VW Golf IV , 66kw - zámky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

panthy
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 05.05.2019 19:36
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV , 66kw - zámky

Príspevok od používateľa panthy »

Zdravím,

som absolútny laik čo sa týka opravovania áut, tak budem preveľmi vdačný za akúkolvek pomoc :).

Cez zimu mi odišiel zámok od dverí šoféra takým štýlom, že odomknem ale zamknúť zamknem všetky dvere okrem šoférových.
Doteraz som zamykal auto spolujazdcovými dverami, lenže dnes sa tam niečo asi zaseklo a aktualne sa mi zo spolujazdca nedá odomknúť auto, iba zamknúť.
Z vnútra auto v pohode zamknem. Skúšal som prestriekať zámky WDčkom, ale nemalo to žiadny efekt.

Viete prosím niekto čo môže byť na príčíne? Viem to aj sám opraviť? A ak nie, kolko môže stáť oprava?

Vopred dakujem
panthy
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 05.05.2019 19:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa panthy »

@mhlavaty čo sa týka zámkov, pred necelým rokom som na soferovych dverach menil vložky 2x kedze to zbabrali - motorčeky boli v poriadku ako mi v servise povedali. Vtedy bol problem v tom, ze kluc zostal zaseknuty v dverach a po vybrati nefungovalo zamykanie.


myslim ze hore je to jasne opísané, neviem ako to lepšie vysvetliť, sry
mjz
Príspevky: 2178
Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjz »

ved daj von vlozku,na boku dveri mas srob,povol ho a vyber ju von a srobovakom skus zamknut a odomknut,uvidis ci blbne zamok,hned si vlozky vymen za nove,budes mat 2 funkcne na jeden kluc,ak bube blbnut zamok,pozri kable alebo vymen zamok.na týchto kostitrasoch je to casta porucha.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
panthy
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 05.05.2019 19:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa panthy »

@mjz mrknem nato cez týžden a dám vedieť :) dakujem
daniello44
Príspevky: 54