mercedes CĂ©, Mazda Sest, Seat Altea, to su vsetko ABSOLUTNE NEVHODNE masiny na prepravu 5 ludi tisic kilometrov daleko kazdy tyzden a este batozina k tomu.
Co potrebujes je masina s tromi radmi PLNOHODNOTNYCH sedadiel : jednu zadnu sedacku sklopis alebo vyberes totalne a namiesto nej mas batozinovy priestor. Vpredu sedia dvaja, v strede dvaja, vzadu jeden najmensi a za nim plus vedla neho je batozinovy priestor.
A mozes si navravat kolko chces ze 308sw je velke auto... prdlajz. Styria velmi intimne na sebe, piati absolutne bez sance.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 19.07.2016 18:11 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: citroenc3v6, davidp a 85 neregistrovaných