Skoda

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jozef.oscatka
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 25.01.2019 17:19
Zdieľať na Facebook

Skoda

Príspevok od používateľa jozef.oscatka »

Octavia
Naposledy upravil/-a jozef.oscatka v 22.03.2019 23:09, upravené celkom 2 krát.
keyness
Príspevky: 686
Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyness »

No ved uz si problem sam zistil aj pomenoval zasuvka zatecena...
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Re: Skoda Octavia II 2009 facelift RS 125kw DSG, 246 000km,

Príspevok od používateľa vsevetko »

jozef.oscatka napísal: Čo by ste mi poradili?
Poradiť jedine - začni sa modliť. Búraný automat je radosť. Kľudne sa môže stať, že to už nikto neopraví...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vo výpise to je....tlakový ventil N215 prevodovka má vlastné olejové hospodárstvo a je na ňom extrémne závislá pretože zabezbečuje každý pohyb,ovládanie oboch spojok aj radenia,čiže more solenoidov na zabezpečenie pohybou radenia aj s kontrolou vykonania.Ale tu ide o solenoid ktorý ovláda spojku preto sa správa ako sa správa
[img]https://i.postimg.cc/jCv5bS4Y/aaa.jpg [/img]
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

plus este je velmi dolezita otazka, ako sa menili oleje celych tych 228.000km pred tymto ukonom - totizto ak to bola prva vymena oleja pri 228.000km lebo si auto kupil, tak uz je prilis neskoro na zachranu.

Ak bol olej vymienany kazdych 60.000km alebo nedajboze skor, ak bola prevodovka jazdena bez zuriveho pretazovania (iste, preto si niekto kupi RS aby jazdil 110km/h po dialnici) a ak nejazdila vela po meste, nemusi mat este smrtelne krce. Ale vidis ze tych podmienok je sialene vela.

Pri mestskych jazdach, kde ma DSG absolutne fenomenalnu sancu sialene, sialene, sialene podtacat motor, je dozitie do 240.000km na silnom motore uplny zazrak.

Z napisaneho tak nejak vyplyva ze problemy nastali direkt az po buracke, takze to by hralo v tvoj prospech.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

MP3 ...Ĺubo silne pravdepodobný je súvis z nehodou,niektorý prevod bol práve zaradený,a niektorá spojka práve činná.Tu sa jedná o pulzne pracujúci ventil oleja ktorý riadi tlak v spojke 1
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

absolutne suhlasim. Preto aj pisem ze z napisaneho vyplyva ze problemy tak nejak nahle nastali po tej buracke, co je jasna "pricinna suvislost" - pecka je to ci sa nam zda alebo nezda, o to pokoj.

Zastavit rotujuce hmoty - ci uz v motore alebo prevodovke - nie je sranda. To su sily ze by z toho jednemu oci vyliezli z hlavy :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ludia čo s tým robia majú predstavu o silách pri malých či väčších búračkách.U Renaultu pri ťukese bežne zaradilo plus ešte jeden prevodový stupeň,a to bola hlúpa mechanická prevodovka kde práve zotrvačnosť presunula do záberu koliesko.
Tu je to vcelku jedno,sú možnosti ísť do opravy naslepo a tiež urobiť velmi podrobnú diagnostiku,to je už niečo úplne iné než vyčítanie chybového kódu.Diagnostika by sa žiadala už preto,že chyba čohokoľvek vždy môže byť chybou tej veci,ale aj prenesenou od inakadiaľ a u danej veci ju vidieť ako dôsledok.Príčina môže byť inde,preto je potrebná podrobná diagnostika,neznalosť je v týchto prípadoch značne drahý luxus.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Koncernové zázraky už majú také dlhé názvy modelov, že za chvíľu sa to nezmestí do jedného riadku.
ah86
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 16.05.2008 17:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ah86 »

Prizivim sa trochu na tejto teme. Mam RS TDI CR DSG, ma za sebou 365 000km, buracku na predok a radi este stale celkom plynule. Co ma ale vytaca do nepricetnosti je to abnormalne a pre mna nepochopitelne podtacanie motora. Auto s automatom a ja jazdim 80% casu v manualnom rezime, je to na hlavu. O co mi ale ide, cele sa to zhorsilo s povestnym "update" softweru po kauze dieselgate. Dovtedy to bolo na uplne spodnej hranici toho, co som ochotny akceptovat, co sa otacok motora tyka. Len pre info, povodna dvojhmota to v aute prezila az do 350kkm, klobucik dolu. :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Z technického hladiska je DSG v podstate obyčajná mechanická prevodovka.V čom je rozdiel je iba spôsob zaradenia prevodu,a to je v plnom profile od "premýšlania" ktorý prevod zaradiť až po spôsob vykonania.V čom je vylepšenie je vec,že nasledovný prevod môže byť už "predpripravený" a čaká iba na prepnutie z jednej spojky na druhú,kedže prevody sú rozdelené na párne a nepárne a každá má vlastnú spojku.Vo vykonaní to ale je desivé množstvo vecí ktoré hýbu
a kontrolujú tým všetkým,a k tomu si musia zadovážiť v podstate aj vlastný pohod tj olejové hospodárstvo ktoré tu už plní nie iba funkciu mazania,ale aj chladenia a vykonávanie všetkých tých presunov radení a ovládania spojok.To všetko by malo byť schopné nahradiť cit človeka tak pri radení ako spojkovaní,aby ostal zachovaný komfort radenia.Je už vecou ovládacieho softvéru ako je spolupráca motora a prevodovky zladená aby .... No a tu je celý problém,do celého problému ešte vstúpy enviromentálny magor zo svojimi požiadavkami v štýle "mňa nezaujíma ako to urobíte ale musí to byť" a prieser je to na mraky.Kým čiste technicky by veci vždy šli,ale ako sa do veci vloží každý ko...t je to zladenie ...no také aké je.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: BUKDAN1, uwa0950875849 a 43 neregistrovaných