Seat Leon - sekanie vykonu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Neoporučujem riešiť čo nie je jasné...čo sa týka kábla.Tam ani jeden káblik v motor menežmente nie je bez "dozoru" teda žiadne prerušenie ani skrat ani odpojenie sa neujde oku RJ a neujde zápisu chyby.Existujú ale odchýlky ktoré ponechá RJ žiť pretože predstavujú prevádzkový stav aj keď zabiehajú občas mimo pásma kde by mali byť.To bude tento prípad kde RJ toleruje odchýlku tlaku turbíny (99,99% predpoklad)
Nutné skontrolovať chod na tiahle banky,čiže variabilitu turbíny,zrejme je zatuhnutá a spôsobuje zpomalené pohyby,to by znamenalo vyčistenie.U daného typu je možnosť čistenia turbíny ako celku v ultrazvuku bez demontáže turbíny zo zberného potrubia,ona turbínka krásne vôjde už do 2 lt ultrazvuku,parohy ostanú von a turbína celá ponorená,2x20 min pri 60°C v multifrekvenčnej a je čistá ako z fabriky.A nehrozí žiadne z úskalí ktoré hrozia demontážou turbínky z výfukových parohov.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pokiaľ je obtok,tak je situácia tá samá,akurát ovládanie odfuku je v opačnom garde - tlak sa redukuje
Či je to regulácia jedna či druhá je šumafuk,za 5 minút je výsledok,treba nalogovať jazdu v plnom zaťažení a netreba nič hádať
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Presne tak, treba spravit log. Pri tak vyraznom poklese to je lahko odhalitelne. Mne toto iste robila nespravna vaha vzduchu. Mala iny prevodnik a davala strasne vysoke hodnoty pre RJ. Tym padom limitery pre zabranenie dymivosti neobmedzovali vstrekovane mnozstvo paliva, jazda bola trhava a pri dlhsom krmeni rj hodnotami, ktore boli pre nu "neuveritelne" to padlo do nudzaku bez zapisu chyby, ale po uvolneni pynu slo auto krasne dalej, nebolo potrebne vypnutie a zapnutie zapalovania. Pri tak starom aute je mozne, ze je niekde aj unik podtlaku pre regulaciu, ak je vsak nabeh vykonu bez zmeny oproti stavu ked vsetko fungovalo tak to nemusi byt tento pripad. Nejaky "odbornik" nemenil podtlakove hadicky? Ludia tam zvyknu popchat vsetko mozne co plus minus sedi avsak celkovy objem sa zmeni a uz sa uberaju tolerancie odchylok a lahsie kazda dalsia odchylka sposobi problem.
Napísať odpoveď

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných