VW Multivan 75kW - tahanie privesu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

.o
Naposledy upravil/-a trucker694 v 17.03.2019 19:21, upravené celkom 1 krát.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tak roztocit motorik formule su ine zotrvacne hmoty, ako kamion, ale to aj tak neni este nic proti volakej lodnej oblude, co ma propelu napriamo na kluke a toci 120 otacok v plnej palbe :40bd:, ano aj to moze byt 500PS, kazdy jeden pripad a kazdy jeden motor je komplet iny a dobry na to svoje :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

mdrottner napísal:
pavolh napísal:a je to multivan T4 alebo T5? je to dosť podstatné lebo T4 74kw je 2.5 tdi a t5 s rovnakým výkonom je 1.9 tdi
Jedná sa o Multivan T5, motor 1,9 , jazda z privesom do 100-150 km od bydliska.
ved teda to je uplne v pohode pri rozbehu to pojde pomalsie ale rozbehnes a ides a potom pri konstantnej rychlosti uz na vykone nezalezi
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

pokial sa s tam nalozeny rozbehne do kopca bez spalenia spojky..... lol aby to nebolo ako miesacka s motorom z pracky. kym sa toci mozem tam narucat matros aj na 4 furiky...ale ked to vypnem a zapnem uz sa samo nerozbehne.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tak môžem ťa ukludniť. Filcka má 50kw a kým zacúvam u mňa do dvora, tak je žeravé nielen auto ale aj moje nervy. Spojka mi nikdy nič na to nepovedala, to skor z gúm ubudlo aj pol milimetra,lebo predok je vplyvom vozíka odlahčený. Aha a aby som nezabudol náklad 1,5t štrku + 300kg vozík. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

easyridersvk napísal:pokial sa s tam nalozeny rozbehne do kopca bez spalenia spojky..... lol aby to nebolo ako miesacka s motorom z pracky. kym sa toci mozem tam narucat matros aj na 4 furiky...ale ked to vypnem a zapnem uz sa samo nerozbehne.
To ze sa to da, neznamena ze to je tak spravne.. Aj na aute mas (minimalne) 5-ku a nerozbiehas sa na nej a nevypoveda to nic o funkcnosti tejto koncepie...
Za Feliciou 1.9d 47kw som tahal onehda V70ku II generacie, co je v cislach takmer 1.7tony a nejaky velky problem to nebol.
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

aha jasna ukazka, kone a krutiak su a aj tak to prd pomohlo https://www.youtube.com/watch?v=F__J1C5WrWM, clen tohto fora ak sa nemylim...mozno uz to ani nepamata :D:D
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

Chcem sa spytat, ci taha niekto z vas za multivanom T5 , alebo caravella T5 AUTOMAT tazsi prives cca 1300=1500 kg, chcem kupit,ale hodne ludi ma odradza,aby som na tahanie automat nekupoval, ze prevodovka odíde, tak neviem..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

zataz na prevodovku to samozrejme je - pokial nekupis nejaky PORIADNY stroj, napriklad americke masinky ktore su castokrat cajchovane na 9000kg, tak s tym proste problem moze byt. Tieto europske prditka su proste prditka. Malo valcov, vela turboduchadiel (2.0tdi dvojturbo). Prevodovecka DSG co pusti šťavu sama o sebe nieto ked ma na hrbe skoro dve tony.

Samozrejme ze existuju ludia ktori tahaju prives za touto nemeckou premiou a samozrejme ze existuju aj taki ktorym sa to nerozsypalo na atomy. Inak je odpovedou

https://prod.pictures.autoscout24.net/l ... 80x960.jpg
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

MP3 jedná sa o motor, ktorý má jedno turbo 103 kw, zase nemám záujem o nejaký Dodge atd..
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Ak tam dávajú dsg tak netahat!
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

pozri, ides kupit masinu ktora stoji strasne peniaze vzhladom na to co ponuka, rok vyroby a spolahlivost.

Z nejakeho srandovneho dovodu su hentie KONSTRUKCNE ošuškané Multivany preukrutne drahe - nemaju ani vybavu ani konstrukciu ani solidnost v zmysle vydrze svojich konkurentov (Voyager 3.6i motor bez turba bez priamovstreku ktory prezije armageddon, na LPG jazdi ukrutne lacnejsie nez cele VW T5, spotreba v pohode 14-16l v meste a da sa za jedenast ked nemas zrovna bratislavske zapchy, od 9l na dialnici cize to vydel dvomi... ramena sa nemenia cele len capy za 29,-eur raz za 300.000km atd, atd. Kamaratove dvojturbo 2.0tdi sa v Bratislave pod 11 nedostane, takze to by musel jazdit za 22 LPG a to uz malo opravovany EGR ventil za 2.200 eur a nakompletku teraz cely motor cez 10.000 eur este nema 200.000km ; takisto Mercedesove Viano z rovnakych rokov vydrzi viac, ma odolnejsie aj motory aj prevodovky aj konstrukciu celkovo)

Urob ako myslis, poradili sme ti. Tie masiny uz budu mat typicky >200.000km na hrbe, nezriedka pol miliona, DSG je casovana bomba na tomto stroji LEBO JE HRUBO HRUBO PODDIMENZOVANA KONSTRUKCNE A PRETO TI RADILI --NETAHAT-- NIC ZA T5kou. Dvojliter 100kW v takejto sustave len zaklincuje tragicky dojem a osud, urcite by sa lepsie tahalo s 211kW jednoducheho benzinoveho motoru nez skapatymi 103kW.

Ach ozaj, Dodge RAM, Chryslera Voyagera a podobne masinky PRAKTICKY NENAJDES STOCENE pri predaji jazdenky. V porovnani s tym Wolcgagen T5 prakticky vsetky su zmotavane a prerabane... nehovoriac o tom, ze pri takto starom voze ma DPF uz umieracik takmer isty. Takze si odloz bokom dve tisicky na vymenu DPF a nervy/veci s tym spojene (najprv ta zopar dielni ošklbe z peria pokial nahodou pridu na pricinu), senzory tlakov ("diferencne") stoja tiez peknych par stoviek.

Drzime palec pri vybere, robis ale chybu ked ides do podvyzivenej konstrukcie VW (motor a prislusenstvo, prevodovka, napravy) pre tahanie 1.5 tony. Na to potrebujes SERIOZNY NASTROJ, nie napimpane cimbrlatka. Nemusi to byt zrovna Dodge lebo ja viem, typickemu slovakovi je nieco taketo mimo srsti, ale neznalost neospravedlnuje :)
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

MP3 turbo, dík za tvoj nazor, presvedcil si ma, este sa spytam na Viano podla teba s akym motorom, ale diesel ,sa mam popozerat na tahanie privesu, dik..
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Vianom sa posunieš k lepšiemu len o malý kúsok, je to tiež europan očesaný priškrtený. Prečo nepozeráš Voyager?
Tieto dodávkoidné srandy len ak potrebuješ s vozíkom vláčiť aj osadenstvo ak len dvaja traja tak jednoznačne Ram 3500 v plyne a si vyškerený jak lečo.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

Nechcem starsie ako 2010 , neviem ktorý Voyager by v pohode tahal 1300-1500 kg prives?

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných