VW Golf4 1.9TDI 81KW - servo olej

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

david1208
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 14.01.2018 21:30
Zdieľať na Facebook

VW Golf4 1.9TDI 81KW - servo olej

Príspevok od používateľa david1208 »

Zdravím, mám auto skoro rok a so servom som nemal problém... myslel som ze mam problém s nápravou lebo stále mi klepalo pri každej diere... vymenil som celú nápravu capy ticky stabilizátory tlmiče atď a stále ten istý zvuk pri každej diere.... pred týždňom keď som parkoval tak mi vydávalo divne zvuky pri toceni volantu tak som pozrel na servo olej a nebolo tam skoro nič... dolial som a teraz o pár dní zase ten zvuk... išiel som ku mechanikovi dali sme auto na zdvihák a povedal mi že mi tecie olej cez riadenie že preto mi klepe pri každej diere... na ľavom kolese keď mam ručnú a cuvnem tak akoby sa koleso vratilo dopredu dozadu tzv "malo vôľu" a na pravom kolese normálne cuvlo pár cm a ostalo na mieste a olej mi tecie z obidvoch strán akoby okolo manžiet alebo tam niekde... môže to byť naozaj to riadenie alebo je problém inde? prosím vás rady
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Ešte by to mohol byť zadný diferák...
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

s tym, co tu pises, ta pustili zo servisu normalne jazdit dalej na cestu ????
david1208
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 14.01.2018 21:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa david1208 »

áno vraj to nie je problém len mam dolievat servo olej a ked zohnam riadenie tak vymeniť riadenie... len ide o to ze ja neviem ci to vôbec je to riadenie
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »