Ford Focus 1,0 ecobost - kompresne tlaky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autolaik
Príspevky: 4903
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Mp3 vidiet ze si trosku mladsieho data vyroby. Bajo to presne trafil,cca 5000 km a olej isiel von. Nepoznam nikoho co pozeral specifikacie...M6AD,M7AD, potom Madit Super,neskor Uniol.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

a kazda behala na nalepkach v zabehu a kastrol :40bd: , to uz ani nehovorim ze prvy servis/olej bol zadarmo po 1500km, stejne to bola mrdka :41c2:, neni pravda ze tam kazdy prdel na servis ! to bola modla naroda !!! nemas predstavu co to bolo kupit nove auto
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Na aky moment boli utiahnute tie sviecky? Kto ma nech pozrie v ETISE pre konkretne auto kolko sa maju presne utiahnut na aky moment. Dost dolezita vec pri priamovstrekovych motoroch.
majo-kx
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 09.12.2008 18:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majo-kx »

Momentovym kľúčom sa to neuťahovalo ale určite to nikto neťahal ako “bujak” . Normálne zlahučka . Ale tuším predpísaný moment je 13nm
gnagy
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Mp3turbo súhlasím so všetkým, okrem tohto tvrdenia:
Vsimni si, ze ZIADNY motor na svete s automatickym syticom NEDA otacky vyssie nez nejakych 1000, 1200...
Corolla e10 s motorom 1.3 55kW. Keď sa naštartoval studený motor v zime, prvú asi minútu držal sytič 2000ot./min. Potom to postupne padalo až na finálnych 900ot.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

podľa vonkajšej teploty, to robila aj corolla E11, E12 a aj auris. S novou corollou som sa ešte nezviezol.
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Uťahovanie sviečok pre 1.0 ecoboost: 20 Nm, 15 stupňov
majo-kx
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 09.12.2008 18:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majo-kx »

Od poslednej výmeny sviečok za originál Ford zatiaľ bez problémov. Zatiaľ porcelán neroztrhlo dúfam že to aj vydrží a nakoniec to bolo len vo sviečkach.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

drzime palec aby to bolo takto lacne na vyriesenie - uz si mal starosti a nakladov dost.

Z tvojich prispevkov som mal dojem ze si skusal viacero sad sviecok a ze to robilo opakovane. Uplynulo prilis malo casu a kilometrov odkedy si pouzil tieto posledne sviecky - mozno su len menej nachylne na destrukciu kvoli problemu ktory mas, mozno sa to prejavi o 5.000km...

K volnobeznym otackam a syticom : zase som sa nieco naucil o tej starej Corolle, 2000 rpm nedrzia motory ani v arktickej zime pri -40 : https://www.youtube.com/watch?v=E3dRgheHIWk a takych videi su tisice.
majo-kx
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 09.12.2008 18:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majo-kx »

mp3Turbo
Ďakujem :) áno máš pravdu zatiaľ uplynulo veľmi malo času ale keď tam predtým boli nahodenie NGK tak stačilo jedno prevezenie sa pridať plny plyn a bolo po sviečke. Ja som to pripisoval vadnej zapaľovacej cievke. Nakoľko najprv praskla sviečka na 1 valci. Potom na 3. A nakoniec na 2. Vždy na tom valci kde bola ta jedna “spomínaná” indukčná cievka. (Cievky boli označené a skúšali sme ich prehadzovať medzi valcami )

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných