Subaru XV II 2,0 benzín + cvt automat

Diskusia ohľadne vozidiel značky Subaru

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

nerozumiem tomu 1.6 splna novu normu a 2.0 nie ?? a preto sa na slovensku neda kupit ? a v Nemecku ano ? ze by tam mali benevolentnejsie normy ako mi
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

tak neviem teda ked sa neda u nas kupit preco je oficialne v ponuke https://www.subaruslovakia.sk/xv-modelo ... sight.html je pravda ze v cenniku nieje zaujimave , a DE je cennikova cena 28000 tis.
Naposledy upravil/-a braga v 11.03.2019 12:57, upravené celkom 1 krát.
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

jarino777 napísal:rozhodne by som siel po 2.0 predsa len spolahlivejsia kubatura a automatu co je v XV-cku by som sa tiez nebal. poznam moho subaristov, ktori maju dany model a nevedia si ho vynachvalit

Jarino, veď čítaj s porozumením.
Niekoľko príspevkov dozadu dal bajo odkaz na wikipediu, kde je uvedené že od modelového roku 2018 tam je priamovstrekový dvojliter, dovtedy tam bola montovaná rovnaká kubatúra ale nepriamovstrek.
martinovic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.05.2005 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinovic »

Dnes je subaru uz len zasla slava za kopec penazi. Minimalne ta prevodovka ma velky potencial drahych poruch. Toyota/Lexus hybrid je oproti uvadzanym autam v spolahlivosti uplne inde.
andy4318
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.10.2018 12:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy4318 »

Riešil som podobnú dilemu pred mesiacom. Skončil som mierne ojazdenom Outbacku 2,5i CVT. Mal som ale šťastie na dobrý kus. XV s 2,0i mi prišlo ako minimum, s 1,6i to v meste stačí, ale akonáhle to ide viac ako 100km rýchlosťou končí akákoľvek radosť, s cvt to len hučí a veľmi pozvoľna zrýchľuje.
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Do mesta praaaaaveze ten hybrid. Vela ludi sa toho boji, ale japonci to 20 rokov vyvijaju a ono sa to naozaj ne*ere. Jednoducha neturbo atmosfera a planetova prevodovka. Cize len ozubene kolecka a hotovo.
A keby aj, tak na hybridny system je pri kazdorocnej prehliadke za tusim 50€ zaruka 10 rokov.
RAV 4 predoslej generacie by mohli byt este nejake posledne skladovky. Aktualna generacia uz bude asi cenovo mimo.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

cobo77 napísal:Ano chceme kupovat uplne nové XVcko... predajcu sme sa pytali a ten nam logicky rozpraval o tom aute ktore maju skladom cize o 1.6 - tke, sam povedal ze radsej brat 2,0 ak sa da... .. Mazda ma priamovstrek tiez su tam problemy s riedenim oleja s benzinom, Eclipse cross sme preto zamietli ze turbo plus mesto nejde dokopy+je to uplne novy motor,,, Vlastne nie je co kupit...vsetko je kazove...tu hybridnu toyotu sme zamietli kvoli zlozitosti benzin plus elektrina a vlastne najlepsie je kupit asi bicykel :300f:
Neber nové... Teda ak nemáš toľko peňazí, že nevieš čo s nimi. Nové auto je blbosť. Jednak stratíš 20% ceny za prvý rok, jednak musíš kvôli záruke chodiť na KATASTROFÁLNE predražený tzv. "značkový servis" a jednak musíš brať všetok materiál od nich. A čo za to všetko? Dobrý pocit, že pred tebou nikto neprdel do sedačky?
Kúp trojročné a máš to isté - len za polovicu ceny. Moje doporučenie, neber CVT, to zabíja akýkoľvek dojem z jazdy. Subaru má dosť modelov aj na LPG, ak by išlo o zníženie nákladov.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

flyte napísal:Do mesta praaaaaveze ten hybrid. Vela ludi sa toho boji, ale japonci to 20 rokov vyvijaju a ono sa to naozaj ne*ere. Jednoducha neturbo atmosfera a planetova prevodovka. Cize len ozubene kolecka a hotovo.
A keby aj, tak na hybridny system je pri kazdorocnej prehliadke za tusim 50€ zaruka 10 rokov.
RAV 4 predoslej generacie by mohli byt este nejake posledne skladovky. Aktualna generacia uz bude asi cenovo mimo.
Hybrid je nepredajná somarina a je to časovaná bomba keď bude treba meniť baterky. Nijaký predajca samozrejme cenu batérií vopred nepovie. Tiež som nad hybridom rozmýšľal, konkrétne nad BMW 330e - kým som nezistil, že dojazd čiste na abterky nie je 20 km ale 12 km, a že baterky stoja 8 000 eur. Áno, OSEMTISÍC!!! Náhrada neexistuje, vyhodiť ich nemožno, lebo tvoria integrálnu súčasť elektroniky vozidla. A ich životnosť je tak 6 rokov, možno 7.
Horšia voľba než hybrid je len čisto elektrická vtákovina. Hybridy majú tú úžasnú "výhodu", že stoja viac, vážia viac, ale idú a žerú rovnako, ako porovnateľný model čisto benzín. Tie ich udávané spotreby sú sprostosti, lebo počas "akože testu" začínajú test s plne nabitými batériami, počas testu ich vyplieskajú, ale energiu potrebnú na ich opätovné dobitie už do spotreby NEzarátajú.
Na kúpu hybridu nie je jediný rozumný dôvod. za tie prachy mám málo jazdené auto o triedu vyššie a s lepšou predajnosťou (a bez Damoklovho meča v podobe výmeny batérií).
Keď ľudia zistia ceny bateriek, všetky hybridy a elektromobily budú ako jazdenky totálne nepredajné. nikto to nebude chcieť ani zadarmi a Cayenne bude oproti tomu cenový super držiak. A ľudia to zistia, je to len otázka krátkeho času.
Stačí sa pozrieť, za čo sa predávajú Tesly S. Možno preto, že už ľudia zistili, že nové baterky do toho stoja 32 000.- eur :d :D
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Ano, mam zistenu cenu bateriek pre moj Auris hybrid. Je to ohromnych 1500 eur. Teda najskor po 10 rokoch, pretoze dovtedy mam na to zaruku. Daju sa menit dokonca aj po jednotlivych clankoch ale neodoruca sa to.
Teoreticky teda pri najhorsom scenari 2000 eur ked ratam nove baterky a ceny zarucnych prehliadok. To je 200 eur za rok.
Myslis ze tolko neusetrim na palive? Priemerka v meste 4 litre, na dialnici 6. Mne sa ro urcite oplati, a ostatni nech zoberu do ruky kalkulacku a dosadia si svoj pomer mesto/mimomesto/dialnica.

Tolko k drahej, nepredajnej a donebavolajucej blbosti co sa vola hybrid.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
FERO 321
Príspevky: 1644
Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa FERO 321 »

Rátam že si dal za hybrid cca o 3000e viac. Koľko ti žerie o 2-litre menej. Za 3000e kúpiš 2400L benál. Ušetríš 20L na 1000 km. Musíš najazdiť aspoň 120000 km aby si bol na nule. Ďakujem nechcem. Ohľadom ekológie a spotreby bude na tom asi najlepšie LPG.
straho
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 07.06.2018 11:09
Bydlisko: Nitra
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa straho »

ako naco tu riesit, ci je to zancka predrazena alebo nie. pokial take chce nech si take kupi. mam dost kamosov co maju hlavne teda outbacky a aj napriek vyssej spotrebe by auto nemenili - samozrejme ale nejde o dieslove kusy, tie sa im moc nevydarili
martinovic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.05.2005 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinovic »

jergusko - treba kupit hybrid od znacky ktora to vie, zaujimave ze potencionalna investicia maximalne 1500 euro po 10 rokoch (s min. rizikom kedze v nasom podnebnom pasme vydrzia pravdepodobne podstatne dlhsie) je hotova katastrofa zato palivovy system, preplnanie, udrzba automatu u diesla sa beru ako samozrejmost.
grizlly1
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa grizlly1 »

Treba si zobrat do UVAHY aj tuhost karoserie,a tu ma Subaru viac ako slusnu,takze ja by som bral XV.
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Napisali sme vsetkym dealerom po Slovensku a 2,0 benzin sa tu uz kupit nedá, zostava dovoz z Nemecka tam ich je od r. 2018 dost s dvojlitrovym motorom.. Pozerali sme aj recenzie na internete slovenske plus testy, kde to chvalia... zhodou okolnosti som stretol na benzinke chlapika s tymto motorom 2,0 a ten si to kupil v Čechach koncom minuleho roka, podelil sa o skusenosti a povedal ze nelutuje... Je citelny rozdiel presedlal z turbodiesla je to specificke vozenie vzhladom na cvt prevodovku, ale podvozok len a len chvalil ze odfiltruje neskutocne diery... Prehana ho aj po kopcoch mimo asfaltky a nebolo potreba ho vytiahnut... otec stvorkolku vyuzije aj v tetene kedze je predsedom urbariatu,svetla vyska podvozku je 22cm ak sa dobre pamatam... Takze dakujem za tie konkretne rady viem ze Subaru nie je tuctova znacka,stoji nieco a servis nie je zadarmo ale ani bezny olejovy servis plus filtre u origo dealera Skodovky tuctovej Octavky uz nestoji 150eur :28b7:

Návrat na "Subaru fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný