Ford Ranger 2018-2019
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Rozmýšľam, kto je väčší k.. kár. Za mňa ten s tou devinou aj keď pochybujem, že ktokoľvek rozozná na križovatke ráž nejakej zbrane za oknom iného auta.bajo777 napísal:... americky pickup v ba... .. prve su argumenty ze to auto robi same respekt a zaruci imunitu /to si 99,9 % z vasej komunity naozaj mysli.... .... , kolega nedal prednost a na krizovatke ten dotycny spustil okno a ukazal mu devinu znútra...
A nehnevaj sa na mňa, ale skatulkujes. Za volantom SUV/off-road sedí také isté % slušných ľudí ako za volantom iných áut. A také isté % idiotov. Akurát tých slušných si nezapamatas a pritom ich stretneš 1000x za deň. Jedného raz za 2 týždne si zapamätaš. A na tomto princípe funguje chronické frflanie celého tohoto národa.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
k VVTI sa neviem vyjadrit, tam tie variability atd pri dodrzani oleja by mali dlho fungovat. Fordacke 3.5 takisto absolutne nepoznam a ani sa o mna neobtreli, to plati pre 99.99999% citatelov tohoto fora.
K Pentastaru 3.6 sa ale vyjadrim velmi jednoducho a velmi priamo : je to jeden z najlepsich motorov ktore kedy vznikli na tejto planete.
Neviem ci to tak staci, tak skusim podrobnejsie - nema ziadne designove chyby. Ziadne EGRka nachylne na pokazenie, ziadne vstrekovace ktore by to vzdavali ako v niektorych benzinovych motoroch Renoltu alebo BMW, je to NEPRIAMOVSTREK NETURBENY motor. Davaju okolo 210kW (dodge, chrysler atd).
Miliardy kilometrov nakrutili na LPG.
Voyager 3.6i, 6kvalt hydromenic automat, 100km/h rozbehnuty po dialnici, spotreba 8 litrov LPG = ekvivalent 3.7 litra nafty. Nech sa paci, najdi podobne velke auto alebo kludne aj o polmetra mensie ktore takuto vec dokaze. Pri 140km/h kruti 2100 rpm, motor ani nepocujes, spotreba 13 litrov LPG cize ekvivalent 6 litrov nafty. Mozes to skusit s Pasattom alebo Ocktaviou a ci tam das sedem ludi donutra.
Absolutne nepriestrelne motory.
K Pentastaru 3.6 sa ale vyjadrim velmi jednoducho a velmi priamo : je to jeden z najlepsich motorov ktore kedy vznikli na tejto planete.
Neviem ci to tak staci, tak skusim podrobnejsie - nema ziadne designove chyby. Ziadne EGRka nachylne na pokazenie, ziadne vstrekovace ktore by to vzdavali ako v niektorych benzinovych motoroch Renoltu alebo BMW, je to NEPRIAMOVSTREK NETURBENY motor. Davaju okolo 210kW (dodge, chrysler atd).
Miliardy kilometrov nakrutili na LPG.
Voyager 3.6i, 6kvalt hydromenic automat, 100km/h rozbehnuty po dialnici, spotreba 8 litrov LPG = ekvivalent 3.7 litra nafty. Nech sa paci, najdi podobne velke auto alebo kludne aj o polmetra mensie ktore takuto vec dokaze. Pri 140km/h kruti 2100 rpm, motor ani nepocujes, spotreba 13 litrov LPG cize ekvivalent 6 litrov nafty. Mozes to skusit s Pasattom alebo Ocktaviou a ci tam das sedem ludi donutra.
Absolutne nepriestrelne motory.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
https://www.topky.sk/cl/100370/1763745/ ... a-autobusuAcon napísal:Rozmýšľam, kto je väčší k.. kár. Za mňa ten s tou devinou aj keď pochybujem, že ktokoľvek rozozná na križovatke ráž nejakej zbrane za oknom iného auta.bajo777 napísal:... americky pickup v ba... .. prve su argumenty ze to auto robi same respekt a zaruci imunitu /to si 99,9 % z vasej komunity naozaj mysli.... .... , kolega nedal prednost a na krizovatke ten dotycny spustil okno a ukazal mu devinu znútra...
A nehnevaj sa na mňa, ale skatulkujes. Za volantom SUV/off-road sedí také isté % slušných ľudí ako za volantom iných áut. A také isté % idiotov. Akurát tých slušných si nezapamatas a pritom ich stretneš 1000x za deň. Jedného raz za 2 týždne si zapamätaš. A na tomto princípe funguje chronické frflanie celého tohoto národa.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ty more dneskaj uz ani autobusar nema iste ze pride domov z roboty to co su toto za howwwada !!
Punto, spolujazdec. Keremu hrabe ?! 25 rokov obidvom natvrdo, spolupachatelstvo, organizovana skupina, verejne ohrozenie, co ti drrrrbe moja nakompletku. Svine.
Acon napisal spravne - Gcko, Q7 alebo Punto, nikdy nevies kto na teba vystreli.
Teraz ze Pentastar : 4.0 nebola pentastar, priame vstrekovanie mali len najnovsie verzie 3.2i a tusim 3.0i a pan sa pytal na 3.6ku
Direktspric aj turbo urcite pripravene budu, tuto vec dokaze len malo automobiliek obist. Turbo/kompresor su najjednoduchsie veci ako o par percent zlepsit ekonomiku paliva a hlavne na malych otackach dat uzivatelovi pocit dynamiky - netreba srobovat masinu cez 5000rpm ked to ide slusne aj na 2500 az 3500.
Punto, spolujazdec. Keremu hrabe ?! 25 rokov obidvom natvrdo, spolupachatelstvo, organizovana skupina, verejne ohrozenie, co ti drrrrbe moja nakompletku. Svine.
Acon napisal spravne - Gcko, Q7 alebo Punto, nikdy nevies kto na teba vystreli.
Teraz ze Pentastar : 4.0 nebola pentastar, priame vstrekovanie mali len najnovsie verzie 3.2i a tusim 3.0i a pan sa pytal na 3.6ku
Direktspric aj turbo urcite pripravene budu, tuto vec dokaze len malo automobiliek obist. Turbo/kompresor su najjednoduchsie veci ako o par percent zlepsit ekonomiku paliva a hlavne na malych otackach dat uzivatelovi pocit dynamiky - netreba srobovat masinu cez 5000rpm ked to ide slusne aj na 2500 az 3500.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
zase ty more a mas pravdu - aj tie najnovsie 3.6ky Pentastary vyzeraju byt priame vstrekovanie !!
https://www.allpar.com/mopar/V6/PUG-2015.php
neviem kde sa pouziva, fesaci pisali iba v Grand Cherokee. Kvoli 5 konom a 6% uspore paliva toto vsetko... katastrofa. Nemozes to prerobit na LPG a jazdit o 50% lacnejsie, zato mas o 6% mensiu spotrebu v laboratornych podmienkach. Jasneze vyrobcu LPG nezaujima ani trochu (skoda ze FlexFuel ich zaujimal)
Hurrrrraaa !
Vyroba : https://www.allpar.com/corporate/factor ... south.html
uz v 2012tom ich mali vyrobeny milion.
https://www.allpar.com/mopar/V6/PUG-2015.php
neviem kde sa pouziva, fesaci pisali iba v Grand Cherokee. Kvoli 5 konom a 6% uspore paliva toto vsetko... katastrofa. Nemozes to prerobit na LPG a jazdit o 50% lacnejsie, zato mas o 6% mensiu spotrebu v laboratornych podmienkach. Jasneze vyrobcu LPG nezaujima ani trochu (skoda ze FlexFuel ich zaujimal)
Hurrrrraaa !
Vyroba : https://www.allpar.com/corporate/factor ... south.html
uz v 2012tom ich mali vyrobeny milion.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
priznam pravdu ze neviem - nesledujem tieto vozy. Ak nieco bolo tak urcite mladsie nez rok 2016, cize to je cenova kategoria 50.000 eur a teda ma to netrapi lebo nema preco
2016+ Chryslery NEPOUZIVAJU priame vstrekovanie, nema ho ani nasledovnik Voyageru teda Pacifica.
2016 Chrysler Town & Country
But Chrysler did not switch its engines from port injection to direct injection, or squirting atomized gasoline directly into the cylinders. That goes against the direction many automakers have moved, including General Motors, Ford, Toyota, and many others.
zdroj : www.greencarreports.com/
preklad : Avsak Chrysler nezmenil ich motory z nepriameho na priame vstrekovanie teda prskanie atomizovaneho (pod velkym tlakom rozprasovaneho) paliva priamo do valcov. Toto je presny opak toho co spravili ini vyrobcovia, napr. General Motors, Ford, Toyota a mnohi ini.
Dalsi zdroj : tuto nemam datum kedy informacia bola vypustena / overena, kedze k priamemu vstrekovaniu a turbopreplnaniu 3.6i [!!] motorov sa zacali objavovat spravy az v priebehu roku 2015 a nie skor, prevazne vsak 2016, rozhodne nepojde o mladsie vozy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Pentastar_engine
"Both Direct Injection as well as forced air induction options were engineered into the Pentastar engine's design, however, like cylinder deactivation, these have not yet been implemented from the factory, and remain "on the shelf" at this time.[5]"
preklad : Aj priame vstrekovanie, aj preplnanie turbom boli zapracovane do designu (technickej konstrukcie) Pentastar motorov, avsak podobne ako vypinanie valcov zatial neboli implementovane v tovarni, takze zatial zostavaju "na policke".
bohuzial ten odkaz [5] uz je dnes neaktivny.
V kazdom pripade mlatime slamu. Neviem o ziadnom preplnanom Pentastar motore a ked nejaky existuje v roku 2017/2018, take auto si z nas nekupi nikto.
Mastik, Astrak, ak vas zaujimaju konkretne modely, dajte vediet aj rocniky. Preskumam. Pod rokom 2016 je vsetko zarucene bez priameho vstrekovania a nad nim sa MOZNO nieco vyskytne len vo velmi raritnych pripadoch.
2016+ Chryslery NEPOUZIVAJU priame vstrekovanie, nema ho ani nasledovnik Voyageru teda Pacifica.
2016 Chrysler Town & Country
But Chrysler did not switch its engines from port injection to direct injection, or squirting atomized gasoline directly into the cylinders. That goes against the direction many automakers have moved, including General Motors, Ford, Toyota, and many others.
zdroj : www.greencarreports.com/
preklad : Avsak Chrysler nezmenil ich motory z nepriameho na priame vstrekovanie teda prskanie atomizovaneho (pod velkym tlakom rozprasovaneho) paliva priamo do valcov. Toto je presny opak toho co spravili ini vyrobcovia, napr. General Motors, Ford, Toyota a mnohi ini.
Dalsi zdroj : tuto nemam datum kedy informacia bola vypustena / overena, kedze k priamemu vstrekovaniu a turbopreplnaniu 3.6i [!!] motorov sa zacali objavovat spravy az v priebehu roku 2015 a nie skor, prevazne vsak 2016, rozhodne nepojde o mladsie vozy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Pentastar_engine
"Both Direct Injection as well as forced air induction options were engineered into the Pentastar engine's design, however, like cylinder deactivation, these have not yet been implemented from the factory, and remain "on the shelf" at this time.[5]"
preklad : Aj priame vstrekovanie, aj preplnanie turbom boli zapracovane do designu (technickej konstrukcie) Pentastar motorov, avsak podobne ako vypinanie valcov zatial neboli implementovane v tovarni, takze zatial zostavaju "na policke".
bohuzial ten odkaz [5] uz je dnes neaktivny.
V kazdom pripade mlatime slamu. Neviem o ziadnom preplnanom Pentastar motore a ked nejaky existuje v roku 2017/2018, take auto si z nas nekupi nikto.
Mastik, Astrak, ak vas zaujimaju konkretne modely, dajte vediet aj rocniky. Preskumam. Pod rokom 2016 je vsetko zarucene bez priameho vstrekovania a nad nim sa MOZNO nieco vyskytne len vo velmi raritnych pripadoch.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 08.01.2019 21:58, upravené celkom 1 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
jo, este jedna drobnost : ako sa v Amerike "downsizuju" motory ked chces z 3.6ky spravit 3.2ku, ako na to ?
The smaller 3.2 liter displacement will be achieved using thicker cylinder liners, rather than by having smaller block bores or strokes.
Ale som sa nasmial. Kto nerozumie anglicky, kludne si to prelozte googlom http://translate.google.sk/ je to velmi dobre pochopitelne.
Aha, myslim ze mam riesenie
https://www.allpar.com/model/upcoming-powertrain.html
Pentastar V6 engines (and the V8)
Another small Pentastar update, “PUG,” is due around 2018-19. There will be changes to the valve setup and the heads. The turbocharged Pentastar appears to have been dropped from future plans, in favor of the Tornado straight six, because turbocharging doesn’t seem to have been as successful as it could be, and the engine is too large — this is all based on rumors and the accuracy is unknown.
Pentastar V6 engines were to spawn a 4.8 liter V8, but that was dropped years ago. [spravne, ziadna 4.8i sa neukazala nikdy]
First, the Pentastar doesn’t seem to be inclined to have big power numbers. The Ferrari-Maserati version, re-engineered from Chrysler’s design, puts out 404 horsepower — but at a cost that Ram and Dodge can’t really support.
The lack of a direct-injected Pentastar may say something about FCA’s resources, or it may suggest that there are problems in development (we have not heard of any).
toto je velmi novy artikel, datum neznamy ale jasne na zaciatku hovori ze "dalsi maly upgrade je naplanovany na 2018-2019" a konci "NEEXISTENCIA PRIAMOVSTREKOVYCH PENTASTAROV MOZE NIECO HOVORIT O ZDROJOCH FCA (nedokazu vyvinut, homologizovat atd) ALEBO MOZE NAPOVEDAT ZE SU NEJAKE PROBLEMY VO VYVOJI (NEPOCULI SME O ZIADNYCH).
Mam taky dojem ze toto je koniec dohadov. Poznamka : oturbena 3.6ka by polahky presiahla 400 koni vykonu, kedze neturbena ma takmer tri stovky.
Otazka je... naco sudruhovia. Naco styristo koni do osobneho auta NIZSEJ STREDNEJ triedy, pripadne minivanu.
https://www.autonews.com/article/201412 ... ources-say
Chrysler Group is improving its Pentastar family of V-6s, adding direct injection, turbocharging and other technology to enable smaller displacement engines to power its vehicles.
Chrysler zlepsuje svoju rodinu sestvalcov Pentastar, pridava priame vstrekovanie, preplnanie turbom a dalsie technologie ABY UMOZNIL MENSIM MOTOROM POHANAT ICH AUTA.
Cize cely tento priamovstrekovy turbeny cirkus sa tykal MENSICH motorov Pentastar. Nie tri-sestky. Tu chceli nahradit v novej Pacifice motorom 3.2i, priamovstrekovym, preplnanym alebo oboje - nic take sa neudialo. Cert vie preco, ale tesi ma to velice.
Ziadny iny motor nez 3.6i (okrem Hemi) sa v Pacifice ani novej 300vke nenachadza. ChvalaPanu !
The smaller 3.2 liter displacement will be achieved using thicker cylinder liners, rather than by having smaller block bores or strokes.
Ale som sa nasmial. Kto nerozumie anglicky, kludne si to prelozte googlom http://translate.google.sk/ je to velmi dobre pochopitelne.
Aha, myslim ze mam riesenie
https://www.allpar.com/model/upcoming-powertrain.html
Pentastar V6 engines (and the V8)
Another small Pentastar update, “PUG,” is due around 2018-19. There will be changes to the valve setup and the heads. The turbocharged Pentastar appears to have been dropped from future plans, in favor of the Tornado straight six, because turbocharging doesn’t seem to have been as successful as it could be, and the engine is too large — this is all based on rumors and the accuracy is unknown.
Pentastar V6 engines were to spawn a 4.8 liter V8, but that was dropped years ago. [spravne, ziadna 4.8i sa neukazala nikdy]
First, the Pentastar doesn’t seem to be inclined to have big power numbers. The Ferrari-Maserati version, re-engineered from Chrysler’s design, puts out 404 horsepower — but at a cost that Ram and Dodge can’t really support.
The lack of a direct-injected Pentastar may say something about FCA’s resources, or it may suggest that there are problems in development (we have not heard of any).
toto je velmi novy artikel, datum neznamy ale jasne na zaciatku hovori ze "dalsi maly upgrade je naplanovany na 2018-2019" a konci "NEEXISTENCIA PRIAMOVSTREKOVYCH PENTASTAROV MOZE NIECO HOVORIT O ZDROJOCH FCA (nedokazu vyvinut, homologizovat atd) ALEBO MOZE NAPOVEDAT ZE SU NEJAKE PROBLEMY VO VYVOJI (NEPOCULI SME O ZIADNYCH).
Mam taky dojem ze toto je koniec dohadov. Poznamka : oturbena 3.6ka by polahky presiahla 400 koni vykonu, kedze neturbena ma takmer tri stovky.
Otazka je... naco sudruhovia. Naco styristo koni do osobneho auta NIZSEJ STREDNEJ triedy, pripadne minivanu.
https://www.autonews.com/article/201412 ... ources-say
Chrysler Group is improving its Pentastar family of V-6s, adding direct injection, turbocharging and other technology to enable smaller displacement engines to power its vehicles.
Chrysler zlepsuje svoju rodinu sestvalcov Pentastar, pridava priame vstrekovanie, preplnanie turbom a dalsie technologie ABY UMOZNIL MENSIM MOTOROM POHANAT ICH AUTA.
Cize cely tento priamovstrekovy turbeny cirkus sa tykal MENSICH motorov Pentastar. Nie tri-sestky. Tu chceli nahradit v novej Pacifice motorom 3.2i, priamovstrekovym, preplnanym alebo oboje - nic take sa neudialo. Cert vie preco, ale tesi ma to velice.
Ziadny iny motor nez 3.6i (okrem Hemi) sa v Pacifice ani novej 300vke nenachadza. ChvalaPanu !
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
databaza ma problemy asi budete musiet napisat znovu chalani, ja tri prispevky nadomnou vidim uplne prazdne a rovnaky problem ma aj iny uzivatel. Laco dokonca zalozil aj samostatnu temu, ktora... bola pokazena cenzura-prispevkov-t75013.html
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných