Seat Ibiza 1.9 SDI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oniiicek
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 14.04.2019 20:40
Zdieľať na Facebook

Seat Ibiza 1.9 SDI

Príspevok od používateľa oniiicek »

Dobrý deň,

zvažujem kúpu ojazdeného auta s týmto starším motorom. Len sa chcem opýtať na vaše názory hlavne ohľadom emisnej kontroly, či nebýva problém.

Ďakujem za info, prípadne iné typy
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Býva, ako s každým starým chrochtákom - nemusí ju prežiť.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Emisnej sa netreba báť,s tým tento motor nikdy problém nemal,samozrejme ak nie je vyslovene zanedbaný v zlom stave.Limit dymivosti nemá problém splniť
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

tatko to ma vo fabii, tusim 2003, 250.000 plus predtym stocene minimalne o dalsich 100.000 co sme nasli nejake stare papiere v aute, motoru sa nikto nechytal este, olej meni tak ze ked mu ja nevymenim tak by tam mal 3 roky ten isty, o auto sa vobec nestara, aj ten vif aj zimny vif co som mu kupil som po dvoch rokoch nasiel nenacaty v garazi.....no comment........naposledy po emisnej dosiel a ze technik mu povedal ze keby tak novsie auta prechadzali, ze emisie jak z vyrobneho pasu.....skor to bude asi ale limitmi co pre tieto Euro3 ak vobec su Euro3 platia
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
george2.5
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa george2.5 »

...
Naposledy upravil/-a george2.5 v 08.05.2020 22:42, upravené celkom 1 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sdi je neoturbené Tdi,hlboko výkonove poddimenzované,motor si žije ako v rozprávke pri výkonok aké sa o neho žiadajú.Ten motor musí nabehnúť na mínu aby skončil.Je pravda že hlupák je pre motor väčšie nebezpečie,ale i tak je to vyslovene motor schopný behať v treťom tisícročí
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

jo, kamos mal fungl feldu sdi, motor zedol v zaruke prevod, dostal druhy, potom zedol este jeden po zaruke, kasna znihla ale motor isiel furt, ja bych povedal ze mozno niekde zije este dodnes po 20+ rokoch, ale mimo auta bych to videl lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
lubos1236
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos1236 »

Naftova felda asi sdi nebola :3906:
To bolo len 1.9 D
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Felda sice mala označenie D ale motor bol identický s VW 1,9SDI. Rozdiel je v tom že SDI má elektronicky riadené čerpadlo a D len čisto mechanické.
Takže označenie D by mali mať autá koncernu do 2 generácie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

neuc vtaka lietat kamo, stary som ze som videl barzco a pamat mam selektivne dobru ze som to este vsetko nezabudol ;-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
lubos1236
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos1236 »

Asi mam trochu medzery, vzdy som si myslel ze Sdi je priamovstrek a D ma este komorku ale priucil som sa :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sdi je priamovstrek bez preplňovania,riadenie EDC 15,jemne väčšia kompresia ako Tdi
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

V mojom okoli maju 3ja ludia sdi od nova a kazdemu v tom pred 200 000km odislo palivove cerpadlo. Ze spotrebak na tom aute po urcitom case bude to cerpadlo :d :D
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Môžu si za to sami.Čerpadlá sú zavdzdušňované T-čkom na filtry paliva.Skôr neskôr ich to položí.majiteľia to dlhodobo vedia pretože tomu predchádzajú problémy
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

No to my vysvetli ako si za to moze majitel sam ked od nova chodi v zaruke servisovat auto do servisu + plati predpisane prehliadky a vymeny -pravidelne,ze zije v domneni,ze auto dostava vsetko co potrebuje od original filtrov po xy veci :d :D Ale si myslis,ze muz kupi zene auto do roboty a ked pride zena do servisu s novym autom,ze ta zena je jasnovidka a bude sa pytat mechanika na zavzdusnovane T na palivovom filtri ? Nehnevaj sa ale to nie je chyba uzivatelov ale neodbornost servisov a neochota informovat servisu majitelov auta ale tak to byva v kazdom servise,ze ked prides na predpisanu prehliadku a oni urobia to co im predpisuje zavod pre dany typ tak clovek zaplati a nie kazdy je technicky typ aby vedel a isiel ich drbat,ze olej sa ma menit kazdych 10 az 12 000 km a nie 30 000km alebo ze aj olej v automate treba menit a nie len ,ze je dozivotny :d :D

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: defe, igor1986 a 5 neregistrovaných