2.0 TFSI BWA 147kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

DuDDy
Príspevky: 75
Dátum registrácie: 07.12.2009 15:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa DuDDy »

RSM napísal:viem že som tu dlho nebol ale neda sa neodpovedať!!
prosim vás ako ste na to prišli že tento motor vydrží 150 000km a treba GO??
to aky múdri na to prišiel??
Je to stará téma ale nedá sa nezareagovať!
niekedy som vlasnil 120 škodu a prvu generalku som robil pri 180 000 km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a z týmto motorom ??? 150 000 km a pri dnešnej technologii??
som vlastník toho istého typu ww 2.TFSI/147kw BWA
mam najazdených 310 000 km ....bez GO!!!!
a jediný problem týchto motorov je náchylnosť na olej ...
maju predpísany iba jeden typ/druh oleja (pre motory TFSI,FSI)je to castrol (na zadnej strane ..ww 504-507)long live)pre premenlive servisne intervaly ....ale!!!! pozor je to citlivy motor na olej a výmena sa robi podla predpisov
ww predpisuje premenlive intervaly t.j 30 000 km !!!
lenže ak vam vypiše PC že treba robiť servis ..to znamena že ste šofer ktorý jazdi športovou jazdou a senzor vo vani vam da príkaz vymeniť olej !!!!
to znamená že ak týmto motorom šlapete na plyn tak vam vypíše výmenu aj po 10 000 km !!!
upozornujem že to netreba brat na lahku váhu !!!!
Generalka po 150 000 km???tak to si mu daval.... a poriadne..aj ked to čo si opísal tomu nenasvedčuje...
Motor ma tri ventily na tlak a podtlak
je to magnetický ventil N75 na nizky tlak
ventil N249 na vysoky tlak od turba
ak maš nejaku chybu týchto dvoch auto nebude mať výkon
a ešte maš jeden ventil na podtlak ..nachadza sa na veku ventilov ..ak je membrana vo vnutri poškodená tak sa zda že ide auto ako na tri valce(pri volnobehu) a dosť trha z motorom ..ale ked normalne jazdiš a maš otačky vyšie tak ide normalne ...treba vymeniť
Popozeraj si ventily na tlak a podtlak ...myslim si že je to v tom ..
je to skvely motor ako každy iny ked sa o neho staraš ako maš.... a tak isto ma chyby ako každy iny ale určite vydrží viac ako 150 000 a potom GO...
tieto motory maju kovanu kluku a piesty ..sodikovo-horčikove ventily!!chladene turbo !!
to by si mu musel poriadne kvapky davať ked pri 150 000km je potrebna GO.
Zdravim Ta mohol by si mi konkretnejsie opisat ten ventil na veku ventilov alebo poslat obrazok toho ventilu? Kazdopadne sviecky su ok,cievky tak isto a vstreky taktiez takze neviem co s tym moze byt aj tlaky vo valcoch su ok
RSM
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 02.11.2009 19:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RSM »

prepač ale nemal som čas na to
a dufam že som to tu dobre urobil
posielam tie obrazky kde je ventil na tom viku
nemam to odfotene ale aj toto by ti malo stačiť ..

http://2i.sk/70f3b69c4f

dufam že to je dobre
RSM
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 02.11.2009 19:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RSM »

v skutočnosti to vyzera takto

http://2i.sk/ad2e6b4192
DuDDy
Príspevky: 75
Dátum registrácie: 07.12.2009 15:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa DuDDy »

No ten tzv PCV ventil je tam novy a samozrejme uz aj ten novsi typ. Bola by to strasna nahoda ak by bol aj ten novy vadny.Nieco dalsie naco by som sa mal pozriet? ak by bol vstrek vadny ten by vypisalo vsak? Teoreticky by auto.ani v zatazi neslo ale za jazdy sa sprava uplne normalne nechapem to vobec preco ma vypadky horenia na volnobeh.
RSM
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 02.11.2009 19:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RSM »

ja som stale presvedčeny že maš problem len z podtlakom
niekde ti taha falošny vzduch
popozeraj všetko čo sa da
všetky hadičky k tomu spominanemu ventilu.samozrejme aj ostatne hadičky čo maju dočinenie z podtlakom a mohli by nasavať falošny vzduch ...
tak isto aj popozeraj olejovu mierku je na nej tesniaca gumička
aj zatka na nalievaci otvor oleja či dobre tesni

a ozaj od kedy ti to začalo robiť??hned po GO alebo po nejakom čase ??
ak hned po GO tak si myslim že niečo nie je dobre dotiahnute nejaka hadička
ak po čase tak sa určite niečo uvolnilo
DuDDy
Príspevky: 75
Dátum registrácie: 07.12.2009 15:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa DuDDy »

Okay mrknem sa nato a ci to robilo pred a po Go to uz neviem moze tahat falosny vzduch aj z toho ze kryt motora bol vyrezany kus na lavej strane kedze auto je aj na lpg a namakany nemec co to robil tak to tam vykarboval jak zito ale plyn uz sa daval prerabat uz aj vstreky su tam tak jak maju byt a kazdopadne je problem zohnat ten kryt motora.Zajtra to aj odfotim a pridam foto ako vyzera ten kryt
gionta
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 16.10.2012 15:57
Zdieľať na Facebook

2.0 TFSI nekludný volnobeh

Príspevok od používateľa gionta »

Dobrý den, nezakladám zbytočne novú tému, mám taký problém, menili sme retaz s napinákom medzi vačkami (2.0 TFSI BWA) po výmene má auto na volnobehu nekludný chod- prikladám video. Zapojenie váhy nemá na to vplyv. Je možné že je zle časovaná vačka? Výmena sa robila na prípravky. Už 2ja ludia mi písali že mali rovnaký problém a bola o zub posunutá výfuková vačka, je to ale možné ak sa robila výmena na prípravky? VCDS nepíše žiadnu chybu, predzápal kolíše aj o 20°. Vďaka. :48:

https://www.youtube.com/watch?v=ptXST59YJ34
matoo8484
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 27.09.2013 10:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matoo8484 »

bolo to uz odstranene ?
matoo8484
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 27.09.2013 10:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matoo8484 »

mam rovnaky problem, bolo to uz vyriesene ?
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Zakarbonovane ako stara 3.14ca :D vymen olej s preplachom 3x po 500km, - nejaky lacnejsi olej ale nekotli tomu plne kotle, potom kup poriadny olej nie castrol co je dobry akurat tak na vyplachnutie hajzlu :D napr motul excess 5w40 alebo miller olej, zhod dolu sanie a poriadne ale fakt poriadne ho vycisti a aj ventile poriadne vycisti musi to byt ciste jak kristovo oko a pojede to jak nove, este cez diagn skontroluj nastavovac vacky, mal by ukazovat narovnako 28... taktiez vycisti vstreky alebo rovno vymenit. Mne to takto prestalo triast a este bolo prasknute turbo... po vymene ide auto so stage 1 ako peklo, skusal som i stage 2 ale to by uz hydromenic v aisine automate nevydrzal :D ale to boli ine bomby, namerane 234kw :D real mohlo byt tak 210, v defaulte namerane 161kw/217ps/301nm. :))) motor ma 254500km a ide jako peklo,
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Ahojte,

stala sa mi taka vec, ze som siel cca 100kmh na 6tke, viac som pridal, podradilo do 3ky a cca. pri 130kmh cosi buchlo zozadu, trhlo autom a rozsvietila sa kontrolka rucnej brzdy. Rychlost zostala v D3 a nedalo sa vobec preradovat - mam radenie na volante.Domov som sa dostal. Dal som paku do P a pak do R a skusil sa pohnut ale zas cosi buchlo a trhalo autom, dal som do P a kak do D a zas buchot a trhalo. Odstavil som, pockal zo 30m, zapol kluc a ziadna chyba, pripojil som auto na PC-vag dianostika, chyba v prevodovke - No communication with ECU, chyba v ECU - adaptacia klapiek virivych v sani a +5V /A/sensor referenece skrat na kostru... chyby som zmazal, pak ich uz nezobrazilo, nastartoval som a skusil sa pohnut, pohol som sa v pohode dopredu i dozadu, nebuchalo nic ani netrhalo tak som sa siel previest a v pohode vsetky rychlosti, len som tomu nestupal... hmmmm ? Co sa mohlo stat ?

Napada ma toto: Zblbla elektronika a pocas jazdy mi zaplo rucnu brzdu :D ma to elektronicku... - koli tomu skratu 5V reference to zblblo. Zrejme problem s virivymi klapkami v sani...

Problem komunikacie RJ prevodovky s RJ motora - zrejme zly kontakt niekde v konektoroch lebo niekedy sa nemozem pripojit na prevodovku.

Odchadza prevodovka ? Ale ked som sa bol previest po zmazani chyb tak islo v pohode bez trhania, buchania.

Passat B6 2.0TFSI, 2005, BWA motor, Aisin TF-60SN automat, 258600km, olej v prevodovke meneny v Autolabs Ruzomberok tento rok.

Dakujem za odpoved.
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Prevodovka prezila, rozpadla sa zadna naprava :D Ta je uz spravena...


Ale... problem... tlaky vo vsetkych valcoch su okolo 7 barov, pred rokom bolo 8 a bol som merat vykon, kde namerali v zaklade 160Kw pri 8 baroch !!! Nechapem tomu... zeby tie lacne tlakomery stali zahovno ? Kupil som teraz novy ale tiez lacny ten v cervenom obale za 25e... auto ma ale mensi vykon. No vyhazuje mi chybu kalibracie virivych klapiek v sani, ked som ich cistil, vyletela mi odtial podlozka a nejaka zavlacka - cize toto je problem zrejme. A teraz k veci... moze mat toto suvis s nizkymi tlakmi ? Merak je novy a bateria 77Ah nabita. Alebo uz odchadza motor ? Resp. kde to este moze fucat ? Samozrejme kruzky... Diky za odp. 262500km.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

7 Bar je spodný limit,čiže je na najnižšej prijateľnej hranici,čo znamená že to týmto nebude
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Cize kruzky ? Ale pri 7.5 Baru by to nehodilo 160Kw a 300nm ci ano ? :4012:

Mno a co ak su tie virive klapky privrete ? A tym padom ma samozrejem menej vzduchu lebo aj starty su take, ze ten motor ide vyletiet spod kapoty, co by mohlo byt timi klapkami ze su zrejme zaseknute... nma boku napravo je servomotor na sani a tiahlo no tym tiahlom sa da pohybat rukou. No nic.. zhodim cele sanie a zmeriam tlaky bez sania a ak to bude rovnako, tak sa zrejme ide robit G.O.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nie som si isty ale pri tlakoch 7 by si mal take zurive uniky volakde (navrchu alebo naspodu) ze by ti ten motor uz nesiel. Alebo minimalne kváral desat litrov oleja na 100km.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: moravcik a 10 neregistrovaných