Honda Accord 2,2 dtec - elektronická servisná knižka

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Fugel je v pohode, má dobrú reputáciu
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

jalabert napísal:
oco13 napísal:Luboš - to že tu na fore je max. 10 ludí čo menia oleje v prevodovkách ťa nesmie oklamať že je tomu tak aj v realnom živote. 99,9% majitelov olej v prevodovke nikdy nerieši a to že tento automat ho mal menený pred predajom je neklamný znak problémov...
Nechap to zle, ale z tvojich prispevkov (citam uz dlho) som usudil, ze ty si taky slovebsky sedliak, ktoremu tazko uverit, ze nie vsetci chcu druheho odrbat. Ze niekto nechce predat srot, ale jednoducho si poctivo udrzbu urobi aj ked vie, ze auto o 1-2 mesiace posunie. Povodny majitel mojho auta tiez menil olej v automate 3 mesiace pred predajom. Auto slape, automat radi 40 tis km). V maji ma caka vymena oleja, tiez ale na aute porobim navyse veci, ktore treba. Aj ked viem, ze v lete auto budem predavat.
Tiež ma to napadlo, ak niekto olej nevymení tak je najväčší kkt na svete že ho nevymenil, ak ten olej niekto vymení tak je to zase podozrivé že ho vymenil, vlastne nechápem čo treba robiť?
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pepo akože nechápeš čo treba robiť???
Meniť olej pravidelne a nie len pred predajom. Celkove každý predaj auta je podozrivý - buď autu niečo je, alebo je majitel somár. Aj jedno aj druhé je zle. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

s automatom skusenost nemam ale co sa tyka motora mame ho v crv naj. caa 250 tis. doteraz menena remenica -mali nejaku vadu bola nato aj zvolavacka da sa kupit len v Honde a stala asi 230 eur , a nedavno cisteny dpf to podotykam nebolo nutne ale preventivne sa vybral a dal vycistit metodou advantupre cena 280 eur aj montaz demontaz -podla protokolu bol stredne zaneseny , dva tyzdne dozadu praskla nasavacia hadica k vzduchovemu filtru 70 eur, a tod vsjo auto bolo teraz na diagnostike v honde a vsetko o.k. , slabina tychto aut je aj vyfuk teda aspon na tej crv menil sa teraz stredna a zadna cast spolu 140 eur
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Mne v Honde v Nitre pred pár rokmi tvrdili, že výmenu oleja v automate odporúčajú každých 120 tisíc km... Neviem, či je to plošne takto stanovené, ale pravdepodobne nie, keď Fugel Autohaus menil pri 200 000km (možno však na žiadosť majiteľa).

Ja sa tiež prikláňam viac k benzínovému 2.4 i-VTEC. Mal som ho a bol to klenot. Nula problémov. Mal som ho na LPG, najazdil som okolo 90 000km. Spotreba 10,5l plynu. Ak ide o spotrebu, tak je lacnejší, ako nafťák.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
Valoj
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 08.11.2006 07:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Valoj »

Mas pravdu, je to asi individuálne, pozerám, že tu bol menený po 80 000.

[img]https://i.postimg.cc/ydGv6vfT/F073545-A ... 951-C1.jpg [/img]
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Je to naftacik, je to stavané na kvantá kilometrov o ktorých sa benziniakom ani nesníva.

prestan s tym, hladky benzinacik bez turba navala milion seststotisic kilometrov (ano, jeden milion mil) a motor je v stave NOVEHO BEZ MERATELNYCH TOLERANCII / OPOTREBENI.

Mobil1 test v spolupraci s BMW.

https://allaboutdieselz.blogspot.com/20 ... w-e30.html

http://www.2002tii.org/kb/288



After 1,000,000 miles on the treadmill, the car's power plant was taken apart by mechanics, who were astonished to discover that engine wear was negligible and still within factory specifications for a new car.



Chcete preklad ? Po natocenom milione mil je motor stale v ramci fabrickych specifikacii NOVEHO AUTA.

Nie tisic kilometrov, ale milion seststotisic km. Milion americkych mil.







a tu je dane auto par rokov neskor : https://www.telegraph.co.uk/motoring/gr ... eview.html


benzinik ktory nema tu komplikaciu diesla a hlavne si nezanasa pluca dechtom - prave naopak, sam si ich cisti, ak si nikdy nevidel benzinom cistit dieslove EGRka, sanie, turrba a vstrekovace, mozes sa kludne prist pozret - ma ROZHODNE VACSIU SANCU NA AKYKOLVEK HEROICKY NAJAZD NEZ AKYKOLVEK DIESEL, A TO PLATI AJ PRE OBSTAROZNE DIESLIKY BEZ DPF.

Hypermoderne hracicky s DPF zabije majitel svojou udrzbou daleko predtym nez dosiahnu polovicny najazd akehokolvek benziniku, ktory nema tri valce a 100kW vykon z litra objemu.

Dokazom su aj statisice americkych kar ktore od roku 1960/1970 jazdia bez jedineho zasahu do motoru. Kasna trikrat vyvarena a generalkovana, prevodovka dvakrat minimalne tiez, ale benzinove motory bez jedinej vaznej opravy.



Prestante uz raz a navzdy s tymi blbostami ze diesel vydrzi viac ako benzin. NEMA SANCU. Fyzika.


Ano, samozrejme sa nebavime o 1.0i Volcgagen alebo 1.0i Ford Ekobuust. To su parodie na motor, nie motory... ze funguju, ale ano, vrcia. Ale to nie su motory, to su sracky.
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Ani s jedným motorom človek neurobí chybu. Nafta bude samozrejme náchylnejšia na kvalitu paliva ale stále je to super motor. DPF sa dá dať aj čistiť, nejden chalan to riešil na fóre a čistenie pomohlo. A to sa bavíme o 200 000 km a viac. ked sa to riešilo zvyčajne.

K24 aj R20 si LPG rozumia, sám som mal K24 na plyn a išla do sveta pri 200 000 km bez jediného problému, K motory sú vyslovene vhodné na plyn.

Automat od Hondy čo sa týka spoľahlivosti je špička, olej sa mení pri 120 000 km, potom každých 60 tisíc. Výmena v Honde stojí 120 euro, komplet práca aj s olejom. Nič viac neriešiš. Ak sa to dodržiava a majiteľ nie je magor tak tá prevodovka prežije auto. Honda si konkrétne tie hydromeniče vyrábala sama, stačí pozrieť na internete. Každý rýchlosť má svoju lamelu, nie úplne bežné riešenie.

A vo všetkom čo píše MP3 turbo súhlasím. Nie, nepotrebujem si onanovať na značke Honda, ale mám už tretiu a dalšie auto bude znova H. Motoricky, to auto je špička. Možno nemá také kone a pod ako prémiovky ale servisovo to je ďaleko inde..
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Lubo - lenže europska komisia zvažuje postih koncernu OMW - pretože sa opovažuje predávať "max-motion" bez pridanej biozložky. A to je jediná nafta bez biozložky čo sa ešte dá kúpiť. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

asponze nikoho zatial nenapadlo bio nacpat do lpg, aj ked jeden napad by som mal :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Bajo ty si robíš prdel,ale rumunskí komunisti realne prevádzkovali autá na bioplyn. Rodinná farma s 50 kravami a 200 prascami vyprodukovala plyn na pohon 2 vozidiel a celoročnú prevádzku rodinného domu. Samozrejme nekúrili plynom. A mali upravené Aro a Daciu. Rovnako pár ludí v CZ prevádzkuje drevoplynové generátory.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nerobim :41c2: , biopalivo aj u nas existuje, aj bioplynove stanice, ovsem jedna vec je prevadzkovat bio a ina vec kur.vit tym byrokraticky uhlovodik od stola :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

oco13 napísal:Lubo - lenže europska komisia zvažuje postih koncernu OMW - pretože sa opovažuje predávať "max-motion" bez pridanej biozložky. A to je jediná nafta bez biozložky čo sa ešte dá kúpiť. :4012:
Na území SR-a asi aj celej EU sa nedá legálne kúpiť nafta či benzín bez biozložky, Tá OMV nafta síce neobsahuje Mero ale HVO, takže tvrdiť že je úplne bez biozložky je zavádzanie.Tu som našiel nejaký test:Istým favoritom testu bol MaxxMotion Diesel - prémiové palivo OMV, ku ktorému je možné dohľadať rad pochvalných skúseností.Dováža sa z Rakúska a neobsahuje klasické biozložky. Je to zrejmé už od pohľadu. Na rozdiel od ostatných vzoriek je MaxxMotion Diesel úplne číry.Nebolo by však presné tvrdiť, že MaxxMotion Diesel neobsahuje biozložky. Neobsahuje klasické MERO, ktoré je ale nahradené prvkom nazvaným HVO (hydrotreated Vegetable Oil, hydrogenizovaný rastlinný olej). HVO sa vyrába z rastlinných olejov, neobsahuje síru, kyslík, dusík a aromatické uhľovodíky....To si naozaj naivne myslíte že Rakúska OMV predáva naftu bez biozložky? Veď Rakušáci patria k najväčším eko-teroristom v EU.Oco sa divím že si na to neprišiel svojim sedliackym rozumom.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

OMW ho prezentovala ako palivo bez repky a práve za to má dostať po nose, a bude musieť v dohladnej dobe dávať MERO aj do premiovej nafty. Europska komisia chce toto množstvo postupne zvyšovať len sa nevedia dohodnúť na množstvách.
Mňa s tým nenaserú lebo Isuzu 1,7D kludne natankujem čistým olejom z Kauflandu a ešte ušetrím oproti nafte.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Dávať za vzor a ako meradlo vydrze REKLAMNÝ ŤAH olejarskej firmy..., sa mi zdá smiešne a pod úroveň vodiča...

Lubo a vsetci, sorry ze som spustil offtopic v tejto teme, ved v kazdej mame tak co ;)

Daleko viac ako reklama olejarskej firmy je to realna vydrz masiny a jej stav - rovnake testy ma Audi, BMW, Mercedes, Volvo, kazda velka znacka, najdu sa na internete. Je uplne jedno ci su oleje XYZ alebo ABC, tie benzinove motory proste tolko vydrzia bez najmensieho zavahania, a to bolo moje posolstvo.

Jasne, nie su to masiny jazdene po realnych cestach ale na valcoch ale ten motor sa proste toci milion a pol kilometrov a potom je v stave noveho.

K Hondam bolo povedane dostatocne, 2.4i treba na rukach nosit dokial sa da - zachvilu nam ho zakazu a postrielaju celu rodinu do tretieho pokolenia kazdeho kto bude mat nieco podobne. Viacero tem na temu ze ci diesel do Hondy tu bolo, 2.4i je nespochybnitelny kral systemoveho designu, konstrukcie a spolahlivosti - isteze spotreba nie je taka ako na klepotaku, ale ved to je kazde taketo auto cize ziadne prekvapenie.

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných