VW Passat 2.0 TDi , CBAB - zvýšená hladina oleja

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

bikerx7 napísal:Dnes som vymenil olej... Naštartoval som nechal som povrčať bolo niečo pod polkou na mierke.. trošku som dolial znovu preštartoval nechal stiecť a bola presná polka.. prišiel som domov nechal som auto tak a za hodinu a pol som šiel skontrolovať hladinu.. je uplne vysoká neni ani po max ale ešte oveľa vyššie.. do motora som nalial tak 3,3l oleja.. som zúfaly
to naco po kazdom doliati sa to startovalo.to sa robi len raz aby olejovy filter naplnilo inac nic.vies rozpoznat kedy bezi regenaria dpf asi nic.predaj to cim skor niekomu kto to vie prevadzkovat ty ten motor do leta zabijes.skoda ti radit ked ani nevies ako sa dolieva olej.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Zadavatel pise v prvom prispevku, ze po 3000km od vymeny oleja bolo potrebne odstat 0.8l a hladina ostala medzi riskami. V kratkom case potom vykonal vymenu. Nasledne po 1 jazde je hladina vysoko na max. Je nepravdepodobne, ze by od odsatia do teraz vznikla porucha, ktora by sposobila, ze po 1 jazde od vymeny je hladina vysoko nad max.
Bikerx merias tu hladinu s autom stojacim na rovine? Ak ano odsaj ten olej a dostan hladinu kam ma byt. Vzdy meraj aj 3x. Potom to sleduj po dalsich jazdach. Je mozne, ze hladina sa ti bude dvihat ale pochybujem, ze tak ako si uviedol, ze sa zodvihla po 1 jazde od vymeny oleja.
Sprtos
Príspevky: 239
Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sprtos »

Niektori tu ciste bludy pisete...mhlavaty sa Vam snazil naznacit ako na to, ale bud nechapete alebo neviete citat...Ak chtete na tomto fore radu od skusenych tak im najprv poskytnite vycerpavajuce mnozstvo informacii, aby bolo mozne sa od nieco odpichnut.Niekedy aj uplna malickost zavazi. Ale k meritu veci...myslim, ze kazdy chape, ze olej sam od seba nepribudne. Ak vidite, ze olej pribudol tak v skutocnsti sa ten olej len niecim kontaminoval a to bud chladiacou zmesou, co sa da zistit pomerne lahko alebo palivom. Sikovny automechanik a dobra diagnostika tento problem dokazu identifikovat (ak teda od zakaznika dostanu potrebne informacie)
Ak je napr upchaty DPF ( napr problemami na strane motora alebo jednoducho realnym zanesenim) alebo riadiaca jednotka dostava chybne udaje z cidiel, lahko sa.moze stat, ze regeneracia prebieha tak casto a dlho, ze vo velmi kratkom case kontaminuje palivo olejovu napln.
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

V prvom radw nesmie byt pochybnost o hodnovernosti merania. Cize merat vzdy s autom na tom istom mieste, atd.
Aj ked nevieme, aka dlha bola spominana jazda, po ktorej olej opakovane pribudol, predpoklada sa, ze ovela menej ako predtym spominanych 3000km.
Teda, ak po jednej, predpokladam kratje jazde, olej realne vyrazne pribudlo, tazko si predstavit, ze to bude nafta v oleji. Ostava uz len chladiaca kvapalina a ta by adekvatne musela chybat.
Cize, overit meranie, ci to naozaj tak dramaticky pribuda ako sa zda a potom, ak ano, tak...

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných