Seat Leon - zvysenie vykonu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nech to nacipuje aspon o 100%, cim skorej zhuntovat staru rakovinu a do zberu, som zvedavy dokedy tu budu tie pajty smrdet :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
daniello44
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 11.10.2016 09:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa daniello44 »

ťažko povedať, čo to spraví a hlavne koľko to potom vydrží. na chip treba mať motor v poriadku a nie len to, treba tomu prispôsobiť aj iné veci, keďže motor je stavaný od výroby na nejaký výkon
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ja by som sa obratil na profesionalov , čo denno-denne sa venuju len chipovaniu =>

https://www.profi-chiptuning.cz/kontakt

na stranke ma hneď tabulku dosadi tam nazov a typ svojho vyhikla a hned mu vyhodí, či sa dá načipovať a o kolko...

Velmi jednoduche... :300f:

A profi-chiptuning ma partnerov aj v SR .
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

daniello44 napísal:ťažko povedať, čo to spraví a hlavne koľko to potom vydrží. na chip treba mať motor v poriadku a nie len to, treba tomu prispôsobiť aj iné veci, keďže motor je stavaný od výroby na nejaký výkon
Nie tak celkom.Viac výkonových variant má tie isté diely,bloky kluky ojnice piesty aj vačky atd. sú dimenzované na najvyžšie a v prípade Tdi z kolosálnou rezervou.Samozrejme výkonové varianty majú iné riadenie,inak dimenzované palivové veci,výkonnejšie turbíny a rôzne veci ktoré si zvýšenie výkonu vyžaduje.Zahradnou hadicou nikdy neprejde dosť vody aby tým hasili požiare,aj u auta si vyžadujú zmeny.
Kedysi si bola obdoba filozofie u BMW že mali podvozky značne rýchlejšie než agregát pohonu,to dovolovalo bez zmeny podvozka výrazne zvyšovať výkony agregátov.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

a o kolko to pojde lepsie?

nic moc ti to neda.trapit to budes stale s pedalom na podlahe.

poznam 2 ludi co chceli mat zo seriovych 2.0 tdi cr 140ps rovnych 200ps.cena bola u oboch 6000-6500 euro. 60 ps navysse s tym ze trysky sli druhe intercooler iny cerpadlo sa menilo turba sa menili za ine,kat a dpf slo automaticky prec,potom odisli poloosy prevodovky a spojky.to vsetko stalo okolo 6000-6500 euro len diely a cip.cas skusanie na valcoch paliva kolko to zobralo v profituningu kym to vyladili.auta idu dobre stabilne bez vypadkov nudzakov fakt to taha vynikajuco ale 6000 ecok za 60 ps navysse je velka cena.to len tak aby si vedel o com to je cenovo.

obaja sa zhodli v tom ze taky boj uz nikdy viac a radsej kupia uz auta ktore idu.

su take odskusane softy nahodi ti to napr 20 25ps ale necakaj ze ta 66kw pojde nejako divoko.budes to musiet tak isto tocit.mas este stary dizel technika traktora zazraky to robit nebude.

vyskusaj ten evrymod aby si vedel ako to bude tahat.je to najlacnejsia ukazka.

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných