Opel Insignia 2.0CDTI 120KW alebo 125KW s adblue
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 17.01.2015 22:13 Zdieľať na Facebook
Opel Insignia 2.0CDTI 120KW alebo 125KW s adblue
Ahojte, chcem kúpiť Opel Insignia 2.0 CDTI 120kw alebo 125kw s adblue r.v.2015 a viac. Chcem sa opýtať, či sú kvalitné alebo kazové tie autá. Za kvalitné odpovede Vám ďakujem.
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
KAZOVÉ- aké pekne slovo, musím naň reagovať.
Máš to tak isto ako s chrupom, staráš sa nemáš problém, nestaráš .....
Všetko je to vo hviezdach po akom prasiatku kúpiš ten sOplik.
Len pripomeniem, ze opravy uz nestoja 5 korún ako na nejakom starom dieslaku( euro 3,4). Dúfam, ze ti nemusím vysvetľovať co sa na takom euro6 aute môže pokaziť.
Máš to tak isto ako s chrupom, staráš sa nemáš problém, nestaráš .....
Všetko je to vo hviezdach po akom prasiatku kúpiš ten sOplik.
Len pripomeniem, ze opravy uz nestoja 5 korún ako na nejakom starom dieslaku( euro 3,4). Dúfam, ze ti nemusím vysvetľovať co sa na takom euro6 aute môže pokaziť.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 310
- Dátum registrácie: 02.08.2009 11:21 Zdieľať na Facebook
Re: Opel Insignia 2.0CDTI 120KW alebo 125KW s adblue
si odsleduj ci nema nacaty zotrvacnik a unik oleja v predu v motorovej casti (nekupuj s vycistenym motorom) ...rovnaky problem mam aj s astrou sice s tym fungujem asi 5rokov ale je to podla mna taka casovana bomba a vobec netusim z kade to tecie inac asi celkom spolahlive a pohodlne autododko111 napísal:Ahojte, chcem kúpiť Opel Insignia 2.0 CDTI 120kw alebo 125kw s adblue r.v.2015 a viac. Chcem sa opýtať, či sú kvalitné alebo kazové tie autá. Za kvalitné odpovede Vám ďakujem.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
1. Z kazdeho auta raz bude opel...
2. 90% a mozno aj viac opelov su firemne tragace, kupovane pod cenu, aby to aspon noiekto zobral.
3. Zaruka na nove ople je 2 roky - uz to je znak tragickej spolahlivosti.
4 a aj v tej kratkej zaruke , neuznavajvelmi poruchy , vid pruser s 1,4 turbobenzin ..
Zaver: opel je opravnene lacne auto. Image nula, spolahivost tragicka.
Radsej zanovneho korejca v zaruke ako zodraty sluzobak.
Je to zastarany tragac, tazky a uzraty, obrovsky prepad hodnoty.
2. 90% a mozno aj viac opelov su firemne tragace, kupovane pod cenu, aby to aspon noiekto zobral.
3. Zaruka na nove ople je 2 roky - uz to je znak tragickej spolahlivosti.
4 a aj v tej kratkej zaruke , neuznavajvelmi poruchy , vid pruser s 1,4 turbobenzin ..
Zaver: opel je opravnene lacne auto. Image nula, spolahivost tragicka.
Radsej zanovneho korejca v zaruke ako zodraty sluzobak.
Je to zastarany tragac, tazky a uzraty, obrovsky prepad hodnoty.
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 303
- Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45 Zdieľať na Facebook
..Zle si sa vyspal? Alebo ta opel zrazil? Ved to co si napisal plati pre vsetkych a na vsetko a viacrocnu zaruku davaju, lebo nejako prerazit treba, u opla mozes mat 5rocnu rovnako..YxoYpsilono napísal:1. Z kazdeho auta raz bude opel...
2. 90% a mozno aj viac opelov su firemne tragace, kupovane pod cenu, aby to aspon noiekto zobral.
3. Zaruka na nove ople je 2 roky - uz to je znak tragickej spolahlivosti.
4 a aj v tej kratkej zaruke , neuznavajvelmi poruchy , vid pruser s 1,4 turbobenzin ..
Zaver: opel je opravnene lacne auto. Image nula, spolahivost tragicka.
Radsej zanovneho korejca v zaruke ako zodraty sluzobak.
Je to zastarany tragac, tazky a uzraty, obrovsky prepad hodnoty.
Pogo rol... Ten olej ti tecie spoza DPF v spojeni trubky z blokom motora mierky oleja.
oco13... ja zase viem o jednej insignii, na ktorej som dal 150tis a novy majitel na nej beha uz dalsie 4r. bez problemov..
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Truck, tak to zrejme nebola 2017ka ročník. Ale nejde o konkretny model ide o renomé značky, ktorú už servisy v niektorých regionoch odmietajú robiť.
Ako tu už niekto správne poznamenal nastáva doba , keď nekúpiš auto aké sa ti páči, ale také na ktoré máš mechanika.
Ako tu už niekto správne poznamenal nastáva doba , keď nekúpiš auto aké sa ti páči, ale také na ktoré máš mechanika.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 303
- Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
pár tých insignií som vo firme mal a problémy v rámci všetkých značiek +- rovnaké.
pri normálnom servisovaní som v podstate nezaregistroval vážnejší problém ako vytopený zámok zadných dverí na kombíku.
podvozky držia aj klasické aj nastaviteľné na našich super cestách vcelku ok, do 200000 nič nebúcha a neklepe.
čo mi vadí, je cena origo servisu a ich "kvalita".
spotreba na 140k kombíku je 5,3 litra.
pri normálnom servisovaní som v podstate nezaregistroval vážnejší problém ako vytopený zámok zadných dverí na kombíku.
podvozky držia aj klasické aj nastaviteľné na našich super cestách vcelku ok, do 200000 nič nebúcha a neklepe.
čo mi vadí, je cena origo servisu a ich "kvalita".
spotreba na 140k kombíku je 5,3 litra.
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
SORRY, spotreba 5,3 litra je hlúposť, jazdil som s tým autom v rámci firmy hoodne km a keď si sa dostal na 6 litrov tak si bol brutal eko jazdec...slaby motor na také prežraté auto, superb alebo passat s rovnako výkonným motorom je neporazitelný pre insigniu...a ináč pri 170 000 na tom zdochol DPF, cena v origo servise skoro 4000e, ďakujem neprosím
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Nie je to ziadenhate, len fakty.
Záruka je dva roky, za príplatok je možné POISiT si NIEKTORÉ komponenty.
Od zaruky typu Hyundai to ma hooooodne daleko.
Insignia je ťažká, lebo Opel šetril a nepoužil vysokopevnostných oceľ..
Motory benzin su Opel = cisty shit
Motory nafta su Fiat = da sa, ale ziaden zázrak, lebo to uz chlapci z Opel vylepsovsli.
A zabudol som na malo miesta..
Jednoducho Opel je lacné auto, technologicky zaostalé, zaruky ma problem uznávať ako píšu užívatelia na fórach.
Preco míňať vlastne peniaze na shit, ked za rovnake prachy kúpiš korejca, ktory je este v továrenskej zaruke??
Záruka je dva roky, za príplatok je možné POISiT si NIEKTORÉ komponenty.
Od zaruky typu Hyundai to ma hooooodne daleko.
Insignia je ťažká, lebo Opel šetril a nepoužil vysokopevnostných oceľ..
Motory benzin su Opel = cisty shit
Motory nafta su Fiat = da sa, ale ziaden zázrak, lebo to uz chlapci z Opel vylepsovsli.
A zabudol som na malo miesta..
Jednoducho Opel je lacné auto, technologicky zaostalé, zaruky ma problem uznávať ako píšu užívatelia na fórach.
Preco míňať vlastne peniaze na shit, ked za rovnake prachy kúpiš korejca, ktory je este v továrenskej zaruke??
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
Priateľu nepresviedčaj ma tu s tvojimi kktinami, čítať viem a keď napíšem 5,3, tak je to 5,3. To, že ty si videl na displayi niečo iné ma nezaujíma, mám to auto od nova vo firme, často sa s ním mocem po zlých cestách a desaťtisíce km je tam spotreba do 5,3.dreeevo napísal:SORRY, spotreba 5,3 litra je hlúposť, jazdil som s tým autom v rámci firmy hoodne km a keď si sa dostal na 6 litrov tak si bol brutal eko jazdec...slaby motor na také prežraté auto, superb alebo passat s rovnako výkonným motorom je neporazitelný pre insigniu...a ináč pri 170 000 na tom zdochol DPF, cena v origo servise skoro 4000e, ďakujem neprosím
Milujem, keď mi moju vlastnú skúsenosť príde niekto vyvracať. A ináč má 200 000 a nezdochlo v nej nič, treba sa vážne zamyslieť ako sa u vás vo firme jazdí s autami. To je celé, ten prvok medzi pedálmi a volantom je kľúčový.
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
Nuž tvoje fakty sú fajn, ale moja skúsenosť s 5 kusmi je iná. Dohromady sa na nich nabehlo 800tis až milión km, ale som rád, že mi tu vysvetlíš ako sú nahovno.YxoYpsilono napísal:Nie je to ziadenhate, len fakty.
Záruka je dva roky, za príplatok je možné POISiT si NIEKTORÉ komponenty.
Od zaruky typu Hyundai to ma hooooodne daleko.
Insignia je ťažká, lebo Opel šetril a nepoužil vysokopevnostných oceľ..
Motory benzin su Opel = cisty shit
Motory nafta su Fiat = da sa, ale ziaden zázrak, lebo to uz chlapci z Opel vylepsovsli.
A zabudol som na malo miesta..
Jednoducho Opel je lacné auto, technologicky zaostalé, zaruky ma problem uznávať ako píšu užívatelia na fórach.
Preco míňať vlastne peniaze na shit, ked za rovnake prachy kúpiš korejca, ktory je este v továrenskej zaruke??
Mal som za život osobne alebo vo firme cca 50 aut, od škodoviek, cez vw, seaty, volvo až po audiny, bmw, lexusy....
A smelo si dovolím tvrdiť, že insignie absolútne nevytŕčajú v ničom negatívnom oproti zvyšku produkcie. Naopak, také priekaky ako porúchané DSG, preskočené rozvody a podobné chuťovky som u nich nezažil, zato u nemenovaných značiek áno.
Je to obyčajné, priemerné auto strednej triedy, ktoré relatívne pohodlne odvezie aj na slovenských cestách, pričom napriek menšiemu priestoru na zadných sedačkách pred kolenami, to kompenzuje veľmi dobrým komfortom sedenia.
Pre mňa ideál voz do firmy prípradne aj súkromne pre niekoho, kto nemá potrebu si honiť brko pred susedmi. To, čo má to auto splniť, plní úplne bez problémov.
A ešte raz opakujem, tie moje pod mojou správou najazdili 800 000 až 1000 000 km, takže asi to už trošku posúdiť viem. Hlavne keď ja som bol ten, čo uhrádzal každú jednú faktúru zo servisu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0905296745 a 52 neregistrovaných