VW Golf V 1.9 TDI 66kw , 2004 , BRU
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 27.11.2018 22:23 Zdieľať na Facebook
VW Golf V 1.9 TDI 66kw , 2004 , BRU
Zdravím golfaci, potreboval by som radu ohľadom turba do Golfu V 1.9 TDI 66kw, kód motora BRU, možem tam dať aj iné turbo ? Nejaké silnejšie ? Ďakujem za rady.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Samozrejme, ak si ochotny do toho investovat dake cca 2000-2500€, vykon pojde pekne hore.
Ak nie, tak si mal kupit ine auto, kde ten vykon uz je dostatocny aj pre teba.
Toto si asi uz vyriesil, vsak???
strpanie-celej-kasne-pri-nizkych-otacka ... 75199.html
A teraz prislo na rad turbo...
Ak nie, tak si mal kupit ine auto, kde ten vykon uz je dostatocny aj pre teba.
Toto si asi uz vyriesil, vsak???
strpanie-celej-kasne-pri-nizkych-otacka ... 75199.html
A teraz prislo na rad turbo...
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf V 1.9 TDI 66kw , 2004 , BRU
Keď chceš založiť nové turbo tak jedine biturbo... jedno malé a jedno veľké... do dnešnej premávky je jedno turbo už bieda.andrej0244 napísal: iné turbo ?
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf V 1.9 TDI 66kw , 2004 , BRU
co s tym chces vymenit turbo koli poruche alebo zdvihnut vykon?andrej0244 napísal:Zdravím golfaci, potreboval by som radu ohľadom turba do Golfu V 1.9 TDI 66kw, kód motora BRU, možem tam dať aj iné turbo ? Nejaké silnejšie ? Ďakujem za rady.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 27.11.2018 22:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 27.11.2018 22:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Rotačka sa dá natlačiť na neuveriteľných 300 Ps a zrejme to nie je vrchol,samozrejme úpravy sú obrovské.Úplne bez zmeny s pôvodnymi dielmi sa dá výkon dvihnúť cca 15-20 %,potom nastáva limit schopnosti pôvodnej palivovej sústavy a je nutné meniť hlavu čerpadla a vstreky.Čím vyžšie sa ide tým vyše vecí pribúda až po stav že ide do radu aj spojka,intercooler,poloosi atd
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Lenze on to auto nema OK a niekto mu povedal, ze ma zle turbo, tak zablesk v ociach, ze sa kupi druhe, vacsie a bude raketa...
Kebyze seriozne niekto uvazuje o zvysovani vykonu, tak hlada predovsetkym ine veci, nez je turbo a taktiez ine otazky by padali.
Napriklad take povodne SDi s turbom, je ina kava
Kebyze seriozne niekto uvazuje o zvysovani vykonu, tak hlada predovsetkym ine veci, nez je turbo a taktiez ine otazky by padali.
Napriklad take povodne SDi s turbom, je ina kava
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V prvom rade je tam program ktorý si riadi tlak a riadi si ho tak že vie čo ovláda,a čo mu predpisuje aké plnenie,k tomu plneniu kolko vzduch a kolko paliva.Len zmena turbíny na väčšie nestačí a môže viesť len k zhoršeniu.Pretože väčšia turbína potrebuje viac spalín než dáva pôvodný motor takže efekt môže byť úplne opačný.To je taká naivná myšlienka že väčšia hlava = viac rozumu.Proste to tak neplatí.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných