VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

balint83
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 09.04.2008 19:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa balint83 »

Bolo to robene v kosiciach. Robyli sme to tak ako to bolo pisane 4stupen,od 1600 do nad 4000. Mozno daco sme pokazili neviem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tam iba chýba ten plný plyn,pretože ako náhle sa ním pohne a trocha pustí,začne regulačná slučka a zoberie práve špičkové hodnoty.To že sa žiada úplne max a požiadavka je nemenná,tak je logovanie jeden súvislý proces kedy je vidieť že niečo z hodnôt vybočí mimo,podlezie alebo prekročí to čo sa žiada.Ten úsek medzi 1500 a 2000 je úplne zásadne dôležitý,ďalej sa už sleduje či neprišlo k preregulácii tlaku a a odsleduje prechod do režimu keď už je všetkého dosť..tj ide v plnom kotli a postupne sa upokojuje a ustaluje.
Logovanie má preto prísne požiadavky aby bol vyhodnotiteľný aj dosiahnutý čas kedže je tam časové vzorkovanie.Čipované mašiny majú posunuté hodnoty a nikdy nie je známy presný rozsah úpravy,pretože nie je čip ako čip a nie je ani jasný zámer čipu čo bolo prioritné.Takže je nutné vyťažiť maximum z každej možnej informácie
balint83
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 09.04.2008 19:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa balint83 »

Hovoris ze este raz logovat? Aby bolo na 100% plin. Pedal a od1500 do maximum kolko ide, alebo staci do 4000?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Od 1500 do 4000,ak je silná premávka a pod stačí 3700-3800 ako sa podarí.Tam už je všetko upokojené a už iba klesajú hodnoty.Ale plný plyn je nutný od 1500 hneď a držať
sambush
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.06.2015 06:46
Zdieľať na Facebook

1.9TDI 85kW AUY - stav regulacie

Príspevok od používateľa sambush »

Zdravim Vas,

chcem Vas poprosit o komentar k logu 1.9TDI 85kW 4MOT

nepada do nudzoveho rezimu.

https://ulozto.sk/!mP2VOFa1MeNX/log-01-001-010-011-csv

dakujem

Michal
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

rovina ?
počet osôb ?
prevodový stupeň ?
po vetre čo proti ?
sambush
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.06.2015 06:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sambush »

Prvy zub mierne stupanie, druhe rovina, prevodovy stupen 4, vietor rano nefukal. Pocet osob 1.

Auto ma na tacho cez 260 000km, 2001, dovoz z Rakuska (210 000km)

Po dovoze mi obcas hodilo koli prekroceniu max plniaceho tlaku do nudzaku, ale po par jazdach po dialnici, odvtedy to prestalo. Chcel som urobit repas turba (koli tomu nudzaku) ale neriesil som to. (pristup SAG 4 motion k turbu je zufaly).

Neviem ci je tam orig palivova mapa - neviem celu historiu posledny zaznam v servisnej bol 165 000 ale v roku 2011.
Chcel by som vediet ci ten nastup tlaku (posunutie oproti pozadovanemu pri zoslapnuti a nasledne preregulovanie avsak v medziach je v poriadku alebo je to sposobene zatuhnutim resp mozno mensim podtlakom )

dakujem

Michal
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Hodnoty nie sú zlé,a upravené to nebude.Len trocha spomalené ale možno tam nejaký podiel na celom bude mať horšie plnenie cez zapratané sanie.Ak čistené nebolo,bude to zúžené.Niečo podielu môžu mať mäknúce hydroštely,pri tých km budú na výmenu,a je pravdepodobné že spolu z vačkou.Ten motor by potreboval vyčistenie teraz,kým to nie je problém,ak sa robí čistenie sania dá sa preč plech pod stieračmi,tak ani SAG nie je katastrofa,trochu nadávania pre ten náhon,ten to rozhodne značne komplikuje.Ale..raz to treba,bude sa čakať bude to drahšie.
adam1345
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adam1345 »

Nazdar som tu znovu. Apkove auto Seat Alhambra 2010 1,9 TDI 85 KW BVK 4x4 (kratka prevodovka) chipovane je stav cca 380 tisic
start na 5 kvalt dve osoby prudsi kopec dialnica
S motorom nebol nikdy problem ale dva dni dozadu padlo auto do nudzaku iba raz ziadna zaznamena chyba zaujimave

https://uloz.to/!83tz6tEdltye/log2-csv
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Turbína tlačí vyžší tlak už od 2300 stále presahuje potrebu a vďaka tomu že to trvalo dlho sa stal núdzový.Problém nebol ani tak vo velkom presiahnutí,ako v tom že sa nezreguloval načas a dlho to prevýšenie trvalo. Regulácia N75 správne žiada - znížiť tlak,nevykoná sa to
adam1345
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adam1345 »

Čiže môže to byť vadný n75? Viem ho skontrolovať pomocou diag?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Do určitej úrovne sa skontrolovať dá cez akčné členy.Z istotou musí byť aj podtlakomer či N75 úplne odstavuje podtlakovú banku
Toto nemusí byť iba v N75,môže uviaznuť samotná variabilita.
66peter
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 03.02.2019 19:04
Zdieľať na Facebook

posúdenie LOGu

Príspevok od používateľa 66peter »

https://uloz.to/!6kCo384vt3x7/log-01-001-010-011-csv

Zdravím prosím ak by bol niekto ochotný o vyhodnotenie môjho Logu.ide o            typ motora PassatCC 103 kw, kod  CBAB , 192 000 km  okolnosti logovania, dlhá rovinka okolie Humenného,obsadenie osobami:  2 osoby , použil sa 4 prevod.stupeň ,  bezvetrie. udalosti pred logovaním: motor padal do nudzového režimu,výpis s pamete zavad : P2563-snímač polohy ovladače plníciho tlaku-sporadická ,P0299-regulačního rozsahu nedosaženo-sporadická. pri hladaní zavady najdená zmáčknutá hadička od N75 ku podtlakovej regulácií turba.po vymene ide  dobre.log je spravený po odstránení pravdepodobnej závady.dakujem Peter.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Takto elegantne aj oba logy aj opis...zriedkavosť.
Nenašiel som tam žiadnu chybu,myslím že to aj príslušne dobre ide,parametre na to sú.
66peter
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 03.02.2019 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 66peter »

Ďakujem za odpoveď, moje prvé logovanie v tom prvom logu šofér ubral plyn lebo ho prekvapila rychlosť ,prajem uspešný štart do nového týždna

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných