Kupa Skoda octavia 2 1.9 4x4

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pplkmdk
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 15.03.2019 04:26
Zdieľať na Facebook

Kupa Skoda octavia 2 1.9 4x4

Príspevok od používateľa pplkmdk »

Zdravim. Vedeli by ste mi napisat naco si dat pozor pri kupe tohto auta? Ta cena je nejaka nizka. Dakujem pekne za ochotu som laik * porušenie pravidiel * hodnotenie inzerátov je zakázané ;)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Výber je nadovšetko dobrý (jedine v diesel verzii) až na pár maličkostí ktoré ak nie sú nutné,nech radšej nie sú.Prvá je 4x4.Značne mení servisné potreby auta a do spústy úkonov vstupuje a predražuje.Ak je dostupná varianta bez DPF tak má prednosť.Úplne najhoršia varianta je mať obe veci,DPF aj 4x4.
Až do chvíle potreby servisu to majiteľ nevníma,ale zbadá ho hneď v prvom účte za servis pretože sa násobne predlžujú potrebné časy opráv.Že aj tá najhoršia varianta je stále lepšia ako tisíc iných značiek a typov síce tiež platí,ale prečo platiť za nepotrebné veci.
Kto s tým nerobí nech sa radšej ani nevyjadruje,je to len názor na servis auta.
brok00
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 06.06.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa brok00 »

Tak na to, ze zjavne hlada suv kombik, je to podla mna dobra volba. Jasne, ze uz ked je raz 4x4, tak treba mysliet aj na to, ze opravy budu trocha fin. narocnejsie ako u dvojkolky
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Re: Kupa Skoda octavia 2 1.9 4x4

Príspevok od používateľa ivko1 »

pplkmdk napísal:Zdravim. Vedeli by ste mi napisat naco si dat pozor pri kupe tohto auta? Ta cena je nejaka nizka...
To je presne ten problém.

Ty ked predávaš svoje auto tiež ideš len tak pod cenu? Nejdeš.