Peugeot 607 - ako otvoriť auto
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Keď aj ako,potrebuješ nahmatať silový kábel na štartéri a auto dostať na cca funkčných 12 V ,klúč je samostatná kapitola,tam nie je problém baterečku vymeniť,a otvoríš to proste normálne a bez škody.
Je jedno že je zadeklovaný zospodu,tak treba dekle dať preč a štartér je zospodu dostupný.Kde je vôla tam je cesta
Je jedno že je zadeklovaný zospodu,tak treba dekle dať preč a štartér je zospodu dostupný.Kde je vôla tam je cesta
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
No veď existujú nejaké zdviháky, či nie ?
A čo sa týka samotnej vložky zámku, v najbližších dňoch sa oteplí, tak injekčnou striekačkou tam strekni teplý ocot alebo roztok kyseliny citrónovej, strčiť kľúč, trocha pohýbať, zase vstreknúť a tak stále dokola.
Keď sa vložka rozhýbe, tak zase tam opakovane vstrekovať teplú vodu, aby tú kyselinu vyplavilo, tiež by to nemuselo robiť dobre, keby tam dlhodobo nejaká zostala.
A čo sa týka samotnej vložky zámku, v najbližších dňoch sa oteplí, tak injekčnou striekačkou tam strekni teplý ocot alebo roztok kyseliny citrónovej, strčiť kľúč, trocha pohýbať, zase vstreknúť a tak stále dokola.
Keď sa vložka rozhýbe, tak zase tam opakovane vstrekovať teplú vodu, aby tú kyselinu vyplavilo, tiež by to nemuselo robiť dobre, keby tam dlhodobo nejaká zostala.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
lubos zimovcak napísal: To si Ty...
Nemám ani šajnu, kde sa ten štartér nachádza, nieto ešte poslepiacky hľadať.
A ani neviem, ci tam nie je rýchlosť, musím zajtra kuknúť..
Čo ťa po rýchlosti,ak otvoríš poriešiš aj rýchlosť.Vieš aký motor tam je,takže buď niekto usmerní alebo za chvilku vygooglíš kde zhruba štartér je,od je predsa len dosť typický aby sa dal prehliadnuť ak vieš že je na niektorej strane pri rozhraní motor/prevodovka,nemôže sa nenájsť hoci iba hmatom
-
- Príspevky: 416
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
Mhlavaty hovori spravne treba sa napojit druhou baterkou na silovy kabel ktory vedie na starter.No len neviem aku mas motorizaciu.Ak nedajboze 2,7hdi ktory som mal aj ja tak zospodu nieje ani len vidiet na starter.Katastrofalny pristup ku vsetkemu a to som starter hladal ze som bol riadne v montaznej jame pod autom.Mimochodom v mojej 607cke bola baterka v kufri no aj kufor ma elektricky zamok.Niektore mali 2baterky.Jednu v kufri a druhu v motorom priestore.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1222
- Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
https://www.youtube.com/watch?v=FmJpALUO82U pretoč si to na 10:42...lubos zimovcak napísal: Nemám ani šajnu, kde sa ten štartér nachádza
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
lanko kapoty : http://www.peugeotclub.eu/graphics/msgb ... _zamok.jpg
a zadny kufor vies len "cez nulu" otvorit, mechanicky klucom to nejde ?
edit : kokso tebe FAP skor zhrdzavie a zapadne prachom nez sa zapcha
a zadny kufor vies len "cez nulu" otvorit, mechanicky klucom to nejde ?
edit : kokso tebe FAP skor zhrdzavie a zapadne prachom nez sa zapcha
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 01.04.2010 10:27 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
presne tak som to myslel. Druhu bateriu mas v kufri... central, trubu a podobne veci, tusim ani radio, ani vnutorne osvetlenie, ani pristrojova doska nie su krmene z hlavnej baterie, ale z tejto kufrovej dokial nie je nahodeny motor ! Vyskusas si ked sa tam dostanes a vymenis hlavnu bateriu - sa proste nezlakni ked ti vymenovane veci nebudu fungovat pri vypnutom motore.
Po roku a pol stania bude zarucene mrtvola, ale namiesto nej pichni akukolvek malu z Felicie alebo co mas poruke, dokonca staci aj startovacimi kablami pripojit inu bateriu na svorky tej mrtvoly - nie su tam ziadne prudy.
Mimochodom, 99% zaludnych francuzskych "problemov s elektrikou v aute" su tieto druhe baterie. Ked maju 5 az 7 voltov, to zacina sranda v palubnej sieti.
Ked ju aj das na nabijacku a bude sa ksichtit ze ozila, podla mna je to zarobene na prieser. Ak auto nejdes hodit do bazaru, mal by si tie baterie vymenit obidve.
Po roku a pol stania bude zarucene mrtvola, ale namiesto nej pichni akukolvek malu z Felicie alebo co mas poruke, dokonca staci aj startovacimi kablami pripojit inu bateriu na svorky tej mrtvoly - nie su tam ziadne prudy.
Mimochodom, 99% zaludnych francuzskych "problemov s elektrikou v aute" su tieto druhe baterie. Ked maju 5 az 7 voltov, to zacina sranda v palubnej sieti.
Ked ju aj das na nabijacku a bude sa ksichtit ze ozila, podla mna je to zarobene na prieser. Ak auto nejdes hodit do bazaru, mal by si tie baterie vymenit obidve.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
No u nás sú 3 autá a 3 traktory a dlhšie ako 2 dni nestojí nič. Ešte aj tú kosačku a krovinorez raz za mesiac preštartujem a nechám vrčať 10min. Inak by mi tie biosračky odpísali karburátor.
Inak Peugeot 1,9D chytá v pohode na zbytky dvojročnej nafty zmiešanej s 5 ročným hydraulickým olejom.
Inak Peugeot 1,9D chytá v pohode na zbytky dvojročnej nafty zmiešanej s 5 ročným hydraulickým olejom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných