LPG prestalo fungovať po výmene membrány a filtrov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 06.08.2007 21:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Neviem či si rozoberal VYSOKOTLAKOVÝ filter, taký zvonček ...so skrutkou v prostriedku,a sitkom ako na čaj vnutri..
bol tam čierný prášok ??
Ten prášok je z erozie medenej trubky nasledkom pritomnosti siry v plyne..
Vzhľadom na to, že splyńovač obsahuje kanaliky menšie ako 1 mm, je možnosť , že ten prášok ,tam robí šarapatu ...
Je možnosť na Tvojom systeme MANUALNE natvrdo prepnuť vylučne na LPG pohon ?
Väčšinou je to možné pridržanim tlačitka prepinania benzin-plyn počas štartovania, vtedy system tvrdo naskočí len na plyn.
bol tam čierný prášok ??
Ten prášok je z erozie medenej trubky nasledkom pritomnosti siry v plyne..
Vzhľadom na to, že splyńovač obsahuje kanaliky menšie ako 1 mm, je možnosť , že ten prášok ,tam robí šarapatu ...
Je možnosť na Tvojom systeme MANUALNE natvrdo prepnuť vylučne na LPG pohon ?
Väčšinou je to možné pridržanim tlačitka prepinania benzin-plyn počas štartovania, vtedy system tvrdo naskočí len na plyn.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 06.08.2007 21:03 Zdieľať na Facebook
AKo píšem v mojom prvom príspevku, menil som aj filtre. Ten čo spomínaš(drátenka na riad ) bol plný sadzí, všetko vyčistené a filtre vymenené za nové...
Tlačítkom v kabíne samozrejme viem natvrdo prepínať na plyn/benzín.
Napr. pri štarte ak tlačítko nevypnem(a splynovač je zahriaty) tak štartujem na plyn. Kedykolvek sa to dá vypnúť a ísť na benzín.
Tlačítkom v kabíne samozrejme viem natvrdo prepínať na plyn/benzín.
Napr. pri štarte ak tlačítko nevypnem(a splynovač je zahriaty) tak štartujem na plyn. Kedykolvek sa to dá vypnúť a ísť na benzín.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 06.08.2007 21:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 195
- Dátum registrácie: 02.11.2009 16:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 06.08.2007 21:03 Zdieľať na Facebook
Našiel som schému môjho reduktora: http://www.autronic.eu/db/download/DGM_59543_GPL.pdf
Podľa tohto nemám podltakovú hadičku vedúcu z reduktora do sania ani zapojené čidlo teploty. Konektor je odstrihnutý a na saní pred škrtiacou klapkou je tiež nejaký zaslepený otvor.
Nebolo to tak ale určite ani predtým...
Môže byť chyba tam?
Podľa tohto nemám podltakovú hadičku vedúcu z reduktora do sania ani zapojené čidlo teploty. Konektor je odstrihnutý a na saní pred škrtiacou klapkou je tiež nejaký zaslepený otvor.
Nebolo to tak ale určite ani predtým...
Môže byť chyba tam?
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 30.11.2010 12:49
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 06.08.2007 21:03 Zdieľať na Facebook
Diky už je to vyriešené poradil som si sám
Znovu som to rozobral, poriadne prečistil isopropylom, starostlivo poskladal späť a nahodil som aj tú podtlakovú hadičku.
Všetko ok teraz
Inak v Žiline som bol už dávnejšie ohladne kontroly lpg a poslali ma kade ľahšie že oni môj systém nepoznajú. Teda ak hovoríš aj ty o Zádubní.
Znovu som to rozobral, poriadne prečistil isopropylom, starostlivo poskladal späť a nahodil som aj tú podtlakovú hadičku.
Všetko ok teraz
Inak v Žiline som bol už dávnejšie ohladne kontroly lpg a poslali ma kade ľahšie že oni môj systém nepoznajú. Teda ak hovoríš aj ty o Zádubní.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných