Ford Mondeo tdci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 21.11.2009 10:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Ford Mondeo tdci
Ahojte.Som nuteny vymenit stare mondeo kombi 2,2 tdci 2005-pomali kazdy tyzden na nom nieco odide.....
Otazka-je pravda ze 2,0 a 2,2 tdci 2011-2014 uz maju do dpf priamy vstrek nafty a nedochadza tym k prieniku nafty do oleja?autom sa bude vela jazdit mesto-cca 70%-tak asi 2,0 tdci...
Benzin nechcem zvykol som si na charakteristiku silneho diesla...
Mam aj ulozenku 2,2 tdci 2010-85000km-nepouzitelne dlhodobo na kratke trasy koli dpf-tak s nim chodim len mimo mesto...
Ine kombi mi nesadlo-velkost,kufor,podvozok,relativne vysoky posed...
Dakujem.
Otazka-je pravda ze 2,0 a 2,2 tdci 2011-2014 uz maju do dpf priamy vstrek nafty a nedochadza tym k prieniku nafty do oleja?autom sa bude vela jazdit mesto-cca 70%-tak asi 2,0 tdci...
Benzin nechcem zvykol som si na charakteristiku silneho diesla...
Mam aj ulozenku 2,2 tdci 2010-85000km-nepouzitelne dlhodobo na kratke trasy koli dpf-tak s nim chodim len mimo mesto...
Ine kombi mi nesadlo-velkost,kufor,podvozok,relativne vysoky posed...
Dakujem.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
podla mojich skusenosti mondeo 2011-2014 a je to jedno ci 2,0 alebo 2,2 tdci je velmi nevhodne jazdit zvacsa po meste... takmer na 100% zahltis dpf a to dost rychlo a nepojde regener.... ja mam bohuzial zlu skusenost s dpf od fordu a na paty mu slape toyota - najnevhodnejsie dizle s dpf do mesta... ostatne mi vydrzali neporovnatelne dlhsie jazdit mestsku premavku... a ak mermomocou chces len mondeo, tak kompletne zrepasuj to 2,2 tdci r.2005, ak nie je velmi hrdzave, nakolko to nie je draha zalezitost a mas na roky pokoj....
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 21.11.2009 10:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
Mám Mondeo 2.0 TDCi 120kw, ročník 2011. Pýtaj sa ;)
DPFko je pravidelne regenerovane každých cca 300 km, jazdím denne 22km do práce a 22km domov. (okresky mesto 50/50) Teraz v zime je vhodné robiť trasy aspon 50km na jeden šup.
Myslím, že po FL v roku 2010 je to už v celku spoľahlivy systém, sam mám nabehaných skoro 30 tisíc km (kupoval som auto so 190 tis km) a všetko je zatiaľ pôvodne čo sa týka spaľovania nafty. Tieto TDCi motory konštrukčne vychádzaju z PSA HDI motorov, no na rozdiel od nich nepoužívajú pristrek močoviny pri vypaľovani sadzi, ale pristrekom nafty na oxidačný katalyzátor vo výfukovým potrubí sa dokáže zvýšiť teplota spalín na tolko, že sa spustí regenerácia. Mám to celkom odsledovane, stačí dynamicka jazda 10/15 km a hneď viem dosiahnuť želanú regeneráciu.
Nedokončena regenerácia DPFka môže spôsobiť upchatie vstrekovaca nafty pred oxidačnym katalyzátorom, kedy následne DPFko sa nebude vedieť regenerovať. Z rečí servisaka viem, že stále tento problém sa dá riešiť pomerne lacnym servisným zasahom, cca 130€.
Pribúdanie nafty v oleji neregistrujem (od výmeny po výmenu oleja rovnaké množstvo sa vypustí aj napusti, olej mením každých 10 000 max 12 000km, tankujem Maxx Motion)
DPFko je pravidelne regenerovane každých cca 300 km, jazdím denne 22km do práce a 22km domov. (okresky mesto 50/50) Teraz v zime je vhodné robiť trasy aspon 50km na jeden šup.
Myslím, že po FL v roku 2010 je to už v celku spoľahlivy systém, sam mám nabehaných skoro 30 tisíc km (kupoval som auto so 190 tis km) a všetko je zatiaľ pôvodne čo sa týka spaľovania nafty. Tieto TDCi motory konštrukčne vychádzaju z PSA HDI motorov, no na rozdiel od nich nepoužívajú pristrek močoviny pri vypaľovani sadzi, ale pristrekom nafty na oxidačný katalyzátor vo výfukovým potrubí sa dokáže zvýšiť teplota spalín na tolko, že sa spustí regenerácia. Mám to celkom odsledovane, stačí dynamicka jazda 10/15 km a hneď viem dosiahnuť želanú regeneráciu.
Nedokončena regenerácia DPFka môže spôsobiť upchatie vstrekovaca nafty pred oxidačnym katalyzátorom, kedy následne DPFko sa nebude vedieť regenerovať. Z rečí servisaka viem, že stále tento problém sa dá riešiť pomerne lacnym servisným zasahom, cca 130€.
Pribúdanie nafty v oleji neregistrujem (od výmeny po výmenu oleja rovnaké množstvo sa vypustí aj napusti, olej mením každých 10 000 max 12 000km, tankujem Maxx Motion)
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných