Škoda Rapid 1.2 TSI,2015,66KW,CJZC - vrzga + rozvody
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 08.01.2008 07:16 Zdieľať na Facebook
vrzganie
U mňa je to na 3 fabii ale mam ju od nova vo firme a vrzgla pri 30tkm v rámci záruky premazali a po pol roku a cca 20tkm znova vŕzga. Na záruku vymenené. Predpokladám životnosť zas cca 20tkm po Bratislave.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
vies zato sa pytam lebo som raz videl jedno video na youtube kde auto malo demontovany stabilizator a normlane ho tak rozknitalôi tlmice do stran ze to auto vykotilo na strechu pri velmi nizkej rychlosti..normalnbe sa zacalo kyvat z jedfnej strany na druhu a zrazu hp vyhodilo do vuzdchu a na strechu normlane do strany kotrmelec
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
Troška to tu oživím teraz na tému rozvodov u tohto auta.Chcel by som poznať váš názor.totižto plnáujem pri tomto motore CJZC 1.2TSI 66KW/90HP vymeniť rozvody keď bude mať motor nabehaných 120 000 km.Aktuálne má 100 000 km nabehané taklže pri mojom nájazde to vychádza kusoček pred letom mením.Dobre.A teraz k tej otázke.Pri starom aute seat ibiza 6L 1.4 16V 55KW/75HP BBY som pri výmene rozvodov menil aj guferá vačkových hriadelov.Či mám meniť teda aj pri tejto škoda rapid taktiež tie guferá ked budem meniť rozvody? Neviem.Keď som videl čo to obnáša že s amusí otvoriť veko hlavy valcov musia sa dať dole opzubené kmolesá na ktorých je nahodený remeň a až pototm sa dostane mechanik ku guferám tak akoo..poviem narovinu že pri starom aute mi to je jedno..pri novom vaham či to otvarať už pri 120 000 km či to urobťi z porevencie aby nahodou nezatiekol olej pototm do rozvodovej oblaswti..neviem či ist do toho..predsa len je to relatívne motor s malym nabehom a šahať do toho..neviem..pototm to cele treba znova nastaviť ked idu tie ozubene kolesa dole ja neviem..rozmyslam že až ked to bude mať vasci nabeh pri druhej alebo tretej vymene..neviem skuste poradiť.vdaka
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 246
- Dátum registrácie: 22.01.2007 01:16 Zdieľať na Facebook
decarbon OSPRAVEDLNUJEM sa moja nepozornosť kod motora.
Naposledy upravil/-a tempo 1O v 27.02.2019 00:27, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
Motor CJZC 1.2 TSI 66KW má 16 ventilov a variabilné časovanie ventilov.taktiež má remeňový rozvod lebo ej to motor z novšej serie kedy VW group upustila od reťazových rozvodov lebo boli nespolahlive pre tieto maloobjemove motory.A motor CJZC ktorý mám ja a na ktorý sa pýtam a nakolko má 16 ventilov tak má 2 vačky a rozvod typu D O H C.Rozvodový remeň je jeden tkorý poháňa obidve vačky,má jeden napínák a jednu obehovú kladku.n adruhej strane motora sa nachádza vodná pumpa s termostatom ktorá má náhon taktiež remeňový aje poháńaná od vačkového hriadela.takže preto sa pýtam tempo 10 či meniť guferá,pretože rozvod tohto typu motora je výlučne realizovaný remeňoma ver mi že ten motor guferá vačkových hraidelov má. Kludne ti to môže napísať aj mhlavaty on už ten motor vo svojej dielni urcite videl
-
- Príspevky: 246
- Dátum registrácie: 22.01.2007 01:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných