Renault Megane RS - olej z vyfuku

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Fakyu
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 19.08.2007 13:32
Zdieľať na Facebook

Renault Megane RS - olej z vyfuku

Príspevok od používateľa Fakyu »

Caute mam takyto problem prv popisem co tomu predchadzalo, Renault Megane RS II 225PS rv 2004, najazd cca 200 000. pri tomto pocte km som sa rozhodol autu vdychnut druhy zivot kompresie vo valcoch uz zdaleka neboli idealne a bolo tam viacej problemov co ma k tomu viedlo. Rozhodol som sa ist do ciastocnej GO motora, cize prekruzkovanie zabrusenie ventilov,simeringy , hlava bola v poriadku, no a vsetko co to obnasa niesom uplny znalec no mam mojho dvorneho servismana ktory tieto rska servisuje a ktoremu plne doverujem. Po tejto operacii sa vsetko javilo dobre v lete som absolvoval dovolenku do talianska a vsimol som si cierne prskance na kufri neskor ubytok oleja v motore. Samozrejme hned po navrate som to siel riesit, dohodli sme sa so servisakom ze to rozoberie este raz a na jeho naklady odznova posklada, menil tam este nejake veci myslim ze simeringy aby si bol uplne isty, povedal vsak ze tento olej moze pochadzat aj z turba do ktoreho nebolo zasahovane ale uz malo svoje najlepsie casy za sebou nebolo v dobrom stace a tlacilo len cca 0,5-0,6 baru oproti 0,9. Mal som jedno dobre turbo pod rukou z auta co malo cca 60 000km, takze som siel aj do vymeny, takze motor poskladany turbo nahodene, tlacilo rovnych 0,9. Po par jazdach sa prskance na kufri stale objavovali, bol som v tom ze samozrejme ten sajrajt je vsade vo vyfukovom potrubi atd chvilku potrva kym sa to precisti, nabehal som od druhej operacie cca 800 km. No opat som spozoroval ubytok oleja v motore, podla palubneho su tam cca 3 palicky z 5. Takze otazka je v podstate co by to este mohlo sposobovat po tomto vsetkom cim si to auto preslo, tie prskance su cierne, cize nie uplne svetle olejove a idu z vyfuku. Tymto vas prosim kompetentnych a znalych aby ste ma mozno naviedli alebo dali napady na co sa este zamerat. Za kazdu rozumnu radu budem velmi vdacny. Este poznamka predtym som nikdy ziaden ubytok, zranie, tecenie oleja nemal. Dakujem.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Fakyu-Ak dovolis,tak ti par viet napisem.GO motorov robime ako na beziacom pase,ci je to benzin alebo nafta.Pises,ze pred "GO" olej nezralo.Ked je to turbo benzin,tak su moznosti.Turbo,gufero ventilov/je to mala sanca,lebo motor je preplnovany/,tesnenia,kruzky.Niet inej moznosti.Turbo bolo menene,gufera,tesnenia takisto,aj kruzky.Teda vsetko spominane.Otazky---bola merana ovalita valcov?Boli valce honovane?Priemer valca je v norme?Kludne mozem napisat,ze ak polozis tvojmu mechanikovi tie otazky,nebude nato odpovedat,alebo max,ze su ok,cisla nepozna.To je obrovska a casta chyba.Ak do stareho "tvrdeho,leskleho" valca das nove kruzky,nesadnu,nebudu tesne nikdy!!!Valce sa musia honovat,teda zdrsnit povrch.Ak nahodou valec je ovalny,nedaj boze priemer je nad normou,tak si len dal facku tomu motoru.Znovu rozobrat,skontrolovat vsetko co som napisal a pokracovat dalej.
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných