BMW 120d - 5l benzínu natankovaných

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jani2
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 21.09.2011 20:20
Zdieľať na Facebook

BMW 120d - 5l benzínu natankovaných

Príspevok od používateľa jani2 »

Zdravím ,
Známemu sa omylom stalo , že natankoval 4.5l benzínu do svojho BMW 120d 2004 , v aute bolo 12l nafty dal tam 4.5l benzínu a hneď dotankoval 20l nafty a 3x20 ml vif aditiva letného do nafty , prešiel na parkovisko 10 metrov a volal do štyroch servisov čo teraz , všade mu povedali , že do 5l nech to nerieši. Dotankoval zvyšok nafty do plna tj. 50l nafty a 4.5l benzínu plus ten vif. Došiel 10km domov , auto má rovnaký zvuk, ťah a všetko ostatné . Ma s týmto niekto skúsenosť ?

Keby sa dalo poprosím bez hlúpostí , na sekundu sa zamyslel a pár minút pred tým ho skoro nabrala srnka z boku.

Je to common rail Bez dpf
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Dobre mu v tých štyroch servisoch poradili, keď je to tak ako si napísal, tak nič s v dôsledku toho benzínu nestalo ani nestane.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Viem o 2 pripadoch, kedy zamerne a uspešne prilievali do diesla nejakú tu kvapku benzinu v jednom pripade za učelom lepšieho fungovania v zimných mrazoch.. Ale naozaj , že v mrazoch okolo -30 °C , a vdruhom pripade nudzovo, pretože ineho paliva široko-daleko nebolo..
1.,pred 30 rokmi mal kamarat audi 80 -vajičko a bežne toto robil, že pred tankovaním nalial do nadrže 2l benzinu zmiešaného s olejom do dvojtaktov M2T v pomere ako do motorky 1:50
Zabraňovalo to tuhnutiu nafty.
2. Na pretekoch Dakar tankovali nudzovo do Tatry kvanta benzinu s doprovodneho kamiona v pomere 1:3 a Tatru to nepoložilo...

Inak neviem, čo urobí 5 ltr v plnej nádrži pre common-rail .
Vyjazdil by som to komplet jednou suvislou jazdou a ťažkou nohou.
jani2
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 21.09.2011 20:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jani2 »

Dík moc za reakcie chlapci ,
Stalo sa bohužiaľ nešťastná situácia , aspoň v momente, kedy tankoval bola v nádrži nafta a hneď pridal ďalších 20l plus to vif, kolona ako v prdeli, každý klaksónn , na benzínke mu povedali , že sa to stáva 10x za deň a pokiaľ tam nieje viac než 10l benzínu , alebo nešiel benzín na dno tak do tých 5l to nemá riešiť , volal tiež do asistencie PZP tam mu odporučili natankovať plnú nafty prísť do servisu a celé to vyliať, v blízkom servise automechanik povedal, že to tam má 3x do dňa a s takým pomerom nech to nerieši, prípadne vypláchnite by stálo 35e plus zvyšok systému a palivový filter , tak teraz doma len krúti hlavou či spravil dobre , alebo to celé vyliať ( chtiac - nechtiac )
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tazka noha je zjavna blbost - ked ta zmes ma motoru ublizit, rozhodne mu ublizi menej na nizsich otackach / zatazi ako na vysokych. Ci ty sa viac spotis ked ides pomalsie na bicykli ?

dalej, som zvedavy do kerej riti pojdes s tou jednickou BMW ktora ma 55 litrov paliva - to mas 1100 kilometrov :)


Moj nazor : ide o 10% benzinu v nafte (mame 50 litrov nafty, 4.5l benzinu). To je VCELKU DOST pre hypermoderny commonrailik. Ja osobne by som s tym nejazdil, este na pumpe volal zachrannu sluzbu ktori by na mieste odcerpali palivo a znovu by som natankoval plny diesel samozrejme.

Je jasne ze ten motor by to mal prezit bez povsimnutia - dokonca by aj veselo mal, proste tych 10% co je mensia mazivost a iny uhlovodik nehra ziadnu velku vojnu. Otazka vsak je, kolko uz ma za sebou cerpadlo vstrekovace atd, a ci to chces ZBYTOCNE trapit - za nejakych 50-80 eur co ta bude stáť výcuc mas pokoj v dusi, kdezto riesit naftove problemy ak zacnes zadierat cerpadlo kvoli zmenenej mazivosti toho vysledneho mixu ta bude stat dva tisice eur.

Mojmu fotrovi sa stalo nieco podobne na 1.9tdi Sharane. Dopadlo to ako popisujem, vycucom, to je jedine spravne riesenie. Vsetko ostatne je take slovenske...

a potom sa mozete cudovat ze si kupite ojazdene auto a po 240.000km tam riesite nakompletku vsetko dieslove...

PS: keby to vsetko popisovane bola pravda, tak ten mechanik co tam ma TRIKRAT DENNE takychto nestastnikov by KAZDEMU jednemu nakukal strasidla do hlavy, priamo na mieste by im vytahoval to palivo a nechal by si ho pre seba.

Ze ?

Zadarmo, trikrat denne 50 litrov paliva. Mnam. Nemusi robit mechanika cely zivot - len vytahovača :)
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 08.04.2019 23:10, upravené celkom 1 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nekompromisne všetko von,aj 1 lt je nesmierne veľa.Keď objaví prvé trblietka v palive,bude to drahé a nie 50 e.- za palivo.Kto sám neriešil sa smeje,kto zažil ešte plače

Neviem kde to bolo,ale vypovedá iba o neskutočnej hlúposti ľudí.V Kolárove kto pozná čerpačku,tam sa tiež stalo kadekomu (aj mne)
Riešilo sa jednoducho,telefon,prišiel starší pán (Rákoczi servis) priniesol nádobu,čerpadielko a za 10-15 minut auto pokračovalo dotankované.Odmena servisu - odčerpané palivo
Že dnes čerpadlár už je úplný idiot,že v okolí niet jedného čo by zo servisu dobehol na pár minút...to je iba dnešný obraz tejto debilnej krajiny
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

laco1871 napísal:Viem o 2 pripadoch, kedy zamerne a uspešne prilievali do diesla nejakú tu kvapku benzinu v jednom pripade za učelom lepšieho fungovania v zimných mrazoch.. Ale naozaj , že v mrazoch okolo -30 °C , a vdruhom pripade nudzovo, pretože ineho paliva široko-daleko nebolo..
1.,pred 30 rokmi mal kamarat audi 80 -vajičko a bežne toto robil, že pred tankovaním nalial do nadrže 2l benzinu zmiešaného s olejom do dvojtaktov M2T v pomere ako do motorky 1:50
Zabraňovalo to tuhnutiu nafty.
2. Na pretekoch Dakar tankovali nudzovo do Tatry kvanta benzinu s doprovodneho kamiona v pomere 1:3 a Tatru to nepoložilo...

Inak neviem, čo urobí 5 ltr v plnej nádrži pre common-rail .
Vyjazdil by som to komplet jednou suvislou jazdou a ťažkou nohou.
Laco a ty si zas opitý alebo čo to čo tu ty púšťas a trepeš nemá obdobu ty porovnavas staré zruty s novými vysokotlakovimy vymoženosťami veď najskôr si prečítaj na aké auto potrebuje dotyčný pomoc a potom reaguj a nepíš sprostosti spred 30 tich rokov dávaš príklady áut ktoré mali úplne iný systém vstrekovania
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak sa v CR palivovej sústave objaví prvé pridieranie nesmierne presných dielov,je to proces ktorý bude zrychlovať.Je ho dopad je ukrutný preto lebo sa týka celej sústavy,riešenie iba niečoho spôsobí že sa zopakuje.Keby vyriešenie trvalo jeden celý deň ,aj tak náklady na opravu takého omylu sú smiešne zanedbateľné oproti tomu čo čaká (lebo môže).Je rozumnejšie sa držať princípu -lebo nemôže,spoliehanie na možno nie môže byť ukrutné v dôsledkoch.K tomu aby ste ráno opäť vyložili deti zo sedačiek auta stačí neuveriteľne malá kovová špónka,a v sústave ich raz bude tisíce a pred každou cestou budete mať bobky či dnes ideme do školy alebo servisu za jeden deň strávený nápravou vlastnej chyby je ten minimálny trest.Gazda auto urychlene predá kým je to občas,vysi ho kúpite za "výhodnú" cenu.Mohli by ste sa už zobudiť
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Tak to s tým pridieraním je nepochybne pravda, ale potom môžeme v súvislosti so sledovaným prípadom položiť aj otázku, či je horšie 10% benzínu v štandardnej nafte s mierne nadštandardným prídavkom VIF, alebo či je horšie bežne tankovať menej kvalitnú naftu zo všelijakých starých nádrží s nakondenzovanou vodou, čo sa myslím deje rádovo častejšie ako mylné natankovanie 10% benzínu.
jani2
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 21.09.2011 20:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jani2 »

Chlapci ďakujem ešte raz za rady , nakoniec auto ide na vypustenie nádrže , výmenu palivového filtra a nejaké to prečistenie .. výsledná cena, ktorú popýtal najlacnejší servis je 100e / 4 hodiny práce , spustenú naftu daruje známemu , ktorý má starší menej náročný motor , jediná chyba ktorú pozoroval bola spotreba na palubáku cca 15l na neutrále a po meste , pôvodne ukazoval 40l nakoniec skončil na 15 a motor bol lenivejší

Len spomeniem , že druhý kamarát mi povedal, že pred časom požičal auto priateľke BMW 118d , natankovala 9l natural 95 do 12l nafty , auto pochodilo do 50km než našiel účtenku a proces rovnaký , najprv panika , potom plná nafty a nakoniec auto do servisu na vypustenie
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Keby tie vaše fajnovky videli ako francuzskemu dedkovi dávam na raňajky riedidlá po umývaní štetcov asi by sa pokakali. lol lol lol A čo hadam si to nevylejem do zahrady ? :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> či je horšie 10% benzínu v štandardnej nafte s mierne nadštandardným prídavkom VIF, alebo či je horšie bežne
>> tankovať menej kvalitnú naftu zo všelijakých starých nádrží s nakondenzovanou vodou,

nakondenzovana voda je chymera, to sa pri dnesnych technologiach prakticky eliminuje. Inak by vsetky auta mali problem, pritomnost vody/vlhkosti v palive sposobuje a urychluje koroziu a vsetky casti vstrekovacieho systemu nie su zrovna z plastu.

Premiova nafta je lepsia, lebo obsahuje menej biozloziek [!], ma vacsiu mazivost [common rail systemy s ich ukrutnymi tlakmi a mikronanometrovou presnostou] a cetanove cislo [lepsie spaluje, cistejsie, netvori tolko splodin, DPF atd]. Prax vsak ukazuje ze na standartnu naftu najazdis na beznom osobnom verkliku ala 2.0tdi, 2.0hdi, 2.0tdci kludne aj pol miliona kilometrov takze tento argument je pre bezneho sedliaka ktory navrka 140.000km a masinu preda totalne nepodstatny.


Tych prejdenych 10 km nevadi v tomto pripade : v trubkach, filtri atd si mal este tolko paliva ze nove "zmiesane" palivo sa do motora vobec nedostalo.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

braga napísal:
laco1871 napísal:Viem o 2 pripadoch, kedy zamerne a uspešne prilievali do diesla nejakú tu kvapku benzinu v jednom pripade za učelom lepšieho fungovania v zimných mrazoch.. Ale naozaj , že v mrazoch okolo -30 °C , a vdruhom pripade nudzovo, pretože ineho paliva široko-daleko nebolo..
1.,pred 30 rokmi mal kamarat audi 80 -vajičko a bežne toto robil, že pred tankovaním nalial do nadrže 2l benzinu zmiešaného s olejom do dvojtaktov M2T v pomere ako do motorky 1:50
Zabraňovalo to tuhnutiu nafty.
2. Na pretekoch Dakar tankovali nudzovo do Tatry kvanta benzinu s doprovodneho kamiona v pomere 1:3 a Tatru to nepoložilo...

Inak neviem, čo urobí 5 ltr v plnej nádrži pre common-rail .
Vyjazdil by som to komplet jednou suvislou jazdou a ťažkou nohou.
Laco a ty si zas opitý alebo čo to čo tu ty púšťas a trepeš nemá obdobu ty porovnavas staré zruty s novými vysokotlakovimy vymoženosťami veď najskôr si prečítaj na aké auto potrebuje dotyčný pomoc a potom reaguj a nepíš sprostosti spred 30 tich rokov dávaš príklady áut ktoré mali úplne iný systém vstrekovania
Dal som si namahu PODROBNE opisať všetky okolnosti, a zase ide niekto RÝPAŤ a nasilu DEDUKOVAŤ ked nikto od neho žiadnu dedukciu nevyžaduje ,a davať moj prispevok do suvislosti s opisovaným problemom..
Som znechutený...
Ako povedal Vlado Voštinar v relacii Inkognito, najhoršia je prvoplanova indicia a prvoplánove myslenie je ešte horšie...
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

a vtej audine -vajicku , v tej tatre boli rovnake motory aspon technologiou , ako ma spominane bmw ? ved si pozri ake tlaky boli v starych diesloch a teraz , ake sa pouzivali vtedy vstrekovace a teraz , tak naco mu je ta rada s tych tatier a vajickovych audin ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Myslím že jednu vec nikto odšriepiť nevie.Zjedná sa náprava hneď a razom v plnej miere a na celú nepríjemnosť sa dá zabudnúť.Samozrejme ani - 100 e.- nepoteší.Ten druhý variant je strata všetkého,hlavne istoty a pokoja.Stále je to iba problém duševný a ľudský v jednoduchej rovine - okefovať to,alebo nie.Ale reálny život je neúprosnejší,okefovať sa dá len človek,ten stroj neokefujete nech ste vychcaní akokoľvek,vždy iba seba,v horšom prípade druhého.Dosť ma vie vydesiť telefon ...dali mi kontakt bla bla potrebujem poradiť....a od prvej sekundy ide o to,ako niečo okefovať (aby sa dalo predať) tj polepiť na krátky čas.Známa praktika ktorá sa volá - "len" Dnes kupovať jazdenku už proste nemôžete s pokojom,že napr nekupujete takto dotankované auto a problém si vás nájde.Asi by ste inak vypenili,čo tá špina pred vami urobila

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných