Ford Focus 1,0 ecobost - kompresne tlaky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 09.12.2008 18:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 941
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Mp3turbo súhlasím so všetkým, okrem tohto tvrdenia:
Corolla e10 s motorom 1.3 55kW. Keď sa naštartoval studený motor v zime, prvú asi minútu držal sytič 2000ot./min. Potom to postupne padalo až na finálnych 900ot.Vsimni si, ze ZIADNY motor na svete s automatickym syticom NEDA otacky vyssie nez nejakych 1000, 1200...
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 09.12.2008 18:16 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
drzime palec aby to bolo takto lacne na vyriesenie - uz si mal starosti a nakladov dost.
Z tvojich prispevkov som mal dojem ze si skusal viacero sad sviecok a ze to robilo opakovane. Uplynulo prilis malo casu a kilometrov odkedy si pouzil tieto posledne sviecky - mozno su len menej nachylne na destrukciu kvoli problemu ktory mas, mozno sa to prejavi o 5.000km...
K volnobeznym otackam a syticom : zase som sa nieco naucil o tej starej Corolle, 2000 rpm nedrzia motory ani v arktickej zime pri -40 : https://www.youtube.com/watch?v=E3dRgheHIWk a takych videi su tisice.
Z tvojich prispevkov som mal dojem ze si skusal viacero sad sviecok a ze to robilo opakovane. Uplynulo prilis malo casu a kilometrov odkedy si pouzil tieto posledne sviecky - mozno su len menej nachylne na destrukciu kvoli problemu ktory mas, mozno sa to prejavi o 5.000km...
K volnobeznym otackam a syticom : zase som sa nieco naucil o tej starej Corolle, 2000 rpm nedrzia motory ani v arktickej zime pri -40 : https://www.youtube.com/watch?v=E3dRgheHIWk a takych videi su tisice.
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 09.12.2008 18:16 Zdieľať na Facebook
mp3Turbo
Ďakujem áno máš pravdu zatiaľ uplynulo veľmi malo času ale keď tam predtým boli nahodenie NGK tak stačilo jedno prevezenie sa pridať plny plyn a bolo po sviečke. Ja som to pripisoval vadnej zapaľovacej cievke. Nakoľko najprv praskla sviečka na 1 valci. Potom na 3. A nakoniec na 2. Vždy na tom valci kde bola ta jedna “spomínaná” indukčná cievka. (Cievky boli označené a skúšali sme ich prehadzovať medzi valcami )
Ďakujem áno máš pravdu zatiaľ uplynulo veľmi malo času ale keď tam predtým boli nahodenie NGK tak stačilo jedno prevezenie sa pridať plny plyn a bolo po sviečke. Ja som to pripisoval vadnej zapaľovacej cievke. Nakoľko najprv praskla sviečka na 1 valci. Potom na 3. A nakoniec na 2. Vždy na tom valci kde bola ta jedna “spomínaná” indukčná cievka. (Cievky boli označené a skúšali sme ich prehadzovať medzi valcami )
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných