OKTAVIA 1,6 74KW, 1998

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
16oktavia74kw
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 25.07.2018 14:02
Zdieľať na Facebook

OKTAVIA 1,6 74KW, 1998

Príspevok od používateľa 16oktavia74kw »

Caute chlapi, potrebujem radu idem davat mechanikovi robit spojku na mojej oktavii a kupil som si spojkovu sadu, ale mam tam len vypinacie lozisko a dočital som sa este o nejakom spojkovom ložisku, a teraz neviem či je reč stale o tom istom jednom ložisku alebo su tam dve ložiska ktore treba vymeniť..poradte, diky moc
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Tu je každá rada drahá...

Ale zase nie každý musí mať strojarske vzdelanie aby vedel z akých častí sa skladá spojka...

Možeš byť kĺudný.. vypínacie ložisko a spojkové ložisko je to isté ložisko.

Len podotknem , že povodné ložisko je nalisované, u niektorých aut, neviem, či aj u oktávie na zaistenie toho nového ložiska
treba vyvrtať dieru narezať závit a toto ložisko POISTIŤ šrobom.
Čo je samozrejme práca NAVYŠE....
A niektorí mechanici sa nato vykašlú , vymenia lamelu ale ložisko nie , a potom si tu vymenu lamely a prácu z tým spojenú niekto zase zopakuje lebo to ložisko začne pískať...
16oktavia74kw
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 25.07.2018 14:02
Zdieľať na Facebook

diky za odpoved

Príspevok od používateľa 16oktavia74kw »

co som si pozeral schemu tak su tam dve loziska jedno vypinacie na strane spojky a druhe pravdepodobne na strane zostrvacnika, vypinacie lozisko sa menit musi a to na strane zotrvacnika neviem a asi na strane zostrvacnika je nalisovane, ci vypinacie je nalisovane?
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných