VW Passat B8 7/2015
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 14.05.2016 16:43
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
VW Passat B8 7/2015
Ahojte, plánujem na SK zakúpiť v bazári passat b8 2015, stav km 102 tisíc, HIGHLINE výbava... cena 18 000 €, auto som dal preveriť v servise VW, všetko sedí, tak ako je uvedené v inzeráte, (menený olej, prehliadky, akurát iba vymenený zadný nárazník a podlaha pod motorom, tak mi to povedal technik z VW) akurát je to auto z Talianska, čo na to hovoríte ? Stav vozidla je podľa mňa (aspon napohľad) veľmi dobrý, žiadne škrabance ani kozmetické vady. Máte niekto skúsenosti z autami z Talianska ? Niektorí mi vravia, že do auta z Talianska nemám ísť, máte niekto skúsenosti s kúpou auta z Talianska ? Na čo si dať pozor ... ?
Ďakujem veľmi pekne
Ďakujem veľmi pekne
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
roky mi vozili auta nemecko,rakusko,atd,ci pre mna,alebo na predaj-na robotu a uz nikdy tieto auta nechcem,jedine za ovela lepsiu cenu,alebo po velmi dokladnej kontrole na hnilac,jedine niekomu spravit a von,kazdy povie ake su servisovane atd,atd,ale co s toho,ked viac ako polovica je hnila napucana od hrdze kade tade,aj bez buracky a nie stare auta.roky uz len taliansko,ci na predaj,alebo pre mna - vsetky moje su z talianska a uz roky - bez stipky hrdze,ani na podvozku co je premna najdolezitejsie - neburane a ziadna hrdza..tak za mna 100x lepsie ako nemecku hnilac.to sa inak robi aj predava ked nemas pupaky po kasni a podvozok co hladas sroby.
Naposledy upravil/-a mjz v 23.01.2019 18:41, upravené celkom 1 krát.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Aby to nebola vyluxovaná zaplavenina... https://www.hlavnespravy.sk/taliansko-d ... rima/47612
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
znamy ma 530xd z talianska striekane vsetko okrem zadneho kufra.lakovacka ako z fabriky ale prislo sa na to.dalsi kupil raz mondeo a po 2 rokoch sa prislo na to ze to bolo pregulane cez strechu.prestal fugovat odpor alebo co hlasilo stropny airbag po demontazi deklov vankus streleny a po poriadnej demontazi bagy strelene strecha navarana.takisto lakovacka perfektna.dalsi bmw coupe cely pravy bok bol meneny.takisto vybava neponuka to co napr z nemecka.u talianov napr chybaju take veci ako ohrevy sedadiel celneho skla ostrekovacov a aj tempomaty.nieze teraz na kazdom jednom ale uz ukratene o nieco.ale jedno fakt treba uznat na autach ziadna korozia ani vyfuky po rokoch uzivania na sk no burane.hrdza najhorsie su dovozy z rakuska.uz na 5 rocnych autach treba fakt ako tu je vyzsie pisane hladat sroby.z nemecka je to ok niesu nejako pohnite najmensie riziko buracky ale zase najvacsie riziko stocenia.
2015 auto este asi nebolo na stk ek v taliansku.prvy krat ide po 4 rokoch.
2015 auto este asi nebolo na stk ek v taliansku.prvy krat ide po 4 rokoch.
Naposledy upravil/-a seven549 v 23.01.2019 21:57, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Bacha na jednu vec s ktorou som sa osobne stretol a dosť ma naštvala...toledo (2003) dovezené z talianska nemalo príhrev chladiacej kvapaliny - stará 1.9 tdi 81kw, bez toho sa to v zime o poznanie dlhšie zahrievalo a mondeo mkIV (2011) takisto dovoz z talianska bez vyhrievaných zrkadiel, čelného skla, sedačky ...proste nič čo sa týka tepelného komfortu ale hlavne nemalo ani prídavnú špirálu v kúrení takže v zime to bolo peklo nakoľko 2.0 tdci sa strašne dlho hreje a na naše zimy to auto nebolo stavané
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Je to uplne normalna vec, ze auto je stavane pre konkretne podmienky a takisto moze byt nieco na aute limitovane ak to nedovoluju pravdila krajiny, do ktorej je urcene/bude predane ako nove. Alebo ak sa donesie auto z usa tak moze mat ine riadenie emisii preto moze mat v diagnostike napr. ine testovacie moduly pre napr. europu a usa.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tak tak, pripadne pre krajiny Beneluxu boli robene 2.0tdi 88kW [!] a 2.0tdi 100kW [nie 103, ale 100kW]... kvoli daniam a papierovym emisiam.
Z Talianska ano alebo nie, to mas tak : v kazdej krajine sa najdu ludia ktori su chudobni aj bohati, tucni aj chudi, vysoki aj nizki, aj v Taliansku su nadherne neodrete nelakovane neburane nevytopene masiny, aj v Nemecku su take, aj v Nemecku su podvody ako z posledneho slovenskeho sedlakova teda navarane, vytopene... ked beres auto zospodu Talianska, naozaj nemusi mat pridavne vyhrievacie sviecky v chladiacom okruhu (Ocktavia, Pasatt, atd), alebo takisto moze byt solene ked sa pohybovalo vyhradne v ich Alpach alebo na francuzskej alebo svajciarskej strane.
Na toto jednoznacna odpoved proste neexistuje a nemoze existovat. Taliansko je tiez velka krajina. MJZ ma VSEOBECNE alebo TYPICKY pravdu, masiny ktore pridu z Talianska proste statisticky maju mensiu sanciu na solenie nez Hamburg... navyse to ze auto videlo menej snehu na Sicilii nez v Mnichove absolutne neznamena ze je to tutova kupa... mam fesaka ktory chodi na dovolenky dlhodobo do Kalabrie, okrem ineho aj preto lebo si tam moze "zajazdit" teda s tymi blaznami. Nahodi masinu, studeny motor, vyjazd z branu, za sedem sekund jeeeeeeeeeeb mu 4000+rpm na tom diesliku a pod 3500rpm sa nejde ani pri preradovani.... 1.6tdi "v Taliansku" nikto moc nechce, lebo "nic nevydrzia". No iste, pri takom zaobchadzani.
Na koncernovych 2.0tdi je uplne bezna vymena dvoch turb pred dovrsenim 100.000km. Uplne bezna. Pribehov ten chlapec rozpraval kopec...
Nie je Nemecko ako Nemecko, nie je Taliansko ako Taliansko. Tu v Bratislave poznam X majitelov ktori maju svoje auta zaparkovane vo vyhrievanej garazi a drahe vozy (Tesla, Jaguar, Q7, atd a rozlicne chutovky ako Mazda Miata, Nissan GT-R) nikdy nevideli solenu zasnezenu cestu a sotva videli mokru cestu - v zime fesaci jazdia inymi, lacnejsimi autami.
Cize tak.
Nemozu byt vsetky baby blondate, nemozu byt vsetky baby ceckate a nemozu byt vsetky baby bez celuriťídy. To by potom nebola sranda.
Z Talianska ano alebo nie, to mas tak : v kazdej krajine sa najdu ludia ktori su chudobni aj bohati, tucni aj chudi, vysoki aj nizki, aj v Taliansku su nadherne neodrete nelakovane neburane nevytopene masiny, aj v Nemecku su take, aj v Nemecku su podvody ako z posledneho slovenskeho sedlakova teda navarane, vytopene... ked beres auto zospodu Talianska, naozaj nemusi mat pridavne vyhrievacie sviecky v chladiacom okruhu (Ocktavia, Pasatt, atd), alebo takisto moze byt solene ked sa pohybovalo vyhradne v ich Alpach alebo na francuzskej alebo svajciarskej strane.
Na toto jednoznacna odpoved proste neexistuje a nemoze existovat. Taliansko je tiez velka krajina. MJZ ma VSEOBECNE alebo TYPICKY pravdu, masiny ktore pridu z Talianska proste statisticky maju mensiu sanciu na solenie nez Hamburg... navyse to ze auto videlo menej snehu na Sicilii nez v Mnichove absolutne neznamena ze je to tutova kupa... mam fesaka ktory chodi na dovolenky dlhodobo do Kalabrie, okrem ineho aj preto lebo si tam moze "zajazdit" teda s tymi blaznami. Nahodi masinu, studeny motor, vyjazd z branu, za sedem sekund jeeeeeeeeeeb mu 4000+rpm na tom diesliku a pod 3500rpm sa nejde ani pri preradovani.... 1.6tdi "v Taliansku" nikto moc nechce, lebo "nic nevydrzia". No iste, pri takom zaobchadzani.
Na koncernovych 2.0tdi je uplne bezna vymena dvoch turb pred dovrsenim 100.000km. Uplne bezna. Pribehov ten chlapec rozpraval kopec...
Nie je Nemecko ako Nemecko, nie je Taliansko ako Taliansko. Tu v Bratislave poznam X majitelov ktori maju svoje auta zaparkovane vo vyhrievanej garazi a drahe vozy (Tesla, Jaguar, Q7, atd a rozlicne chutovky ako Mazda Miata, Nissan GT-R) nikdy nevideli solenu zasnezenu cestu a sotva videli mokru cestu - v zime fesaci jazdia inymi, lacnejsimi autami.
Cize tak.
Nemozu byt vsetky baby blondate, nemozu byt vsetky baby ceckate a nemozu byt vsetky baby bez celuriťídy. To by potom nebola sranda.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 23.01.2019 23:10, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 14.05.2016 16:43
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
auto ma zaujalo z dôvodu celkom dobrej výbavy, ceny a km.
Highline výbava, myslím, že ten najväčší multimedia display, virtual kokpit, DSG 6 st, vyhrievané sedadlá, vyhrievané zrkadlá, 3 zónová klíma, no nemá myslím asistentoch, aspoň som to nenašiel v inzeráte neviem či line assist,side assist atď je voliteľná výbava alebo to má už v základe ?, taktiež nemá voľbu jazdných režimov a sedačky nie sú plné elektrické, na vodičovej strane je elektrika + páka no spolujazdec má iba páku a kolečko na sklon sedadla. Taktiež som si všimol, že má bazár dosť dobré hodnotenia na internete od ľudí, viac ako 50 hodnotní a priemer 4,6 spokojnosť.
@xentry myslíš si, že taliansko by malo nejaké iné podmienky oproti nemecku ? (neviem nevyznám sa)
@vsevetko neviem, no dúfam, že nie je, servisná história nič podozrivé nepíše, čo by mohla poškodiť voda, bežné veci olej, filtre, nárazník, žiarovky, olej prevodovka
Highline výbava, myslím, že ten najväčší multimedia display, virtual kokpit, DSG 6 st, vyhrievané sedadlá, vyhrievané zrkadlá, 3 zónová klíma, no nemá myslím asistentoch, aspoň som to nenašiel v inzeráte neviem či line assist,side assist atď je voliteľná výbava alebo to má už v základe ?, taktiež nemá voľbu jazdných režimov a sedačky nie sú plné elektrické, na vodičovej strane je elektrika + páka no spolujazdec má iba páku a kolečko na sklon sedadla. Taktiež som si všimol, že má bazár dosť dobré hodnotenia na internete od ľudí, viac ako 50 hodnotní a priemer 4,6 spokojnosť.
@xentry myslíš si, že taliansko by malo nejaké iné podmienky oproti nemecku ? (neviem nevyznám sa)
@vsevetko neviem, no dúfam, že nie je, servisná história nič podozrivé nepíše, čo by mohla poškodiť voda, bežné veci olej, filtre, nárazník, žiarovky, olej prevodovka
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
cena je hoooodne vysoka na rocnik 2015, to je dane vybavou (virtual kokpit je asi najvacsia pikoska, DSG nema hodnotu to ti bude len na prekazku ked to budes pri 190.000km opravovat za dva litre a viac).
Inak medzi nami, nejaka strasnesupernatrepana masina to nie je. Je to taka lepsia pasattova vybava, ale zase do mdlob z toho upadat netreba.
Inak na hornom konci Talianska kde su vacsie zapchy a hlavne tie elektronicke kamerove systemy s USEKMI KDE SA RATA PRIEMERNA RYCHLOST, tak kamarade tam islo vedla mna na Voyageri aj Ferrari aj Koeninggggessseggg dobrych 40km a nepredbehli ma ani o meter. A to som teda tomu nestupal - islo sa podla predpisov. Tam kde bolo 80, tam islo Ferrarri 80 a viac ani o milimeter. Nie slovenskych 87, ale pevne 80.
V takych podmienkach samozrejme dve turba na 100.000km nemenis
Inak medzi nami, nejaka strasnesupernatrepana masina to nie je. Je to taka lepsia pasattova vybava, ale zase do mdlob z toho upadat netreba.
Inak na hornom konci Talianska kde su vacsie zapchy a hlavne tie elektronicke kamerove systemy s USEKMI KDE SA RATA PRIEMERNA RYCHLOST, tak kamarade tam islo vedla mna na Voyageri aj Ferrari aj Koeninggggessseggg dobrych 40km a nepredbehli ma ani o meter. A to som teda tomu nestupal - islo sa podla predpisov. Tam kde bolo 80, tam islo Ferrarri 80 a viac ani o milimeter. Nie slovenskych 87, ale pevne 80.
V takych podmienkach samozrejme dve turba na 100.000km nemenis
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 14.05.2016 16:43
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
@mp3turbo tak zas na SK pomery, kde som našiel B8 čky okolo 20 tisíc v podobnej výbave, maximálne mali šiber na streche a R line sedačky a volant, no kilometrovo okolo 130 tisíc.
auto neplánujem mať dlhšie ako 4 roky, takže dúfam, že to DSG vydrží no keď som pozeral nejaké A4 alebo A6 tak mi skôr príde DSG lepšie ako nejaké multitronic prevodovky aspoň podľa skúseností od majiteľov.
Čo si mal namysli tými rýchlosťami ? :D nepochopil som to, mal si namysli, že turbo v takýchto rýchlostiach dostáva zabrať, alebo, že mu to škodí ? sorry, nie som nejaký autíčkar, ktorý sa vyzná :D
auto neplánujem mať dlhšie ako 4 roky, takže dúfam, že to DSG vydrží no keď som pozeral nejaké A4 alebo A6 tak mi skôr príde DSG lepšie ako nejaké multitronic prevodovky aspoň podľa skúseností od majiteľov.
Čo si mal namysli tými rýchlosťami ? :D nepochopil som to, mal si namysli, že turbo v takýchto rýchlostiach dostáva zabrať, alebo, že mu to škodí ? sorry, nie som nejaký autíčkar, ktorý sa vyzná :D
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> auto neplánujem mať dlhšie ako 4 roky, takže dúfam, že to DSG vydrží
dolezitejsie je, kolko najazdis (11.000 rocne, alebo 43.000 rocne), ako najazdis (mesto, dialnica, mas takze topanky, nemas tazke topanky atd), ako budes vymienat oleje v DSG (jasne, predpis vyrobcu po 60.000km stratit na polovicu a masina bude mat radost)...
S rychlostami som to myslel tak, ze v Taliansku maju useky do ktoreho vojdes, o XYZ kilometrov dalej z neho vyjdes a vyrataju ti PRIEMERNU rychlost na celom tom useku. Ak si isiel rychlejsie ako si mal, automaticka pokuta, koniec filma. Cize ked vletis do bodu kde zacina toto usekove meranie, prejdes povedzme 50km za 20 minut, tak si isiel priemerne 150km/h a nech sa paci tu je pokuta bez zasahu cloveka. Sam ti pride domov papier, aj slovakom. Samozrejme ze karabinieri niekde meraju rychlost tak ako u nas, ale maju tam proste aj automaticke monitorovacie systemy a mozes mat auto rychle ako chces akurat to zaplatis, vzdy.
Ci to Ferari islo so mnou 35km dlhu cestu alebo 48km, to si uz nepamatam presne, bolo to v auguste, proste isiel tak ako vsetci : dva hadiky vedla seba (dva prudy), koniec nervozity, ide sa 110 a vsetci a furt. A nie kilometer alebo dva, proste isiel so mnou tych circa 40 kilometrov cize cojaviem 20 minut tak som si ho aspon poriadne popozeral aj s deckami.
A bol som aj v takom Taliansku kde som si pripadal jak dedusko co chodi na dedine akurat do kostola raz do mesiaca .. v bratislavskej spicke s agresormi. Hlavna cesta, vedlajsia cesta, to bolo len tak priblizne, nikoho to nezaujimalo, cervena na semafore je vyzva ale nie na zastavenie, ale na kontrolu situacie ci sa zmestim pred toho co ide zboku, chodci sa trikrat prezehnali pred vstupom na prechod a podobne. Akoze stara mi jacala za 10 minut asi 5krat od hrozy - a to teda fakt vela vydrzi - a brzdila na sedadle spolujazdca hadam silnejsie jak ja za volantom. Spoteni sme vystupovali obidvaja... a nie od tepla.
Nie je Taliansko ako Taliansko. Aj odtial mozes kupit kradnute zvarane vytopene prekotene posolene auto.
dolezitejsie je, kolko najazdis (11.000 rocne, alebo 43.000 rocne), ako najazdis (mesto, dialnica, mas takze topanky, nemas tazke topanky atd), ako budes vymienat oleje v DSG (jasne, predpis vyrobcu po 60.000km stratit na polovicu a masina bude mat radost)...
S rychlostami som to myslel tak, ze v Taliansku maju useky do ktoreho vojdes, o XYZ kilometrov dalej z neho vyjdes a vyrataju ti PRIEMERNU rychlost na celom tom useku. Ak si isiel rychlejsie ako si mal, automaticka pokuta, koniec filma. Cize ked vletis do bodu kde zacina toto usekove meranie, prejdes povedzme 50km za 20 minut, tak si isiel priemerne 150km/h a nech sa paci tu je pokuta bez zasahu cloveka. Sam ti pride domov papier, aj slovakom. Samozrejme ze karabinieri niekde meraju rychlost tak ako u nas, ale maju tam proste aj automaticke monitorovacie systemy a mozes mat auto rychle ako chces akurat to zaplatis, vzdy.
Ci to Ferari islo so mnou 35km dlhu cestu alebo 48km, to si uz nepamatam presne, bolo to v auguste, proste isiel tak ako vsetci : dva hadiky vedla seba (dva prudy), koniec nervozity, ide sa 110 a vsetci a furt. A nie kilometer alebo dva, proste isiel so mnou tych circa 40 kilometrov cize cojaviem 20 minut tak som si ho aspon poriadne popozeral aj s deckami.
A bol som aj v takom Taliansku kde som si pripadal jak dedusko co chodi na dedine akurat do kostola raz do mesiaca .. v bratislavskej spicke s agresormi. Hlavna cesta, vedlajsia cesta, to bolo len tak priblizne, nikoho to nezaujimalo, cervena na semafore je vyzva ale nie na zastavenie, ale na kontrolu situacie ci sa zmestim pred toho co ide zboku, chodci sa trikrat prezehnali pred vstupom na prechod a podobne. Akoze stara mi jacala za 10 minut asi 5krat od hrozy - a to teda fakt vela vydrzi - a brzdila na sedadle spolujazdca hadam silnejsie jak ja za volantom. Spoteni sme vystupovali obidvaja... a nie od tepla.
Nie je Taliansko ako Taliansko. Aj odtial mozes kupit kradnute zvarane vytopene prekotene posolene auto.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 14.05.2016 16:43
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
@mp3turbo áno chápem nikdy nemáš istotu, ročne robím cca 10 - 15 tisíc km, olej v prevodovke samozrejme po 30 tisíc bude vymenený. Mne len ide o to, že je to r.v. 2015 / 7 mesiac, ak by to bola nejaká skladačka po búračke tak by to nemalo byť v servisnej histórii ? Pochybujem, že by to dal robiť niekomu do garáže v dielni.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných