VW Sharan 2,0 TDi - strata vykonu , dedukcia pričiny z logov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Šlo by doladiť preregulovanie tlaku preplňovania než RJ nemusí prílišný tlak znižovať.Ono to na jednej strane robí turbo kopanec a cítiť zospodu brutálny záťah,ale hneď za ním sa strácajú sekundy pretože RJ čím razntnejšie zníži,tým viac sa tlak dostane pod mieru ,čo zase síce doreguluje,ale za cenu nejakej časovej straty.Ale sú to detailné veci treba sa s tým hrajkať a znova logovať.Ako celok to je ale dobré aj keď sa nik nedotkne.Doporučil by som riešiť štvrtý vstrekovač,spotreba by mohla ešte dole.
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 17.05.2006 08:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Skor mam pocit, ze tazko zlepsovat regulaciu niecoho o com mame zaznam len kazdu pol sekundu. To vzorkovanie v logu je nenormalne slabe a ktovie s akou frekvenciou spracovania dat a naslednou regulaciou funguje RJ. EDC15 je archaicka a tu je asi EDC16 co tiez nebude zazrak. Snad kazde auto co som logoval malo urcity stupen preregulovania a tento z LOGu nie je vyraznejsi od tych co som videl. Mhlavaty mas po ruke nejake "ukazkove", ze co sa da dosiahnut v dobrom stave tandemu, hadiciek bez unikov, dobreho turba a N75tky?mhlavaty napísal:Šlo by doladiť preregulovanie tlaku preplňovania než RJ nemusí prílišný tlak znižovať.Ono to na jednej strane robí turbo kopanec a cítiť zospodu brutálny záťah,ale hneď za ním sa strácajú sekundy pretože RJ čím razntnejšie zníži,tým viac sa tlak dostane pod mieru ,čo zase síce doreguluje,ale za cenu nejakej časovej straty.Ale sú to detailné veci treba sa s tým hrajkať a znova logovať.Ako celok to je ale dobré aj keď sa nik nedotkne.Doporučil by som riešiť štvrtý vstrekovač,spotreba by mohla ešte dole.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Logov sú stovky.Preregulácia je bežná a mnohými aj žiadaná pretože zabezpečuje chvílkový turbo efekt v pásme ktoré je často používané a využívané na rýchle predbehnutie hlavne v mestskej premávke.Auto takto od 1700-1800 ot katapultuje a to že potom trocha zvädne nebýva vnímané ako problém.Čiste časove kde sa jedná o potiahnutie do 4000 ot by to ale znamenalo jemnú stratu.
Tento konkrétny prípad nehrozí problémom pádu do núdze,na to je prevýšenie tlaku malé a trvá krátky čas.Je to na gazdovi.Pre auto z velkým pomerom mesta je takáto preregulácia celkom výhodná.
Tento konkrétny prípad nehrozí problémom pádu do núdze,na to je prevýšenie tlaku malé a trvá krátky čas.Je to na gazdovi.Pre auto z velkým pomerom mesta je takáto preregulácia celkom výhodná.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných