Skoda
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 25.01.2019 17:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 967
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Re: Skoda Octavia II 2009 facelift RS 125kw DSG, 246 000km,
Poradiť jedine - začni sa modliť. Búraný automat je radosť. Kľudne sa môže stať, že to už nikto neopraví...jozef.oscatka napísal: Čo by ste mi poradili?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vo výpise to je....tlakový ventil N215 prevodovka má vlastné olejové hospodárstvo a je na ňom extrémne závislá pretože zabezbečuje každý pohyb,ovládanie oboch spojok aj radenia,čiže more solenoidov na zabezpečenie pohybou radenia aj s kontrolou vykonania.Ale tu ide o solenoid ktorý ovláda spojku preto sa správa ako sa správa
[img]https://i.postimg.cc/jCv5bS4Y/aaa.jpg [/img]
[img]https://i.postimg.cc/jCv5bS4Y/aaa.jpg [/img]
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
plus este je velmi dolezita otazka, ako sa menili oleje celych tych 228.000km pred tymto ukonom - totizto ak to bola prva vymena oleja pri 228.000km lebo si auto kupil, tak uz je prilis neskoro na zachranu.
Ak bol olej vymienany kazdych 60.000km alebo nedajboze skor, ak bola prevodovka jazdena bez zuriveho pretazovania (iste, preto si niekto kupi RS aby jazdil 110km/h po dialnici) a ak nejazdila vela po meste, nemusi mat este smrtelne krce. Ale vidis ze tych podmienok je sialene vela.
Pri mestskych jazdach, kde ma DSG absolutne fenomenalnu sancu sialene, sialene, sialene podtacat motor, je dozitie do 240.000km na silnom motore uplny zazrak.
Z napisaneho tak nejak vyplyva ze problemy nastali direkt az po buracke, takze to by hralo v tvoj prospech.
Ak bol olej vymienany kazdych 60.000km alebo nedajboze skor, ak bola prevodovka jazdena bez zuriveho pretazovania (iste, preto si niekto kupi RS aby jazdil 110km/h po dialnici) a ak nejazdila vela po meste, nemusi mat este smrtelne krce. Ale vidis ze tych podmienok je sialene vela.
Pri mestskych jazdach, kde ma DSG absolutne fenomenalnu sancu sialene, sialene, sialene podtacat motor, je dozitie do 240.000km na silnom motore uplny zazrak.
Z napisaneho tak nejak vyplyva ze problemy nastali direkt az po buracke, takze to by hralo v tvoj prospech.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je uložený tu v tomto bloku
[img]https://i.postimg.cc/PvZnNKv7/aaaa.jpg [/img]
[img]https://i.postimg.cc/18MX95Qq/aaaaa.jpg [/img]
[img]https://i.postimg.cc/PvZnNKv7/aaaa.jpg [/img]
[img]https://i.postimg.cc/18MX95Qq/aaaaa.jpg [/img]
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
absolutne suhlasim. Preto aj pisem ze z napisaneho vyplyva ze problemy tak nejak nahle nastali po tej buracke, co je jasna "pricinna suvislost" - pecka je to ci sa nam zda alebo nezda, o to pokoj.
Zastavit rotujuce hmoty - ci uz v motore alebo prevodovke - nie je sranda. To su sily ze by z toho jednemu oci vyliezli z hlavy
Zastavit rotujuce hmoty - ci uz v motore alebo prevodovke - nie je sranda. To su sily ze by z toho jednemu oci vyliezli z hlavy
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ludia čo s tým robia majú predstavu o silách pri malých či väčších búračkách.U Renaultu pri ťukese bežne zaradilo plus ešte jeden prevodový stupeň,a to bola hlúpa mechanická prevodovka kde práve zotrvačnosť presunula do záberu koliesko.
Tu je to vcelku jedno,sú možnosti ísť do opravy naslepo a tiež urobiť velmi podrobnú diagnostiku,to je už niečo úplne iné než vyčítanie chybového kódu.Diagnostika by sa žiadala už preto,že chyba čohokoľvek vždy môže byť chybou tej veci,ale aj prenesenou od inakadiaľ a u danej veci ju vidieť ako dôsledok.Príčina môže byť inde,preto je potrebná podrobná diagnostika,neznalosť je v týchto prípadoch značne drahý luxus.
Tu je to vcelku jedno,sú možnosti ísť do opravy naslepo a tiež urobiť velmi podrobnú diagnostiku,to je už niečo úplne iné než vyčítanie chybového kódu.Diagnostika by sa žiadala už preto,že chyba čohokoľvek vždy môže byť chybou tej veci,ale aj prenesenou od inakadiaľ a u danej veci ju vidieť ako dôsledok.Príčina môže byť inde,preto je potrebná podrobná diagnostika,neznalosť je v týchto prípadoch značne drahý luxus.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 16.05.2008 17:13 Zdieľať na Facebook
Prizivim sa trochu na tejto teme. Mam RS TDI CR DSG, ma za sebou 365 000km, buracku na predok a radi este stale celkom plynule. Co ma ale vytaca do nepricetnosti je to abnormalne a pre mna nepochopitelne podtacanie motora. Auto s automatom a ja jazdim 80% casu v manualnom rezime, je to na hlavu. O co mi ale ide, cele sa to zhorsilo s povestnym "update" softweru po kauze dieselgate. Dovtedy to bolo na uplne spodnej hranici toho, co som ochotny akceptovat, co sa otacok motora tyka. Len pre info, povodna dvojhmota to v aute prezila az do 350kkm, klobucik dolu.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Z technického hladiska je DSG v podstate obyčajná mechanická prevodovka.V čom je rozdiel je iba spôsob zaradenia prevodu,a to je v plnom profile od "premýšlania" ktorý prevod zaradiť až po spôsob vykonania.V čom je vylepšenie je vec,že nasledovný prevod môže byť už "predpripravený" a čaká iba na prepnutie z jednej spojky na druhú,kedže prevody sú rozdelené na párne a nepárne a každá má vlastnú spojku.Vo vykonaní to ale je desivé množstvo vecí ktoré hýbu
a kontrolujú tým všetkým,a k tomu si musia zadovážiť v podstate aj vlastný pohod tj olejové hospodárstvo ktoré tu už plní nie iba funkciu mazania,ale aj chladenia a vykonávanie všetkých tých presunov radení a ovládania spojok.To všetko by malo byť schopné nahradiť cit človeka tak pri radení ako spojkovaní,aby ostal zachovaný komfort radenia.Je už vecou ovládacieho softvéru ako je spolupráca motora a prevodovky zladená aby .... No a tu je celý problém,do celého problému ešte vstúpy enviromentálny magor zo svojimi požiadavkami v štýle "mňa nezaujíma ako to urobíte ale musí to byť" a prieser je to na mraky.Kým čiste technicky by veci vždy šli,ale ako sa do veci vloží každý ko...t je to zladenie ...no také aké je.
a kontrolujú tým všetkým,a k tomu si musia zadovážiť v podstate aj vlastný pohod tj olejové hospodárstvo ktoré tu už plní nie iba funkciu mazania,ale aj chladenia a vykonávanie všetkých tých presunov radení a ovládania spojok.To všetko by malo byť schopné nahradiť cit človeka tak pri radení ako spojkovaní,aby ostal zachovaný komfort radenia.Je už vecou ovládacieho softvéru ako je spolupráca motora a prevodovky zladená aby .... No a tu je celý problém,do celého problému ešte vstúpy enviromentálny magor zo svojimi požiadavkami v štýle "mňa nezaujíma ako to urobíte ale musí to byť" a prieser je to na mraky.Kým čiste technicky by veci vždy šli,ale ako sa do veci vloží každý ko...t je to zladenie ...no také aké je.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: BUKDAN1, uwa0950875849 a 43 neregistrovaných