Reklamácia dielu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Poznám bratislavské pomery cez synov,to je iné panstvo.Aby si sa mu modlil...no nesere ho pes,lacnejšie mám tam zoberiem chlapca od nás a nerobí z vecí vedu ako hentá zhýčkaná spoločnosť.Kde pozrieš sa stavia...há ibaže všetko chlapci od Oravy po východ.Stavia tam brácho mojej nevesty,velká stavba za veľa peńazí.Domáce firmy si tam ani neškrtnú,chlapci zhora zbehnú dole,urobia,donesú materiál,neoje bávajú ako táto pakáž čo sa s tebou bavia ako by ťa z nosa vyfúkli.
našťastie sa dá existovať pokojne aj bez nich,nech si tie svoje .... trénujú na svojich a zdierajú sa vzájomne
Kedysi som žasol nad jednoduchosťou výbavy majstra od klím ak som ho zavolal do dielne naplniť či odsať.Dnes už plnia plne automatickými plničkami za velké peniaze (preto asi veciam ho...o rozumia) Ten starý pán pripojil manometre a po chvílke povedal...máme únik,nemáme dobrý rozprašovať,proste rozumel tomu ozaj dobre.Vakuovačka mi práve dnes prišla do AutoFra,prišla sms-ka,až raz prídeš uvidíš naživo.hanba hovoriť za ako málo peňazí.a ja sa mám prosiť hentomu chumajovi nafúkanému ?
našťastie sa dá existovať pokojne aj bez nich,nech si tie svoje .... trénujú na svojich a zdierajú sa vzájomne
Kedysi som žasol nad jednoduchosťou výbavy majstra od klím ak som ho zavolal do dielne naplniť či odsať.Dnes už plnia plne automatickými plničkami za velké peniaze (preto asi veciam ho...o rozumia) Ten starý pán pripojil manometre a po chvílke povedal...máme únik,nemáme dobrý rozprašovať,proste rozumel tomu ozaj dobre.Vakuovačka mi práve dnes prišla do AutoFra,prišla sms-ka,až raz prídeš uvidíš naživo.hanba hovoriť za ako málo peňazí.a ja sa mám prosiť hentomu chumajovi nafúkanému ?
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
, darmo ma somar 2 stupnovu laboratornu za stovky eur, ked ju necha proforma povrcat a podho prec, treba dat pozor aj na vlhkost, prilis silne vakuum prirychlo vie spravit mraz vo vedeni, menej je tu vacsinou viac, zo silnou treba tomu nechat cas a pustit znova, aby sa to malo sancu zohriat z okolia a potom dostanes tu vlhkost von, to je najhorsia smrt pre klimu si myslim ja
manometrovu rampu s ventilmi co mas k autovej klime, to mozes pouzit aj na domovu, len tam byva ina koncovka, to tiez musel koumak vymyslet 1/4 pripoj co ma kazda hadica, zmenit na 5/16
manometrovu rampu s ventilmi co mas k autovej klime, to mozes pouzit aj na domovu, len tam byva ina koncovka, to tiez musel koumak vymyslet 1/4 pripoj co ma kazda hadica, zmenit na 5/16
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 09.02.2017 19:10 Zdieľať na Facebook
Stále ma udivuje ako nízke právne povedomie má slovenský národ, diel musia vziať na reklamáciu ak sú všetky doklady o kúpe, kravíny o tom kto to montoval niesu dôležité a dôkazné bremeno je na predávajúcom aby dokázal že k poškodeniu došlo neodbornou montážou, na začiatok by som začal obchodnou inšpekciou aby dostali pokutu že nevzali reklamáciu a ak by to nepomohlo tak kľudne by som to dal na súd. Oni sa práve nato spoliehajú, že neznalí zákonov do toho nepôjde. Už som riešil chybné palivové čerpadlo ktoré mi najskôr nechceli vziať a potom ma sam predávajúci naháňal aby som ho doniesol a prišiel si pre peniaze.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Bajo v celom nie je žiadny zázrak.Starý matador sledoval oba budíky a presne vedel čo je správne a čo nie.Dnes im zapípa tá bedňa,a končí "tudomáň" ešte si aj zaplatíš,zrejme za informáciu že je tam chyba..Fučí ventilek...no on taký nemá,oni neopravujú,iba plnia.Celé to ide dole vodou,starý čo rozumeli končia,mladý už iba zarobiť.Tisíce ľudí každý rok alebo každý druhý rok musí klímu napĺňať,oni neopravujú
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
skusaju co sa da lebo v takomto pripade im ostava cierny peter na ruke, zakaznik ho vratil a do velkoskladu od ktoreho nakupili to nevyreklamuju, ked len 1 z 10 sa podari aj tak aspon nieco usetria, netreba sa dat, raz som v hlavnej predvianocnej spicke reklamoval topanky, pani pri pokladni si 40 minut nechcela nechat vysverlit ze je povinna vypisat reklamacny protokol, stale tvrdila ze mi daju nejake zlavove kupony a ze reklamaciu neuznava a ze som ich nevhodne pouzival..... bla bla bla (asi na to mali nejake skolenie na klamanie zakaznikov), ked tam boli na mna 3 aj s veducou predajne a pochopili ze neodidem (za nmou rada jak hov....) nakoniec spisali a zobrali........ a cuduj sa svete o 3 tyzdne telefonat ze reklamacia uzavreta, topanky sa nedaju opravit, model sa uz nevyraba a tak si mam prist po peniazerudo13 napísal:Stále ma udivuje ako nízke právne povedomie má slovenský národ, diel musia vziať na reklamáciu ak sú všetky doklady o kúpe, kravíny o tom kto to montoval niesu dôležité a dôkazné bremeno je na predávajúcom aby dokázal že k poškodeniu došlo neodbornou montážou, na začiatok by som začal obchodnou inšpekciou aby dostali pokutu že nevzali reklamáciu a ak by to nepomohlo tak kľudne by som to dal na súd. Oni sa práve nato spoliehajú, že neznalí zákonov do toho nepôjde. Už som riešil chybné palivové čerpadlo ktoré mi najskôr nechceli vziať a potom ma sam predávajúci naháňal aby som ho doniesol a prišiel si pre peniaze.
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 5446
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Predajca je povinny prijat reklamovany tovar a do 30 dni vyriesit reklamaciu.
V pripade, ze predajca vyzaduje od Teba doklad o odbornej montazi, takato poziadavka musi byt pisomne uvedena v ramci rozsahu zarucnych podmienok daneho tovaru !!!
Ak nemas v krabici potvrdeny zarucny list s takouto poziadovkou, je psou povinnostou predajcu zobrat od Teba alternator na reklamaciu a na predajca na vlastne naklady je povinny tuto reklamaciu riesit. Bud to vyreklamuje u dodavatela dielu, alebo je povinny na vlastne naklady dat vyhotovit odborny znalecky posudok, ktory dokaze alebo vyvrati skutocnoat, ci vada bola na vyrobku v case predaja.
V pripade, ze predajca vyzaduje od Teba doklad o odbornej montazi, takato poziadavka musi byt pisomne uvedena v ramci rozsahu zarucnych podmienok daneho tovaru !!!
Ak nemas v krabici potvrdeny zarucny list s takouto poziadovkou, je psou povinnostou predajcu zobrat od Teba alternator na reklamaciu a na predajca na vlastne naklady je povinny tuto reklamaciu riesit. Bud to vyreklamuje u dodavatela dielu, alebo je povinny na vlastne naklady dat vyhotovit odborny znalecky posudok, ktory dokaze alebo vyvrati skutocnoat, ci vada bola na vyrobku v case predaja.
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
Mna zas niekedy udivuje aký vie byť Slovenský národ vynaliezavý,čo sa týka podvádzania a klamania.Raz som si u dodávatela náhradných dielov objednal vačkovú hriadel na Audi.Rozvoz je priviezol,otvorím škatulu a tam taká istá zodratá hriadel ako ležala na mnojom stole.....čiže niekto ju vrátil s tým že mu jednoducho nepasuje,dodávatel ju dal do regála vyplatil mu peniaze a vec bola tým vybavená.Niekolko krát sa mi stalo že som si objednal homokinetický klb,ktorý už niekto mal v paprčiach....totlčený od kladiva....bud chýbajú upevnovacie pásky či mazivo alebo manžeta...proste na Slovensku je to tak.
Každý dodávatel náhradných dielov má na fakture napísané:Diely ktoré už boli namontovane na vozidlo nie je možné vrátiť
-Originálne diely nie je možné vrátiť nikdy
Každý dodávatel náhradných dielov má na fakture napísané:Diely ktoré už boli namontovane na vozidlo nie je možné vrátiť
-Originálne diely nie je možné vrátiť nikdy
-
- Príspevky: 5446
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 28.02.2015 19:44 Zdieľať na Facebook
Ziadne dojednania pradajcu vo vseobecnych obchodnych podmienkach resp. poznamkach uvedenych v dokumentoch o predaji, nemozu postavit spotrebitela do nevyhody. Ak su taketo ustanovenia uvedene, su nezakone a niesu pravne relevatne. Toto je zabezpecene Zakonom o ochrane spotrebitela. Pri predaji fyzickej osobe su reklamacne postupy definovane podla Obcianskeho zakonnika.
Ak to predajca nedokaze respektovat - ohlasit SOI. Funguje to - vlastna skusenost.
Ak to predajca nedokaze respektovat - ohlasit SOI. Funguje to - vlastna skusenost.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Už tú tému radšej nechajte,už sa iba ťahajú hlúposti ako zajace z klobúka.Ak si myslíte že nezáleží na tom na čo vás dokumentácia k výrobku a reklamačný poriadok upozorńuje...pokojne si v tej hlúposti konajte,ale netlačne sem hlúpe informácie pre iných.Potom že prečo je slovensko také aké je keď je tu 5 milionov právnikov (a ešte tribológov aby sa neurazili)
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3408
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných