Škoda Superb combi rv. 2014 1.8tsi 118kw 7st.Dsg
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 18.01.2019 21:34 Zdieľať na Facebook
Škoda Superb combi rv. 2014 1.8tsi 118kw 7st.Dsg
Zdravím, uvažujem nad kúpou tohto auta, ale ako tak čítam fóra dosť ma to odrádza. Je to auto naozaj také nespoľahlivé a radšej ho nebrať? Niekto nejaké informácie z vlastnej skúsenosti? Ako je to naozaj s tým olejom a rozvodmi? Pripadne nejaká spoľahlivá alternatíva v cene okolo 12000 eur? Som na aute dosť závislý kvôli práci ale chcem len benzín z určitých dôvodov. Ďakujem za rady. Ps. Potrebujem niečo priestranné kvôli mojím 196cm.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
raz tu pisal jeden clovek co to ma odnovoty.brato liter oleja na 4 ci 5000km a po 80000km dvojnasobok.rozvody to uz je chyba majitelov a servisov.kazdy motor bude tocit km kym je majitel ochotny do toho solit.118 kw?ved boli 132kw.
na aute si zavisly a chces dsg prevodovku uz sa o tom pisalo milionkrat ze jedine nove a investovat do udrzby.
v tej triede mas 3 konkurencne auta passat superb mondeo len nie s powesiftom ten sa kazi pravidelne pri 200000km.oprava je bezne od 3500 euro pretoze sa uz aj meni spojka a ecoboosty su spolahlive len tie 2.5i turbo ak vobec este ich vyrabaju.inac posledne roky neni v europe poriadny benzinak.jedine japonec korejec
na aute si zavisly a chces dsg prevodovku uz sa o tom pisalo milionkrat ze jedine nove a investovat do udrzby.
v tej triede mas 3 konkurencne auta passat superb mondeo len nie s powesiftom ten sa kazi pravidelne pri 200000km.oprava je bezne od 3500 euro pretoze sa uz aj meni spojka a ecoboosty su spolahlive len tie 2.5i turbo ak vobec este ich vyrabaju.inac posledne roky neni v europe poriadny benzinak.jedine japonec korejec
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 18.01.2019 21:34 Zdieľať na Facebook
Tak čo ja viem tie 132 kW sú už superby novej generácie. A chcel som automat pretože žijem v zahraničí v dosť veľkom meste a často stojím v zapche a auto by som nesoferoval stále len ja ale aj priateľka tak mi to prišlo rozumnejšie. A čo ten superb 3.6 fsi lebo ako tak čítam nezerie omnoho viac benzínu jak slabšie verzie. Ovšem ak sa s ním jazdí kľudne. Ani som nevidel nejaké extra sťažnosti na to. Inak vďaka za odpoveď.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 18.01.2019 21:34 Zdieľať na Facebook
@seven549
Tak čo ja viem tie 132 kW sú už superby novej generácie. A chcel som automat pretože žijem v zahraničí v dosť veľkom meste a často stojím v zapche a auto by som nesoferoval stále len ja ale aj priateľka tak mi to prišlo rozumnejšie. A čo ten superb 3.6 fsi lebo ako tak čítam nezerie omnoho viac benzínu jak slabšie verzie. Ovšem ak sa s ním jazdí kľudne. Ani som nevidel nejaké extra sťažnosti na to. Inak vďaka za odpoveď.
Tak čo ja viem tie 132 kW sú už superby novej generácie. A chcel som automat pretože žijem v zahraničí v dosť veľkom meste a často stojím v zapche a auto by som nesoferoval stále len ja ale aj priateľka tak mi to prišlo rozumnejšie. A čo ten superb 3.6 fsi lebo ako tak čítam nezerie omnoho viac benzínu jak slabšie verzie. Ovšem ak sa s ním jazdí kľudne. Ani som nevidel nejaké extra sťažnosti na to. Inak vďaka za odpoveď.
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Žijes vo veľkom meste a často stojíš v zápche... tak to potom 3.6 liter nebude dobrá voľba, v meste bude mať určite o dosť väčšiu spotrebu ako 1.8...skôr by bol pre teba vhodný hybrid, ale to je už mimo tvojej témy...Chomut napísal:Tak čo ja viem tie 132 kW sú už superby novej generácie. A chcel som automat pretože žijem v zahraničí v dosť veľkom meste a často stojím v zapche a auto by som nesoferoval stále len ja ale aj priateľka tak mi to prišlo rozumnejšie. A čo ten superb 3.6 fsi lebo ako tak čítam nezerie omnoho viac benzínu jak slabšie verzie. Ovšem ak sa s ním jazdí kľudne. Ani som nevidel nejaké extra sťažnosti na to. Inak vďaka za odpoveď.
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 18.01.2019 21:34 Zdieľať na Facebook
@CAMLS no u mňa je to dosť komplikovane. Žijem v centre Haagu ale do prace jazdím diaľnicou.. Keď stojím v zapche tak len na diaľnici pretože mám výjazd z diaľnice asi 300 m od môjho bývania. Diesel nechcem lebo by som musel za neho platiť veľmi veľkú daň. Potrebujem veľké auto to viem isto. Na hybridy som už pozeral napr. Na VW jetta. Ale neviem ako to je so servisom u nás a vydrží batérií. Nikde som sa o tom nedočítal ani čo sa týka spoľahlivosti. Ale tým ze je jetta hybrid ma batériu v kufri takze moc miesta tam neostane. Ďalšie vec je ze chcem auto ktoré môžem dobre predať aj za 3-5 rokov. Takže naozaj som už hotový z toho co kúpiť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
chces velke auto kvoli tvojej vyske ? pozeral si Mercedes E350 - 200kw benzin automat isto spolahlivejsi ako v tom superbe a myslim ze aj motor da sa spravit aj na plyn,samozrejme trosku musis upustit z rocnika ale taku 2010-11 uz za 12000 eur kupis, su aj 200cgi , alebo volba SUv napr. Honda crv 2.0vtec ?
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
....ja by som si takéto auto nikdy nekúpil !
...a vieš prečo ?
...lebo ja takéto auto nikdy potrebovať nebudem,a ty ak ho potrebuješ tak si ho kúp....ved výrobca ho vyrobil nato,aby si ho ludia kúpili...a ked sa ti pokazí,tak ho jednoducho dáš opraviť !..... no a aby auto za 12000 euro za 5 rokov nestratilo vela na hodnote...o tom môžeš naozaj len snívať,to by chcel každý
...a vieš prečo ?
...lebo ja takéto auto nikdy potrebovať nebudem,a ty ak ho potrebuješ tak si ho kúp....ved výrobca ho vyrobil nato,aby si ho ludia kúpili...a ked sa ti pokazí,tak ho jednoducho dáš opraviť !..... no a aby auto za 12000 euro za 5 rokov nestratilo vela na hodnote...o tom môžeš naozaj len snívať,to by chcel každý
-
- Príspevky: 967
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Je vysoka pravdepodobnost, ze typicke problemy s rozvodmi na aute z roku 2014 nebudu. Ale je aj vysoka pravdepodobnost, ze to TSI bude trpiet karbonizaciou, co plati pre kazdy priamovstrekovy benzin s vacsim najazdom. Taktiez moze trpiet vysokou spotrebou oleja. Riesit sa to da za cca 2500 a viac. Zavisi od stavu.
7 st. DSG ma suche spojky, ktore trpia najviac mestkou premavkou a tiez slabsiu mechatroniku. Tie prevodovky sa vela nedozivaju. 6 st. su spolahlivostou daleko dalej a svojim prejavom taktiez. V pripade kombinacie DSG a benzinoveho motora su 6 stupnove len k stvorkolkam, pretoze tam sa ocakava vacsie namahanie. Dokonca je 1.8 TSI priskrteny aby tak nezatazoval suche spojky 7 st. DSG. Ale aj problemy DSG sa daju riesit. No kto si ide kupit jazdene auto, do ktoreho vyvali 5000€ (polovicku trhovej ceny) aby mu odsluzilo aspon 5 rokov?
Pri jazdenom jednoducho treba ratat s vacsimi vydavkami aby to auto bolo naozaj v dobrom stave, ale vsetko ma svoje hranice. Ak niekto tvrdi, ze kupi jazdenku a leje len olej a meni platnicky a auto je v super stave, tak vacsinou len zatvara oci nad 10tkami drobnych poruch, ktore z toho auta robia pomaly ale isto pojazdny srot.
A kupit nepriamovstrekovy benzin v nejakom aziatovi a zazivat problemy so zakladnym ovladacim prvkom auta, vo forme nepredvidatelneho spravania riadenia, moze len samovrah (hyundai-i4z-z-7-zz-riadenie-t75078.html).
7 st. DSG ma suche spojky, ktore trpia najviac mestkou premavkou a tiez slabsiu mechatroniku. Tie prevodovky sa vela nedozivaju. 6 st. su spolahlivostou daleko dalej a svojim prejavom taktiez. V pripade kombinacie DSG a benzinoveho motora su 6 stupnove len k stvorkolkam, pretoze tam sa ocakava vacsie namahanie. Dokonca je 1.8 TSI priskrteny aby tak nezatazoval suche spojky 7 st. DSG. Ale aj problemy DSG sa daju riesit. No kto si ide kupit jazdene auto, do ktoreho vyvali 5000€ (polovicku trhovej ceny) aby mu odsluzilo aspon 5 rokov?
Pri jazdenom jednoducho treba ratat s vacsimi vydavkami aby to auto bolo naozaj v dobrom stave, ale vsetko ma svoje hranice. Ak niekto tvrdi, ze kupi jazdenku a leje len olej a meni platnicky a auto je v super stave, tak vacsinou len zatvara oci nad 10tkami drobnych poruch, ktore z toho auta robia pomaly ale isto pojazdny srot.
A kupit nepriamovstrekovy benzin v nejakom aziatovi a zazivat problemy so zakladnym ovladacim prvkom auta, vo forme nepredvidatelneho spravania riadenia, moze len samovrah (hyundai-i4z-z-7-zz-riadenie-t75078.html).
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 18.01.2019 21:34 Zdieľať na Facebook
No teraz neviem či mi pomohlo to fórum alebo skôr odradilo od všetkého. A čo sa týka superb 3.6 fsi? Je tu jeden na stránke ktorý má 190000 km nabehane. A este jeden na ne slávnom aaa auto bazári ale to by som radšej asi obišiel. Tiež sú podobné problémy pri tomto type motora? Lebo keď som tak čítal tak ľudia píšu ze to auto vydrží veľa a dá sa s ním jazdiť aj do 10 litrov na 100km co pre mňa není problém lebo teraz jazdím podobne na octavii. Alebo co napríklad octavia 1.4 TSI.? Tiež také isté problémy? Nesom zazeknuty na koncerne ani nič podobné kľudne kúpim hocičo co bude spoľahlivé a bude ako tak vyzerať plus mat výbavu. Lebo nechcem jazdiť autom ktoré sa mi nepáči a nemá výbavu. Každopádne ďakujem všetkým za názory a rady. Nie som nejaký autíčkar len potrebujem nové auto ktoré bude mať aj ako taký výkon aby som z Holandska nemusel cestovať 20 hodín ale mohol si aj pridať v Nemecku na diaľniciach. Zase nemusí to byť nejaká raketa ????.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 18.01.2019 21:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
O 3.6 fsi tu davnejsie pisal jeden co s nim sluzobne tocil s radarom dialnicne kilometre. A v zbore sa im rozpadavali snad vsetky. Je to narocny motor na penazenku.
1.4 tsi s remenom nemusi byt zly, ale karbonizacia hrozi aj tam. Proste treba dat naozaj skobtrolovat auto podrobne v origo servise a nie podla zoznamu ci stierace stieraju a ci je korozia na vyfuku. Oni ked chcu tak pri dobrom osobnom pristupe vedia auto preklepnut totalne. Na auto sa kukaju tak aku naozaj ma realnu cenu, nie ze 8 rocne auto je poklad pre priemerneho slovaka.
Ak chces auto na 4-5 rokov tak kup 2.0tdi po operaku s 120 000 naozaj realnymi kilometrami v zavislosti na vybave a modeli za tych 12-15k, priprav sa na nejaky servis za tisicku a pred 200 000 to predaj kym z toho auta vytazis zvysol dobreho a kym bude drzat dpf, rozvody, spojky v dsg a vsetky veci podliehajuce opotrebeniu (tlmice, naprava, riadenie,...)
1.4 tsi s remenom nemusi byt zly, ale karbonizacia hrozi aj tam. Proste treba dat naozaj skobtrolovat auto podrobne v origo servise a nie podla zoznamu ci stierace stieraju a ci je korozia na vyfuku. Oni ked chcu tak pri dobrom osobnom pristupe vedia auto preklepnut totalne. Na auto sa kukaju tak aku naozaj ma realnu cenu, nie ze 8 rocne auto je poklad pre priemerneho slovaka.
Ak chces auto na 4-5 rokov tak kup 2.0tdi po operaku s 120 000 naozaj realnymi kilometrami v zavislosti na vybave a modeli za tych 12-15k, priprav sa na nejaky servis za tisicku a pred 200 000 to predaj kym z toho auta vytazis zvysol dobreho a kym bude drzat dpf, rozvody, spojky v dsg a vsetky veci podliehajuce opotrebeniu (tlmice, naprava, riadenie,...)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 23 neregistrovaných