VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
zdravím,
škoda octavia 2 1,9 TDI BJB 77kw chipnute , 2 osoby 4 prevod hore kopcom
Nove turbo (repas) asi 50 km dozadu
https://uloz.to/!nDlifqXCYfEY/log-01-001-010-011-csv
Po skonceny logovania sme odbocili na OMV kde sme chvilu postali na mieste chceli sme ist dalej no bohuzial na vyjazde od benzinky sa turbo rozpadlo zacalo neskutocne zavijat . To turbo ma nabehane asi 100 km ! čím to akoze moze byt ?
škoda octavia 2 1,9 TDI BJB 77kw chipnute , 2 osoby 4 prevod hore kopcom
Nove turbo (repas) asi 50 km dozadu
https://uloz.to/!nDlifqXCYfEY/log-01-001-010-011-csv
Po skonceny logovania sme odbocili na OMV kde sme chvilu postali na mieste chceli sme ist dalej no bohuzial na vyjazde od benzinky sa turbo rozpadlo zacalo neskutocne zavijat . To turbo ma nabehane asi 100 km ! čím to akoze moze byt ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nízky prietok je jednoducho to,že cez váhu prejde málo vzduchu,a kedže to je jadna z dôležitých veličín,RJ to berie do úvahy.
Turbína si tam robí čo chce,tam kde ešte tlak nemá byť tak je vysoký,a opačne.Turbína po repase to určite nie je,to je čosi akože
Ak nepískala a zrazu začala,má to príčinu,preto tak či tak musí von
Turbína si tam robí čo chce,tam kde ešte tlak nemá byť tak je vysoký,a opačne.Turbína po repase to určite nie je,to je čosi akože
Ak nepískala a zrazu začala,má to príčinu,preto tak či tak musí von
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 256
- Dátum registrácie: 04.12.2008 14:26 Zdieľať na Facebook
Dopredu sa ospravedlnujem, ak log bude na hovno, ale je to moja prvotina.
7L VW Touareg 3.0 V6 BKS AUTOMAT r.v. 2005, naj. 285.000 km. V aute sedeli 2ja. Rovina. Bola tam 4ka, ale po zatlaceni na plno plynu tak si to prehodilo aj ked bolo nastavene vpravo na sekvenčné radenie.
Však pozrite aspon, či su hodnoty normálne.
https://uloz.to/!OPGHy4ZoOkW1/log-01-001-010-011-csv
7L VW Touareg 3.0 V6 BKS AUTOMAT r.v. 2005, naj. 285.000 km. V aute sedeli 2ja. Rovina. Bola tam 4ka, ale po zatlaceni na plno plynu tak si to prehodilo aj ked bolo nastavene vpravo na sekvenčné radenie.
Však pozrite aspon, či su hodnoty normálne.
https://uloz.to/!OPGHy4ZoOkW1/log-01-001-010-011-csv
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 256
- Dátum registrácie: 04.12.2008 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 256
- Dátum registrácie: 04.12.2008 14:26 Zdieľať na Facebook
Ďakujem. Mám ho. Akurát mne to zobrazuje len grafy. Keď prepnem na text, aby mi tu tabuľku dalo tak nič. Iba sivé okno.
A ešte otázka, teda pokiaľ to nie je tajné čo presne znamenajú tie údaje? Niečo chápem, niečo nie. Verím, že nie som sám koho by detaily zaujímali.
BLOCK 1
RPM /min - otáčky motora
Inj. Quantity mg/str - ?množstvo paliva?
Pressure bar - ? tlak čoho? oleja? turba?
Temperature oC - teplota motora
BLOCK 10
Mass Air/Rev. mg/str - ?množstvo vzduchu merané váhou vzduchu?
Absolute Press mbar - ? Absolútny tlak? toto nechápem aký?
Absolute Press mbar - ? Taktiež neviem ?
Duty Cycle % - ? zamačknutie plynového pedála ?
BLOCK 11
RPM /min - otáčky motora
Absolute Press mbar - ? Absolútny tlak? toto nechápem aký?
Absolute Press mbar - ? Taktiež neviem ?
Duty Cycle % - ? neviem ?
A ešte otázka, teda pokiaľ to nie je tajné čo presne znamenajú tie údaje? Niečo chápem, niečo nie. Verím, že nie som sám koho by detaily zaujímali.
BLOCK 1
RPM /min - otáčky motora
Inj. Quantity mg/str - ?množstvo paliva?
Pressure bar - ? tlak čoho? oleja? turba?
Temperature oC - teplota motora
BLOCK 10
Mass Air/Rev. mg/str - ?množstvo vzduchu merané váhou vzduchu?
Absolute Press mbar - ? Absolútny tlak? toto nechápem aký?
Absolute Press mbar - ? Taktiež neviem ?
Duty Cycle % - ? zamačknutie plynového pedála ?
BLOCK 11
RPM /min - otáčky motora
Absolute Press mbar - ? Absolútny tlak? toto nechápem aký?
Absolute Press mbar - ? Taktiež neviem ?
Duty Cycle % - ? neviem ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
1/1 otáčky
1/2 dávka paliva na jeden vstrek
1/3 neviem u 3,0 Tdi lebo je rôzne podla motoru
1/4 teplota vody
10/1 prietok na váhe
10/2 atmosferický tlak (nadm.výška)
10/3 tlak preplňovania
10/4 plynový pedál (požiadavka)
11/1 otáčky
11/2 tlak preplňovania požiadavka RJ
11/3 tlak preplňovania tlak reálny
11/4 % spínania N75 elmagnetu pre podtlak variability
11/4 = N75 je pomer otvorenia ku zatvoreniu čo dáva výsledný podtlak podla toho pomeru
V transformácii do logview bude chyba vo formáte,miuí byť načitaný blockmap v csv
Pre každého kto robí z diagnostikou je alfa omega celého vedieť význam a hodnoty všetkého čo sa zjaví,to bez toho je o ničom len číselká.Čiže ku každému motoru je úloha č.1 mať výkladový vzor.To sa dá najskôr pozháňať v polštine alebo ruštine,čo hravo rozumie väčšina ľudí (mala by) vyzerá to potom viď ukážka z motora BRD
rozpis z VCDS je lahučký,je to málo kanálov,už UDS je o inom tam môže počet kanálov dosahovať k tisícke a osobitná kapitola sú benzinové agregáty.Tam už počnúc 1,8T motorom po Tsi Fsi atd je to viac než nutné,bez toho zbytočné čumieť do obrazovky pretože väčšinu parametrov treba vysvetliť kedže sú osemčíslí
1/2 dávka paliva na jeden vstrek
1/3 neviem u 3,0 Tdi lebo je rôzne podla motoru
1/4 teplota vody
10/1 prietok na váhe
10/2 atmosferický tlak (nadm.výška)
10/3 tlak preplňovania
10/4 plynový pedál (požiadavka)
11/1 otáčky
11/2 tlak preplňovania požiadavka RJ
11/3 tlak preplňovania tlak reálny
11/4 % spínania N75 elmagnetu pre podtlak variability
11/4 = N75 je pomer otvorenia ku zatvoreniu čo dáva výsledný podtlak podla toho pomeru
V transformácii do logview bude chyba vo formáte,miuí byť načitaný blockmap v csv
Pre každého kto robí z diagnostikou je alfa omega celého vedieť význam a hodnoty všetkého čo sa zjaví,to bez toho je o ničom len číselká.Čiže ku každému motoru je úloha č.1 mať výkladový vzor.To sa dá najskôr pozháňať v polštine alebo ruštine,čo hravo rozumie väčšina ľudí (mala by) vyzerá to potom viď ukážka z motora BRD
rozpis z VCDS je lahučký,je to málo kanálov,už UDS je o inom tam môže počet kanálov dosahovať k tisícke a osobitná kapitola sú benzinové agregáty.Tam už počnúc 1,8T motorom po Tsi Fsi atd je to viac než nutné,bez toho zbytočné čumieť do obrazovky pretože väčšinu parametrov treba vysvetliť kedže sú osemčíslí
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných