BMW e87 120d vs 118d

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jani2
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 21.09.2011 20:20
Zdieľať na Facebook

BMW e87 120d vs 118d

Príspevok od používateľa jani2 »

Zdravím ,
Kupujem prvé auto a už dlhšie pozerám práve po BMW 1 e87 ( 5 dverové ) vyberám z dvoch - 118d 90kw a 120d 120kw , vopred upozorňujem, že sa v autách nejak extra nevyznám. Mám dilemu s výberom týchto dvoch áut , viezol som sa v oboch cez 15km , obe majú pekný zvuk , nič nebúcha, neklepe , nevŕzga, motor ide plynulo , radosť s jazdy som mal v obidvoch, interiér aj exteriér je krasny, rozdielu sú -

BMW 118d od sukromnej osoby
90kw remap ( chip ) od kúpy, 280.000km , 2005, kúpené na sk , 2 majitelia ( v rodine ) , servisná knižka vedená do cca 150.000 , xenónové svetlá ( bielo - modré ) , bezpečnostné šrúby na kolesach, druhé pneu na plechu ( obe sady tak na dve sezóny ) , drobné kozmetické nedostatky , ručná brzda je vybraná a treba ju vymeniť za novú , len 1 kľúč , údajne po väcsom servise ( bez dokladovania filtre a olej každých 15k km , spojka, tlmiče, čapy, tyče riadenia, tyče stabilizátora, ramená síce myslím , že je cítiť vymenená spojka a možno tlmiče, celkovo reakcia auta sa mi zdá o niečo málo lepšia môže to byť aj vdaka tomu čipu ) predné okná v el. , Dazdovy senzor , brzdy? ( To okrúhle pri pohľade do disku :DD pri pohľade z vonku tmave ( ako hrdza ) cena 4000 eur

BMW 120d od predajcu
120kw bez chipu, 280.000km , 2006 , dovoz z nemecka a dotiahnuté na sk ( s originalitou ) , počet majiteľov neznámy , servisna knizka vedená origo do 180.000km , všetky okná v el. , 2x kľúč , strešné sklo, športové sedačky, predna kapota lakovaná inou farbou , dve sady pneu na hlinikoch CCA na dve sezony, predné pneu na letných na okamžitú výmenu , športové predné sedadlá s bočným vedením , svetlá halogen Bez angel eyes, ( brzdy? pri pohľade na kolesá z vonku pekné lesklé ), jemne upravený exteriér ( čierne ladvinky, čierne logo BMW predok a zadok , lakovana kapota , servis tam vraj tiež bol pravidelný ,ale bez záznamu :/ cena 4500 eur

Vravím je to moje prvé auto teda nerozumiem sa do toho , je mi jasné , že auta maji svoje roky a nabehané, ale po skúške oboch mi učarovali, kedze som šiel do 100km/hod o výkone v motore neviem veľmi porovnat , každý názor by mi však pomohol tak DAKJKEM ak si došiel až sem , písané na mobile..
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Pri takých kilometroch už treba sypať peniaze do tých aut. Nie 100€- 200€ ale 1000€ - 2000€ aby tie autá čosi ešte pojazdili.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

odpoved ani jedno ani druhe -preco ? prve hned je tam chip to by som dal ruky hned prec, druhe dovoz a evidentne to mal nejaky mlady tuner , pohladaj o problemovych motoroch hlavne rozvodoch nehovorim ze sa to tyka tychto dvoch neviem kody motorov ale uz len ked najdes ze za vymenu rozvodov strelis 1000 eur a viac tak ti musi stacit
misokgb4
Príspevky: 343
Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misokgb4 »

Bez ohladu na dovoz nedovoz, hladas auto asi okolo 5000e a tam veru vody nenamutis, motory vydrzia vela, zober niekoho so sebou, co ti pozrie trysky, ak budes aditivovat a bude dobry CR system, 100 tisic ti to vydrzi bez problemov. Km by som moc neriesil, oba budu stocene bez moznosti zistenia - drz sa tejto varianty, zameraj sa nastav. Neviem konkretne tieto motory, ale viem, ze 120kW je ten starsi lepsi - rozvody vpredu (viac vydrzia ani sa netrhaju, lacnejsia vymena), a bez DPF original. Asi aj ten 90kW podla kodu ma este rozvod vpredu a bude bez dpf. Inak je ten motor identicky, rozdiel je myslim len v turbe a tryskach. Mkovy kod motora je v tomto pripadne lepsi ako N (novsi)
super101
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 15.07.2007 23:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa super101 »

Odporučil bi som ti ine forum,tuna tupcy vedia hovno o bmw.
120d 120kw z označením motora m47 je spolahlivý motor.Aj 118d aj 120d je m47.NA POŠKODENIA MOTORA PRE PRIČINU ROZTRHNUTIA RETAZE NETRPIA.
Auta z označením agregátu N47 su chulostive na rozvody,treba to menit.
Tieto kecy o 1000-2000 eurových investiciach si neber k srdcu,vševetko nevie sam čo píše.ZAKLAD je trafit na dobre servisovane auto
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

3000e nasupu neni problem dat do servisu oktavia tdi 2002 s 250000km, videl som ucet na vlastne oci, zeby biemdabju malo menej suciastok ? teraz jednu o cervenej karkulke :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

super101 napísal:Odporučil bi som ti ine forum,tuna tupcy vedia ***** o bmw.
ZAKLAD je trafit na dobre servisovane auto
Čo pri kúpe PRVÉHO auta určite trafí.
Odporúčam zadávatelovi prečítať tieto články http://dfens-cz.com/bavorske-motory-3-p ... ok-zpatky/
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ludom uniká jedna úplne zásadná vec.Auto zväčša odmení prvého gazdu,druhý prišiel k autu za smiešne peniaze a zabudol zakalkulovať že začína obdobie kedy kadečomu končí dobrý život.Ešte ani toto nemusí byť nič strašného,ak sa na každú vadnú vec siahlo hneď na prvú ranu.Tieto naložené motory sa opravujú takmer výlučne na x- tý pokus.Všetky treba zaplatiť.
Pochopiť základné veci aspoň v obrysoch...treba ozaj prečítať článok z odkazu oca. Ono to aj sprostý pochopí po jednej skúsenosti ktorú absolvuje na vlastnej peňaženke,ale rozumnejší majú šancu skôr a nemusia ich vyťahovať z kaše úvery.
Tam v závere je niečo,čo by treba dobre zapamätať...
protože přístup k čemukoliv na tomto motoru je jak přístup k penězům – tudíž nulový. Z toho neplynie nič iné,len dva možné scenáre
1 servis vás rovno vyhodí
2 zoberte si sebou poriadny budelár peňazí. Aj vľúdny mechanik čo má ochotu si na trikrát zlomiť ruku aby sa k niečo pri oprave dostal,si to patrične ocení.Pre vašu smolu aj vtedy,keď urobí na aute všetko,len nie to,čo trebalo.
Ak chýba odpoveď či - kúpiť áno/nie treba si prečítať ten článok,dostane sa bližšie k podstate,potom sa rozhodujte,iný to aj tak nemôže za vás rozhodnúť.
tom2014
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tom2014 »

super101 napísal:Odporučil bi som ti ine forum,tuna tupcy vedia ***** o bmw.
120d 120kw z označením motora m47 je spolahlivý motor.Aj 118d aj 120d je m47.NA POŠKODENIA MOTORA PRE PRIČINU ROZTRHNUTIA RETAZE NETRPIA.
Auta z označením agregátu N47 su chulostive na rozvody,treba to menit.
Tieto kecy o 1000-2000 eurových investiciach si neber k srdcu,vševetko nevie sam čo píše.ZAKLAD je trafit na dobre servisovane auto
Áno tupcy s tvrdým Y nevedia nič o BMW. Ak máš lepší prehľad o BMW (čo pravdepodobne máš) tak mu normálne poraď a zdrž sa podobných komentárov.
Zadávateľ sa pýta na konkrétne dve auta, na základe toho čo písal ja osobne by som takto od stola zobral to prvé. Veci ktoré treba vymeniť tak proste vymeníš. Ale ako píšem je to len môj názor od stola na základe toho čo zadávateľ napísal.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Ja by som skor povedal, ze Bmw motory sa servisuju co sa tyka prace celkom dost prijemne. Pokial ten motor nie je uplne zanedbany a zhumplovany neservisovanim netreba sa tam velmi coho bat comu je predpoklad to prezriet este pred kupou. Motory su to v podstate rovnake vykonovo rozdielne. Casto sa da stretnut s tym, ze ludia kvoli prkotine preinvestuju vela penazi alebo zanedbanim niecoho alebo poodstavovanim suciastok pridu k skodam, ktore mohli stat malo.
vladisrip
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 26.03.2019 19:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladisrip »

Vo februári 2018 som kúpil E87 118D 2010. Nájazd 140 000 (vraj). Auto mám rok, odhliadnúc od recenzií, ktoré som si čítal ako je motor N47 nespoľahlivý a že sa zvykne po****ť, musím zaklopať ... s motorom som vážnejší problém nemal. Za rok čo to auto mám som ale vymenil tlmiče, tyčky stabilizátora, remenicu, pletenec výfuku, zatekanie, elektriku(okná) a už ani neviem ako sa tie ďalšie súčiastky volali ... každopádne do auta som dal za rok okolo 2 000 €. Teraz má 180 tis a blíži sa už čas kedy bude potrebné vymeniť rozvody... toľko moja skúsenosť

Auto má na druhu stranu nikdy nenechalo v štychu, vždy dalo vedieť že mu niečo je. Na jednej strane ho milujem, na druhej nenávidim. :3906: :3c90:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Čo takto kúpiť si trocha lepšie Báwo
[img]https://66.media.tumblr.com/751d6e375fb ... w2_540.jpg [/img] :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jani2
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 21.09.2011 20:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jani2 »

Dík moc chlapci , vzal som to s SK pôvodom, keďže to druhé 120d bol dovoz a ďalší traja majitelia na SK, taktiež na auto bolo založené právo ( síce úver splatený , ale stále vedeni v registri ) tá 118d bola na dviháku v servise a vraj okrem výmeny ručnej brzdy a vecí okolo a výmeny oleja s filtrom autu nič netreba :3035:

Možno ak niekto pozná e87 a bie, ktoré veci treba prípadne ešte skontrolovať , rád to nechám preveriť :300f:
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných