Dobrá Ford diagnostika
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
Dobrá Ford diagnostika
Ahojte, máte diagnostiku ktorá dokáže zmazať chyby vo Forde Transit Connect? Dal som čistiť DPF a vymeniť vstreky, no zostali tam chyby a mechanik to nevie zmazať. Aká diagnostika dokáže zmazať chyby bo Fordoch?
EDIT:
čaute,
boli tam 3 DPF chyby P2463-E1, P242F-61, P2463-C. Chalani mi tam čistili DPF a dávali nové vstreky, vymazali to, no chyby sa stále vracali a auto bolo v nejakom núdzovom režime, pri nízkych otáčkach - okolo 1000 -1200 to proste skapalo, ani priamo vo Forde nevedeli vymazať tie chyby, stále sa vracali. Dal som novú baterku ako mi tu na fóre poradil salamander8 a zmazali sme tie chyby a autíčko šlape krásne a bezchybne ako nové (bez chýb)
haluz je, že keď vybereš baterku (kým prišla nová kuriérom, tak som mal auto bez baterky), tak sa zamkne rádio. Našťastie mám kód na odomknutie rádia zaznačený v knižke. Sranda, čo tým asi Ford chce povedať, že sa rádio dokáže samé zamknúť? ako, je to len OEM Forďácke rádio, alebo aj to sa kradne? i keď čo sa u nás nekradne, že? :D
inak Ford má aj vlastnú "diagnostiku" priamo v aute, a netreba nič pripájať, tu je video (na páčke vlavo pod volantom je tlacitko SET, to treba držať slačené a otočiť klučom, potom len prepínaš menu)
https://youtu.be/TySmZIR8Zjo
EDIT:
čaute,
boli tam 3 DPF chyby P2463-E1, P242F-61, P2463-C. Chalani mi tam čistili DPF a dávali nové vstreky, vymazali to, no chyby sa stále vracali a auto bolo v nejakom núdzovom režime, pri nízkych otáčkach - okolo 1000 -1200 to proste skapalo, ani priamo vo Forde nevedeli vymazať tie chyby, stále sa vracali. Dal som novú baterku ako mi tu na fóre poradil salamander8 a zmazali sme tie chyby a autíčko šlape krásne a bezchybne ako nové (bez chýb)
haluz je, že keď vybereš baterku (kým prišla nová kuriérom, tak som mal auto bez baterky), tak sa zamkne rádio. Našťastie mám kód na odomknutie rádia zaznačený v knižke. Sranda, čo tým asi Ford chce povedať, že sa rádio dokáže samé zamknúť? ako, je to len OEM Forďácke rádio, alebo aj to sa kradne? i keď čo sa u nás nekradne, že? :D
inak Ford má aj vlastnú "diagnostiku" priamo v aute, a netreba nič pripájať, tu je video (na páčke vlavo pod volantom je tlacitko SET, to treba držať slačené a otočiť klučom, potom len prepínaš menu)
https://youtu.be/TySmZIR8Zjo
Naposledy upravil/-a turista v 01.10.2019 15:08, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1898
- Dátum registrácie: 10.01.2013 14:16
- Bydlisko: Trnava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1898
- Dátum registrácie: 10.01.2013 14:16
- Bydlisko: Trnava Zdieľať na Facebook
ja mam platenu android verziu a ELM327 bluetooth adapter. Windows verziu som este neskusal (nemam momentalne notebook) ale odporucil som ju preto ze je zadarmo - aby si neplatil za nieco co nevies ci pomoze. Podla ich stranky by aj windows verzia mala fungovat s hocijakym ELM327 s ktorym sa spoji notebook (BT, wifi, kabel).
Android verzia sa mi spoji so vsetkymi jednotkami v aute, takze by nemal byt problema ani s windowsovou
Android verzia sa mi spoji so vsetkymi jednotkami v aute, takze by nemal byt problema ani s windowsovou
Naposledy upravil/-a indi4n v 17.04.2019 15:14, upravené celkom 1 krát.
Ford Focus Turnier 2014, 2.0 Tdci 103 kW
-
- Príspevky: 101
- Dátum registrácie: 23.11.2014 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
áno, malo by to zmazať, lenže asi to nevie zmazať všetky chyby
má túto LAUNCH X431 Diagun, tam mi aj zapol nejaký samočistiaci proces DPF, no DPF sa samé nevyčistilo tým procesom, tak som ho dal vo firme normálne vybrať a vyčistiť plus som kupoval nové vstreky. Chyby zmizli, auto fachčí ako nové. Lenže po asi týždni jazdenia sa znova rozsvietila kontrolka motora a hlavne pri nízkych otáčkach (cca do 1500) sa prepne do nejakého divného režimu a skape, hovi má nové vstreky a čisté DPFko. Ako keby to bralo nejaké priemerné hodnoty z histórie..
predtým ako som dal vyčistiť DPF a kúpil nové vstreky, tak auto malo problém s výkonom - dokopca to ledva ťahalo, hoci som mal plyn na podlahe a to bola dodávka prázdna..
bude to niečo v tom obd, lebo mechanicky je to všetko ok
inak, našiel som ešte takéto video, ako zobraziť chyby aj bez diagnostiky, tak skúsim či mi to dačo povie
https://youtu.be/p6Z9snyMvAs
má túto LAUNCH X431 Diagun, tam mi aj zapol nejaký samočistiaci proces DPF, no DPF sa samé nevyčistilo tým procesom, tak som ho dal vo firme normálne vybrať a vyčistiť plus som kupoval nové vstreky. Chyby zmizli, auto fachčí ako nové. Lenže po asi týždni jazdenia sa znova rozsvietila kontrolka motora a hlavne pri nízkych otáčkach (cca do 1500) sa prepne do nejakého divného režimu a skape, hovi má nové vstreky a čisté DPFko. Ako keby to bralo nejaké priemerné hodnoty z histórie..
predtým ako som dal vyčistiť DPF a kúpil nové vstreky, tak auto malo problém s výkonom - dokopca to ledva ťahalo, hoci som mal plyn na podlahe a to bola dodávka prázdna..
bude to niečo v tom obd, lebo mechanicky je to všetko ok
inak, našiel som ešte takéto video, ako zobraziť chyby aj bez diagnostiky, tak skúsim či mi to dačo povie
https://youtu.be/p6Z9snyMvAs
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Veci po výmene často vyžadujú základné nastavenie alebo kalibráciu,kým sa neurobí nepôjde ani zmazať chyba.Dôvod pre nemožnosť výmazu chyby je smiešne jednoduchý ...chyba stále trvá.Vymazať sa dá iba chyba ktorá už neexistuje a ostal iba jej zápis v registri.Menilo sa kadečo,čistilo DPF,tieto veci treba po týchto úkonoch aj hodnotove prispôsobiť na zmenené podmienky.každopádne chyba je stále prítomná,v tom by si Launch hravo poradil.Naproti tomu na zmeny,prispôsobovačky a kódovanie je nutný dobrý prístroj na úrovni KTS,to z čínskymi sra...mi skúšať nie je najšťastnejší nápad.
Týždeň bude auto jazdiť aj v prípade že sa DPF nezvládlo dobre,chvílu trvá kým príde deň D ktorý potvrdí že niečo bolo iba obabrané a nie opravené.
Týždeň bude auto jazdiť aj v prípade že sa DPF nezvládlo dobre,chvílu trvá kým príde deň D ktorý potvrdí že niečo bolo iba obabrané a nie opravené.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Len občas v nízkych otáčkach (okolo 1500) na jednotke to skape
ziadne auto nemoze na 1500 otackach na akomkolvek prevode skapat. Nieco je tam diametralne nafigu. Vypina sa ti vstrekovanie zrejme kvoli zavadam commonrail systemu (upchate dpf by nemalo byt, plus upchate dpf nema na taketo vypnutie pri jazde vplyv jedine ze by bolo totalne zabetonovane nepriepustne a motor by nemal kade prdiet von). Najcastejsia pricina tohoto su vysokotlakove cerpadlo ktore nedokaze vyvinut potrebny tlak (cudne, na 1500rpm problem, na vyssich otackach nie, toto nesedi) pripadne cidlo ktore nedokaze dobre odmerat tlak (mal som v ruke cidlo na spodnej hranici tolerancie) pripadne stale uteka nafta cez vstreky a potom sa pozadovany tlak nedosahuje.
Diagnostika ? Ford IDS. Maju ju v kazdom autorizovanom servise. Plus ked pozres slovensky fordclub, najdes zopar chlapcov ktori maju tiez...
ziadne auto nemoze na 1500 otackach na akomkolvek prevode skapat. Nieco je tam diametralne nafigu. Vypina sa ti vstrekovanie zrejme kvoli zavadam commonrail systemu (upchate dpf by nemalo byt, plus upchate dpf nema na taketo vypnutie pri jazde vplyv jedine ze by bolo totalne zabetonovane nepriepustne a motor by nemal kade prdiet von). Najcastejsia pricina tohoto su vysokotlakove cerpadlo ktore nedokaze vyvinut potrebny tlak (cudne, na 1500rpm problem, na vyssich otackach nie, toto nesedi) pripadne cidlo ktore nedokaze dobre odmerat tlak (mal som v ruke cidlo na spodnej hranici tolerancie) pripadne stale uteka nafta cez vstreky a potom sa pozadovany tlak nedosahuje.
Diagnostika ? Ford IDS. Maju ju v kazdom autorizovanom servise. Plus ked pozres slovensky fordclub, najdes zopar chlapcov ktori maju tiez...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných