Toyota 1.8D remenica na kluke.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Toyota 1.8D remenica na kluke.
No zase som sa dostal do situacie , že potrebujem poradiť.
Mám doma malotraktor s motorom Toyota 1.8D. Viac o ňom neviem, tu je foto [img]https://i.postimg.cc/rzN9v4WZ/96747687-3.jpg [/img]
Ak ho niekto poznáte , viete mi povedať ako má zaistenú remenicu na kluke?
Potrebujem odtial vytiahnuť náhon na mulčovač čo je asi 20kw, tak aby som ju neodtrhol.
Mám doma malotraktor s motorom Toyota 1.8D. Viac o ňom neviem, tu je foto [img]https://i.postimg.cc/rzN9v4WZ/96747687-3.jpg [/img]
Ak ho niekto poznáte , viete mi povedať ako má zaistenú remenicu na kluke?
Potrebujem odtial vytiahnuť náhon na mulčovač čo je asi 20kw, tak aby som ju neodtrhol.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Oco , ty si tiež dobry expert ...
pytaš sa na remenicu na kľuke a pastneš sem obrázok vstrekovacieho čerpadla, vstrekov , zberneho vyf.potrubia, a žčasti alternatora....
Daj dole chladič odober kryty a POZRI SA .
Ja tipujem, že je zaistená šróbom pod ktorým je podložka s nosom
a ten nos tej podložky je vyhnutý ku jednej hrane tej matice a tak je to zaistené....
pytaš sa na remenicu na kľuke a pastneš sem obrázok vstrekovacieho čerpadla, vstrekov , zberneho vyf.potrubia, a žčasti alternatora....
Daj dole chladič odober kryty a POZRI SA .
Ja tipujem, že je zaistená šróbom pod ktorým je podložka s nosom
a ten nos tej podložky je vyhnutý ku jednej hrane tej matice a tak je to zaistené....
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Laci , fotku som sem dal preto aby bolo jasné o aký motor ide. Skrutka s podložkou a nosom je vidieť , žiaden kryt tam nie je. Ide mi o to či je remenica na kuželi, alebo je na hriadeli s kajlom, alebo drží len tlakom toho šroubu tak ako na VW. Každý z tých typov uloženia prenesie iný výkon a mulčovač potrebuje 18 - 20kw. Teda ak tam nie je kajl, tak to nemá zmysel robiť.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
u nás sa zvyklo hovoriť kajlík.
Ale nech sa to nazýva hocijako, to originálne perko neviem či prenesie výkon 20 kw, no a okrem toho už z príncípu funkcie takého mulčovača sú rázové odpory a teda je treba aj nejaká rezerva v prenose toho krútiaceho momentu.
Ale veď aj drážka v hriadeli aj v remenici sa dá rozšíriť a vložiť tam silnejší kajlík.
Ale nech sa to nazýva hocijako, to originálne perko neviem či prenesie výkon 20 kw, no a okrem toho už z príncípu funkcie takého mulčovača sú rázové odpory a teda je treba aj nejaká rezerva v prenose toho krútiaceho momentu.
Ale veď aj drážka v hriadeli aj v remenici sa dá rozšíriť a vložiť tam silnejší kajlík.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Len to je problém , že neviem aký typ spoja je na kluke tohto motora použitý Tých 20kw je už aj s rezervou a na kardan sa dáva preťažovacia spojka. Pri Grupe je to nerealne , Favorit to znesie v pohode aj trojvalec z Tica je v pohode. Bohužial doteraz som nemal japončíka ani v aute ani v traktoroch.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných