LPG alebo diesel?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Špecialne by ma zaujimala reakcia od mp3turbo na tento obchod :
https://www.autooutlet.cz/
Inak kto ma dosť bubakov , je tam vítaný....
https://www.autooutlet.cz/
Inak kto ma dosť bubakov , je tam vítaný....
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 28.04.2016 14:55 Zdieľať na Facebook
ale nie je ten accord tiez priamovstrek?>> viem ze ani priamy vstrek nie je najvhodnejsi na LPG
nieze "najvhodnejsi" ale rovno je cistym prekliatim.
k i30 sa priklanam asi najviac. Aky je rozdiel medzi 1.6i CVVT 88kW a 1.6 GDI 99kW a ktory z tychto dvoch je vhodnejsi?
ak by som siel do tej hondy, bol by dobry aj civic?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
GDI je priamovstrek s vrstvenim paliva, podobne ako FSI od Wolcgagenu (naschval komolim tie mena, robi mi to radost, ved vies ktoru automobilku myslim).
Takze GDI sa na tvoje zamery absolutne nehodi.
Ja tie malinke auticka, Civic, i30, nejako nemusim. Trosku drahsie nez Civic kupis toten Accord, v buducnosti ho drahsie predas, mas lepsie auto, vacsie, lepsie odhlucenene, daleko lepsie sprevodovane na mimomestske jazdy nehovoriac o motore (2.4 v Civicu nie je), s lepsou vybavou, bezpecnostou ked do niecoho capnes...
Kludne si Civica kup, ale ako som pisal, radsej si priplatim 1000-2000eur (aj ked nemam, uvery dnes su vsade) a zoberem o rok/dva starsie vacsie lepsie vybavene auto nez mladsie mensie.
Laci : autooutlet... co na to povedat... pozname, s chlapcom vedla mna v robote chodime slintat kazdy tyzden. Nas spolocny kamošš tam zlajzol Dodge Ram, 5.7 Hemi, tie svetelne rampy su dost zaujimave. Ja 60k+ eur do auta nepolozim dokial nezarabam pol miliona rocne, ja som taky triezvy clovek. Najprv deti, vzdelanie, moje aj ich, potom nehnutelnosti, potom blbosti medzi ktore radim aj auta.
Takze GDI sa na tvoje zamery absolutne nehodi.
Ja tie malinke auticka, Civic, i30, nejako nemusim. Trosku drahsie nez Civic kupis toten Accord, v buducnosti ho drahsie predas, mas lepsie auto, vacsie, lepsie odhlucenene, daleko lepsie sprevodovane na mimomestske jazdy nehovoriac o motore (2.4 v Civicu nie je), s lepsou vybavou, bezpecnostou ked do niecoho capnes...
Kludne si Civica kup, ale ako som pisal, radsej si priplatim 1000-2000eur (aj ked nemam, uvery dnes su vsade) a zoberem o rok/dva starsie vacsie lepsie vybavene auto nez mladsie mensie.
Laci : autooutlet... co na to povedat... pozname, s chlapcom vedla mna v robote chodime slintat kazdy tyzden. Nas spolocny kamošš tam zlajzol Dodge Ram, 5.7 Hemi, tie svetelne rampy su dost zaujimave. Ja 60k+ eur do auta nepolozim dokial nezarabam pol miliona rocne, ja som taky triezvy clovek. Najprv deti, vzdelanie, moje aj ich, potom nehnutelnosti, potom blbosti medzi ktore radim aj auta.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 28.04.2016 14:55 Zdieľať na Facebook
nikto nic? ani hruby odhad?V pripade jazdeneho diesla sa hovori o drahom servise. Vedel by dat niekto informaciu o akych sumach je rec lebo ja nemam ani sajnu. Napr co vyjde nove turbo, vstreky, dvojhmota, DPF, EGR a cerpadlo pre auto nizsej strednej triedy z mnou uvedenych? Staci aj hruby odhad, to by mi dost pomohlo pri rozhodovani
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Ahoj, mam na lpg odjazdene sta tisice kilometrov na roznych autach.
Teraz akurat jazdim dustera, na ktoromam za 4 roku vyse 160 tis km (na LPG). Pravidelna vymena filtrov, olejov. Pri 100 tis km vymeneny hlavny ventil v nadrzi (70 eur) a teraz meneny reduktor tusim za 400 eur, ale v autorizovanom servise, co je premrstena cena v porovnani s kvalitnymi LPG dielnami. Inac motor bez problemov, olej nezerie.
Mam este corollu verso 1.6 lpg. Ta ma vela stotisicov km. Lpg asi 150 tis km. Bez poruchy. LPG system BRC.
Kludne si pozri taliana. Zanechaj predsudky. T-JET na lpg chodi dobre. Aj atmosfery. Pozri si civic 1.8 vtec. Daju sa na nom stelovat ventily.
Octavia 1.6 je dobra volba.
Auris 1.6 je dobry. Ale ten motor je extremne citlivy na servis. Skratit vymenu oleja na max. 10 tis km a neliat tam sracku 0w20.
Teraz akurat jazdim dustera, na ktoromam za 4 roku vyse 160 tis km (na LPG). Pravidelna vymena filtrov, olejov. Pri 100 tis km vymeneny hlavny ventil v nadrzi (70 eur) a teraz meneny reduktor tusim za 400 eur, ale v autorizovanom servise, co je premrstena cena v porovnani s kvalitnymi LPG dielnami. Inac motor bez problemov, olej nezerie.
Mam este corollu verso 1.6 lpg. Ta ma vela stotisicov km. Lpg asi 150 tis km. Bez poruchy. LPG system BRC.
Kludne si pozri taliana. Zanechaj predsudky. T-JET na lpg chodi dobre. Aj atmosfery. Pozri si civic 1.8 vtec. Daju sa na nom stelovat ventily.
Octavia 1.6 je dobra volba.
Auris 1.6 je dobry. Ale ten motor je extremne citlivy na servis. Skratit vymenu oleja na max. 10 tis km a neliat tam sracku 0w20.
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
- Turbo nove 700, repas mozno 400toxiksvk napísal:nikto nic? ani hruby odhad?V pripade jazdeneho diesla sa hovori o drahom servise. Vedel by dat niekto informaciu o akych sumach je rec lebo ja nemam ani sajnu. Napr co vyjde nove turbo, vstreky, dvojhmota, DPF, EGR a cerpadlo pre auto nizsej strednej triedy z mnou uvedenych? Staci aj hruby odhad, to by mi dost pomohlo pri rozhodovani
- DPF čistenie cca. 400, nové stojí od 400 do cca. 1500, prémie kľudne aj cez 3000
- EGR cca. 500 (koncern)
- Čerpadlo ? Kľudne tisícka
- Vstrekovace nové cca. 250e / ks
- Dvojhmota so spojkou 700
Ceny sú bez práce, ber ich do uvahy prosím so značnou rezervou
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Provokatér., Oco bol som dnes v janikovciach, 19 ročný serbel, ml 163 2,7cdi ek nambr van, TK nambr van, technik nechápal emisie, nechápal brzdy. Nafta slovnaft Vráble, brzdy vlani na jar full servis. Ani nové nemajú také hodnoty a to ho luntruje moja žena po dedine a sem tam Zámky Nitra. Dostane čo treba a žiadne rozmaznavanie, treba slúžiť. Za desať rokov nula porúch, iba bežný servis, čo dnešné serble neprežiju.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Ale preziju, preco by neprezili len ma 5-6 rokov a 500-600 tisic km na budiku, preto si bude pytat nejaku tu opravu. Alebo si to niekto kupi a ma na budiku 170 tisic auto nove, len skutocnost je 570 a potom vznikaju tie chybicky krasy ako nevydrzi nic a uz treba co to opravit. K tomu sa zacne opravovat vsetko drahe len nie to co treba a zrazu mas na servise 2000 ale v skutocnosti trebalo len 200. Este sa len nieco mihne, ze nefunguje ok a automaticky sa ide vstreky, turbo, dpf ako ibalgin na vsetko.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 28.04.2016 14:55 Zdieľať na Facebook
Dakujem, taketo nieco som potreboval vediet.Dep napísal:
- Turbo nove 700, repas mozno 400
- DPF čistenie cca. 400, nové stojí od 400 do cca. 1500, prémie kľudne aj cez 3000
- EGR cca. 500 (koncern)
- Čerpadlo ? Kľudne tisícka
- Vstrekovace nové cca. 250e / ks
- Dvojhmota so spojkou 700
Ceny sú bez práce, ber ich do uvahy prosím so značnou rezervou
Taketo rady ako tu niekto vyssie pisal ze "otvor si a naklikaj si to sam!!" nech sa ani neunuva pisat (mne ako laikovy ktory sa nevyzna v tom mnozstve dielov a prislusenstva je taka rada na dve veci)
Ked to tak zvazujem som nakloneny pre ten benzin + lpg, uz len vybrat vhodny motor.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných